Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så spennande at det nærmar seg UL allerede! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig med litt alenetid sammen med sambo da :) Trenger det :Nikke:

Håper bekkenet ditt oppfører seg bedre fremover nå, ikke noe moro å slite med det :(

Bare tre dager igjen til ul :strix:

Ha en fin kveld :kose:

Skrevet

Så deilig med barnefri :) Tror det er viktig å kose seg sammen som kjærester også i blant! Lykke til på UL på torsdag.

Skrevet

Bekkenet er mye bedre i dag faktisk, heldigvis :)

Synes jeg og sambo er ganske flinke til å være kjærester og finne på ting sammen innimellom. Både jeg og han er veldig åpne på at vi trenger det, og at vi trenger tid for oss selv av og til også. Og så er vi jo velsignet med familie som nesten tvinger oss til å dra ut så de får sitte barnevakt :ler:

Gleder meg til UL :)

Skrevet

åååå :kjefte: Jeg har fått omgangssjuka, er dritdårlig !

Skrevet

Huffda :( God bedring. Omgangssyken er noe herk.

Skrevet

Håper du føler deg mye bedre i dag :kose:

Skrevet

Takk for det, jeg er bedre i dag, våknet temmelig skral i dag også, men etter å ha spist litt, og fått i meg noe drikke så har formen blitt bedre utover dagen.

Så nå venter jeg bare spent på hvor lenge det går før gutta i huset er sjuke, hadde vært veldig digg å slippe det altså, men det skal vel mye til... Oftest er det jo lillemann som blir sjuk først, og så kommer vi voksne etter...Og vi skal reise til vestlandet på lørdag.. Jaja, vi får ta det som det kommer.

I morgen er det UL, jeg grugleder meg... Heldigvis er det tidlig på morran, så jeg slipper å vente hele dagen :)

Skrevet

Du kommer nok til å kose deg på UL, den lille er helt perfekt skal du se ;)

Skrevet

Så godt formen er bedre :)

Lykke til på ul i morgen :kose:

Skrevet

Hei hei jenter :) UL var tidlig i dag, men har ikke rukket å oppdatere :) Alt så kjempefint ut, og var i skjønneste orden. Men jeg og sambo lager svært lite samarbeidsvillige barn, så lille lå med hodet langt nedi bekkenet og med rumpa til, så det var ikke så mye og se, hverken av babyen eller kjønnet :gjeiper: Akkurat som med lillemann :ler:

Så det er fortsatt en overraskelse hva vi får, men det gjør ingenting, for det var jeg egentlig forberedt på også. Alt var bra, det er det viktigste :rødme:

Skrevet

Ååå da blir det ekstra spennende når hun/han blir født! :hjerte:

Så godt alt så bra ut! :hjerte:

:hug:

Skrevet

Men ble flyttet til 02. september da, liker IKKE!!!

Skrevet

i forhold til menstermin hvor mange dager/uker er det??? :klem:

Skrevet

Når var opprinnelig termin?

Bra alt så fint ut :) Blir spennende å se om det er med eller uten tut når den kommer ut :)

Skrevet

Neida, ikke mange dagene jeg ble flyttet, menstermin er 31.august, men på tidlig UL flyttet han meg til 29.august, og nå ble det 2. september - dvs 17+1 i dag :)

Skrevet

Min egen menstermin er 29. august.. Fant ut at jordmor hadde regnet med en 28.dagers syklus - det er helt feil..

Så jeg blir nok flyttet til september jeg også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...