Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

bil er dyrt ja.. trur vi har brukt ca 30 000kr på bilen i løpet av siste året jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en grunn til at vi kjøpte oss splitter ny bil forrige gang. Orket ikke mer av det styret med reperasjoner til ukjente summer. Lenge leve nybilgaranti.

Skrevet

:vinke:

:hoppe: 14 uker!!! :hoppe:

En er virkelig heldig som har friske unger ja. En forkjølelse og omgangssjuke er slitsomt når det står på. Men det er jo ikke noen big deal, og sånt alle må være forberedt på.

Kjedelig med bilutgifter :(

Ha en fin uke :klem:

Skrevet

Hei vennen! Åhh så fin mage! :rødme: Så deilig med en sjef som forstår hva du trenger da! Slike mennesker er gode å ha rundt seg:)

Håper alt står bra til med lille K og dere.

Stor klem.

Skrevet

Uff kjedelig når pengene forsvinner på sånne kjedelige ting :gjeiper:

Er drittlei regninger selv som du leste i boka mi :fnise:

Formen fin da?

Så godt du har gutten din hjemme trygg og frisk! :klem:

Skrevet

Ja, vi har fått igjen bilen, men vet ikke hvor mye det blir på enda, så litt spent på det...

Formen er ganske fin egentlig :) Sliter med litt blodtrykksfall og svimmelhet, men for meg er det mer normalen enn unntaket, så det går veldig greit. Den tilretteleggingen på jobb gjør underverker, jeg begynner en time seinere og slutter en halvtime før hver dag, og har hjemmekontor en dag i uka (da bruker jeg lunsjpausa mi på å sove, hehe).

Ellers skjer det masse spennende på jobb i månedene framover, og jobben min er lyst ut, så jeg tror tiden kommer til å fly fram til sommeren egentlig :) Måtte jo ta stilling til permisjon også siden de skulle lyse ut jobben, så har allerede noenlunde oversikt over det :) Går ut i ferie 10.juli og har fire uker ferie før permisjonsstart :) Det er jo bare fire måneder til :dåne:

Skrevet

Fin baby mage :)

Så bra at jobben er flink å tilrettelegge for deg, det gjør arbeidsukene mye lettere. Hjemmekontor er utrolig kjekt, og har selv brukt flere lunsjer hjemme til å sove og det gjør underverker for sliten kropp :jepp:

Skrevet

Godt å høre at operasjon gikk bra og gutten din ahr det bra.

Synd med bilreparasjoner. Vår er gammel og jeg bare går og venter på at noe skal ryke. Sånne utgifter er bare kjedelige.

Skrevet

Så gøy med jobben da!

Jeg har det littttt annerledes,. en kjedelig jobb, og kan ikke VENTE med å gå i permisjon! :danse:

Så du er sikker på det er en gutt i magen...? ;)

SPENNENDE... og at vi har ul samme dag!

:kose:

Skrevet

Alltid sett for meg at jeg blir guttemamma ;) Jobben min er alt annet enn kjedelig, egentlig litt for spennende, går glipp av så mye når man har perm jo :fnise:

Skrevet

Er gutten deres blitt operert? Det har jeg ikke fått med meg... Hva skjedde?

Skrevet

Nei, tror noen må ha misforstått. Det er sønnen til en venninne av meg som har vært igjennom en omfattende operasjon.

Skrevet

Spennende med UL da ;)

Koselig med gutter, jeg trodde også at jeg kom til å bli guttemamma. Men lillesøster lurte oss godt gitt ;)

Går fort til sommeren ja, selv om det er veldig lite som minner om vår og sommer her...

God helg :klemmer:

Skrevet

Ja, jeg greier iallefall ikke tenke på noe annet enn at det er en gutt der inne, og vi har allerede bestemt navn :ler: Så jeg blir oppriktig sjokkert hvis det er ei jente. Spennende er det nå iallefall uansett.

Skulle så gjerne vært på UL snart, er heftig lenge mellom kontroll i uke 9 og ikke UL før i uke 17 altså.... Selv om vi fikk et sekunds kikk i uke 11. Merker det at jeg lengter etter å kjenne skikkelige bevegelser nå, jeg tror jeg har kjent den lille sånn av og til, men det er bare helt helt svakt og det kan gå dager imellom. Litt over to uker igjen, så smører meg med tålmodighet.

I helgen har vi plukket ut fliser til badet :hoppe: Knallfine avlange blanke, lyse fliser med litt beige sjatteringer i på veggen, de samme flisene, bare i brunt i dusjhjørnet, og så blir det enten store lyse, eller store brunlige fliser på gulvet. Vi er ikke helt enig :fnise: Og det var jo noe nytt... Vi er jo født på to planeter når det gjelder interiør :ler:

Er hjemme fra jobb idag, 39 i feber, vondt i halsen og sjuk. Så da er det sofaen som gjelder. Jeg har egentlig slett ikke tid til det, for uka mi er fullbooket, men har jammen meg dratt meg nok på jobb i dårlig form siden jul, så nå har jeg tenkt å være hjemme til jeg er frisk.

Skrevet

Jeg tipper at det er ei lita :babyjente: i magen din ;)

Skrevet (endret)

Må vel lage meg tippeliste jeg også da :) Sist fikk vi jo ikke vite hva det ble på ordinær UL, så forbereder meg på at det kan hende vi må leve i uvisse ,)

Og 3D - UL viste at Epica, Eeyore, Flying, Icing, Kykkelikokos, Neytiri og Pupsi tippet riktig :hoppe:

Angelou: :babygutt:

Epica: :babyjente:

Eeyore: :babyjente:

Flying: :babyjente:

Icing: :babyjente:

Kykkelikokos: :babyjente:

Lucky: :babygutt:

Mirabella76: :babygutt:

Neytiri: :babyjente:

Pupsi: :babyjente:

Umuriel: :babygutt:

Endret av angelou
Skrevet

Uffda stakkars deg, feber er ikke gøy :tristbla::hug:

Ååå så moro å fikse på badet!

ja tiden til ul går tregt, tyyypisk!

Du får bestille en privat ul snart da ;)

GOD BEDRING!

Skrevet (endret)

Jeg tipper jente! ;)

Føler mange får gutt, så jente..

Endret av Epica
Skrevet

Jeg tror du er guttemamma :)

Skrevet

Jeg har fått så flotte nyheter på jobb i dag :hoppe: Etter at jeg tok over som leder har score på medarbeiderundersøkelsen gått masse opp :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...