Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer med vogn!! :hoppe:

Jeg har også kjøpt meg vogn i dag :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gøy gøy :hoppe: Ble så i tvil når jeg så på vogn da, for oppdaget plutselig at EasyWalker hadde like stor bag, og den er jo litt nettere å se på. Men så syntes jeg den var veldig omstendelig å slå sammen, i tillegg til at sittedelen ikke var så lang, og vi får lange barn. I tillegg kostet den to tusen mer i og med at TFK var på tilbud, så da var jeg ikke i tvil. Å, gleder meg til å få den, kan jo bruke den til lillegutt også før lillebrøster kommer :) Og så kjøpte jeg lammeskinn, for de hadde tilbud på det også :)

Er jo ikke så mye jeg trenger denne gangne, men skal ha noe å bære i, ny stelleveske og stellepute. Det er i grunnen det jeg mangler nå ;)

Skrevet

Søstra mi og sambo har forresten begynt å prøve :) Jeg håperhåperhåper de får klaff fort, hun har ønsket seg det lenge, og så hadde det vært så stas med jevnaldrende barn :rødme:

Skrevet

Grattis med ny vogn, skjønner det blir ikke like mye man trenger når man har barn fra før av......

ohh så koselig med en søster som prøver....skulle ønske min søster hadde seg en mann så hun kunne begynnt med barn, men det blir nok noen år til...man trenger vel to til å lage barn :fnise:

Skrevet

Det er så koselig å lese her inn!! Jeg vil også tippe:) Jeg har en følelse av at det er jente denne gangen her. :klemmer:

Skrevet

Så gøy med søstra di, håper hun blir gravid snart! ;)

Hatt en fin helg & i fin form? :kose:

Er nesten engstelig.. kjenner ikke spark mer :tristbla:

Skrevet

Å, spennende å kanskje bli tante om 9 mnd tid da! Får håpe det klaffer fort for henne :)

Skrevet

Jeg kjenner liv bare med mange dagers mellomrom jeg også Epica :klemmer: Og første gangen kjente jeg mye mer liv enn jeg gjør nå, men jeg jeg tenker bare på at den lille er så liten og turner så mye rundt inni der at hvis h*n ligger med ben og armer inn så kjenner jeg jo ingenting. Alt er sikkert kjempefint :)

Skrevet

Jeg tipper at dere får ei jente :jepp:

Blir spennende å høre.

Gratulerer med ny vogn. Vi har TFK søskenvogn. Jeg liker det veldig godt!!! Den tar ikke liten plass i bilen, men er vel ikke annet å vente når den er til to.........

Moro å høre at de annsatte tydeligvis setter pris på deg.

:klem:

Skrevet

Den vognen har vi også :) Hvilken farge kjøpte dere? Vi må kjøpe ny bag, og jeg har ikke noe clue om hvilken farge.. Vi hadde den lyse carbo blå bagen til Live, for den kjøpte vi brukt av søsteren til mannen. Nå har de kjøpt den tilbake fordi de venter en baby hvert øyeblikk nå. Har sett på nettet, og da ser det ut til at det er to brunlige farger. En som heter brun og en som heter oliven. Mulig oliven er mer grønnaktig i virkelighete?

Skrevet

Det er den fargen som er på bildet vi har kjøpt, carbo beige eller noe sånn. Den oliven - fargen er ganske grønn, og den mørkebrune syntes jeg ikke var noe, liker brun, men akkurat den brunfargen var ikke så fin.

Skrevet

Synes den på bildet så ganske brun ut den også, jeg. Jeg er tydeligvis dårlig på farger :fnise: Enig i at den brunfargen ikke er verdens fineste. Husker jeg var så misunnelig på en i barselsgruppen min, for de hadde Teutonia S3, og den var bare sååå fin i brun.. Heller litt mot sort jeg da.. Vi har sportsdelen i marine.

Skrevet

:vinke:

Grattis med ny vogn :)

Eg har ikkje noko følelse av om du får gutt eller jente, så eg avventar litt ;) Når er UL?

Skrevet
Neste torsdag :)

Samme her! :hoppe:

Grattis med vogn! Kos å kjøpe inn ting, da blir det liksom mer virkelig :)

:kose:

Skrevet (endret)

I dag har det vært masse liv i magen :hoppe: Så utrolig deilig å kjenne det litt tydeligere og litt mer enn jeg har gjort fram til nå, det er en helt fantastisk følelse, jeg blir så LYKKELIG :)

Endret av angelou
Skrevet

Åh, jeg gleder meg til å kjenne liv :D

Skrevet

Snart UL for deg!!! jeg har fredag....så Bumba siste onsdag men var for sjenert å vise mamma og pabba noe kjønn!

Skrevet

Snart UL ja, jeg synes de siste ukene har gått veldig fort altså :) Er jo på torsdag allerede. Håper dagene flyr. Gruer meg litt også da, er vel naturlig, men tror jo og håper at alt er bare bra :)Jeg har virkelig begynt å glede meg til å få en baby igjen jeg :yvonne:

Bekkenet mitt har vært helt ødelagt de siste dagene, jeg håper virkelig det bare er forbigående, det er så sinnsykt vondt! Sist var jeg ikke noe plaget omtrent, men jeg fikk en skikkelig trøkk i bekkenet under fødselen, så jeg har en mistanke om at jeg nok kommer til å slite litt med det denne gangen.

Hadde så koselig morgenstund i dag da, lillegutt på fanget, og lillegull i magen som sprella som bare det. Jeg gleder meg!

På fredag var jeg og sambo på date, ute og spiste middag sammen med gode venner og barnefri. Herlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...