angelou Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #4461 Skrevet 21. februar 2010 (endret) Magen min i dag, 13 +0 http://i250.photobucket.com/albums/gg244/annikkenb/130.jpg Innlegget er endret iht reglene Bond, mod Endret 21. februar 2010 av Bond
Pupsilure Skrevet 21. februar 2010 #4462 Skrevet 21. februar 2010 Kjempefint bilde! Tydelig en liten babykul der ja :rødme:
Neytiri Skrevet 21. februar 2010 #4463 Skrevet 21. februar 2010 Der var det en søt liten kul da :rødme: Jeg er bare første fødende, men likevel føler at jeg har fått en tydeligere mage :klø:
angelou Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #4464 Skrevet 21. februar 2010 Jeg er ganske lang da, kan ha noe med det å gjøre, den blir aldri sånn strutterettfram-mage
Umuriel Skrevet 21. februar 2010 #4465 Skrevet 21. februar 2010 Oi, det var en skikkelig babykul, kjempefin mage! Tror kanskje jeg så sånn ut i uke 24 eller der omkring
Eve Luna Skrevet 22. februar 2010 #4466 Skrevet 22. februar 2010 Kjempefin mage. Den kommer tidligere frem med nr. 2. Jeg syns det er så fint når man kan se at kvinnen er gravid. Jeg følte meg litt mer avslappet når min mage begynte å vises. Slapp å gå rundt og fortelle folk at jeg er gravid. I stedet kom de til meg og gratulerte.
Epica Skrevet 22. februar 2010 #4468 Skrevet 22. februar 2010 Nydelige magen!! Min viser jammen meg mye allerede... :gjeiper: Koselig i bursdager? Uff ja, mye sofa i det siste, er jo så kaldt ute!!
angelou Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #4470 Skrevet 22. februar 2010 Ser magen mye bedre uten klær på da, men jeg er ikke så komfortabel med slike nakenmagebilder Uansett så er det en tydelig kul der synes jeg, og sambo synes også det er stas at magen har kommet, kaller meg bare for bolla si Jeg har gjort noe gærnt med kneet mitt... Skulle sette meg på huk i helga og da sa det bare knas, etter det har det vært dritvondt, greier ikke bøye det engang...Lurer på hva det er, sitter midt foran liksom. Sambo tipper menisken, ikke vet jeg. Har jo operert begge knær en haug med ganger, men det er jo mange år siden... Når jeg var høygravid sist måtte jeg nesten ha krykker fordi knærne svikta, så dette kan bli gøy du
Epica Skrevet 23. februar 2010 #4472 Skrevet 23. februar 2010 Uffda, ekkelt med kneet ditt da.. Du bør sjekke det hvis det ikke blir bedre! Jeg syns også det er litt stas når magen viser, føler meg ikke bare halvfeit på magen
angelou Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #4473 Skrevet 23. februar 2010 Enig Kneet ja, æsj, trodde jeg var kvitt kne-problemer jeg etter alle rundene jeg har hatt med diverse operasjoner. Det eneste jeg ikke har hatt problem med er menisken, så da er det vel den Er bedre i dag, men det er slett ikke bra altså.
Eeyore Skrevet 23. februar 2010 #4474 Skrevet 23. februar 2010 Pleier ikke menisken å være slik at kneet låser seg helt? Mener det var det som skjedde med faren min, han har operert begge knærne for det...
angelou Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #4475 Skrevet 23. februar 2010 Tror det arter seg litt forskjellig. Med sambo så låste det seg helt en gang, og etter det var det bare kjempevondt helt til han ble operert Jeg får vel bare gå til legen min hvis det ikke blir bedre i løpet av uka, jeg sliter nok med dem fra før, er litt redd for at jeg kommer til å ende opp i rullestol
angelou Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #4476 Skrevet 25. februar 2010 Kneet er bedre, bilen er ødelagt, men det spiller ingen rolle, for i dag har tankene mine bare vært hos en liten gutt på operasjonsbordet og mamma`n og pappa`n hans. Takker gud i himmelen for vellykket operasjon og ber samtidig om at det ikke oppstår noen komplikasjoner i etterkant.
Epica Skrevet 26. februar 2010 #4477 Skrevet 26. februar 2010 Åååå alt vi må gjennom som foreldre, så hjelpesløse når ungene våre er skadet... Godt det var en vellykket operasjon, gode tanker til dere Godt kneet er bedre! Ha en super herlig helg med familien din!
angelou Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #4478 Skrevet 26. februar 2010 Bil ødelagt og liten gutt på operasjonsbordet har ingen sammenheng altså, så det kanskje kunne misforstås... Men iallefall så har jeg bestemt meg for å hver dag være takknemlig for den fine gutten min og for at han er frisk. Og samtidig har jeg bestemt meg for å ikke klage mer når han er syk, jeg har ingenting å klage for. Og så skal jeg ikke klage mer på norsk helsevesen som virkelig gjør jobben sin 110 % når det trengs. Så, det var dagens Nå er det helg, det skal jammen bli godt
Lucky? Skrevet 27. februar 2010 #4479 Skrevet 27. februar 2010 Så kjedelig med ødelagt bil da Håper den lar seg ordne raskt og rimelig Godt operasjonen gikk fint på den lille gutten da ikke noe moro når små barn må opereres Friske barn er absolutt en gave Ha en fin helg
angelou Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #4480 Skrevet 27. februar 2010 Ja, man må være takknemlig for det, det er helt sikkert men det er jeg jo, og har vært hele tiden Bilen lar seg fikse ja, men slett ikke rimelig Olje, oljefilter, dieselfilter, glødeplugger, startreelet og weibusventiler MÅ vi bytte. Og når vi har den på verksted likevel så bytter vi samtidig noe som har dunka i forstillinga og en gummilist som er løs. Sum - 17.000 takk :dåne: I tillegg så holder turboen maks et år til, det er 16.000, så det er bare å spare.... Da er det kjekt å ha en buffer stående Og ikke minst ha snille svigerforeldre som forbarmer seg over oss innimellom (vi er ganske bortskjemte sambo og jeg )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå