Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samme grunn som jeg hadde for alle disse blødningene med lillesøster. Nå var jeg "heldig" og visste ikke at jeg var gravid før den siste av blødningene. Men en får hjertet i halsen.

Min siste blødning var vel akkurat rundt 12 uker, (men den varte vel en ukes tid med friskt blod og spotting) får håpe du også slipper unna etter dette.

Snart 12 uker :biggrin:

Håper du får kost deg litt i helga :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12 uker :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Tickeren min er snål. I går viste den 11+5 og i dag 12+1, men jeg er nå uansett 12 uker i dag :)

Skrevet

Hei angelou!

Innom for å hilse på og takke for hilsen i dagboka mi :)

Gratulerer så masse med 12 uker!! Fantastisk å kunne slappe mer av nå :strix: Og utrolig herlig å ha kjøpt inn det første antrekket :rødme:

Ha en fin kveld :klemmer:

Skrevet

Så koselig å se deg her inne Honning :) Spennende hos deg om dagen altså :hoppe:

I dag er jeg bare så glad, jeg har nemlig verdens beste sjef. Vi pratet litt om jobb, og hvor sliten jeg er, og vips, så har han ordnet det så jeg får ha hjemmekontor en dag i uka, jeg får jobbe kortere dager når jeg har behov for det, og jeg kan ta fri en dag eller to innimellom hvis jeg må. Det er så deilig. Jeg var to sekunder unna å ringe legen i går, men da trenger jeg jo ikke det :hoppe:

Skrevet
I dag er jeg bare så glad, jeg har nemlig verdens beste sjef. Vi pratet litt om jobb, og hvor sliten jeg er, og vips, så har han ordnet det så jeg får ha hjemmekontor en dag i uka, jeg får jobbe kortere dager når jeg har behov for det, og jeg kan ta fri en dag eller to innimellom hvis jeg må. Det er så deilig. Jeg var to sekunder unna å ringe legen i går, men da trenger jeg jo ikke det :hoppe:

For en fantastisk sjef du har! Ser ut som en super løsning det der :Nikke:

:bolledeig: 12 uker :bolledeig:

Skrevet

:hoppe: 12 uker!!! og for en snill sjef du har.....det er absolut å sette pris på, er ikke alle som er så heldige!

:klemmer:

Skrevet

Så bra med en så snill sjef! Tror det er veldig lurt av dem å være litt fleksible, så klarer vi å bli i jobben, selv med diverse plager. Alle tjener jo på det :)

12 uker :rødme:

Skrevet

Høres ut som en super sjef! :) Jeg har ikke fortalt noe på jobben enda, det er for tidlig til det. Nå føler jeg at tiden snegler seg litt fremover.

Skrevet

Jeg syntes de første ukene gikk altfor sakte, var først etter at jeg hadde vært på tidlig UL i uke ni at tiden begynte å gå litt fortere...

Merker allerede at jeg har mer fokus på babyen i andre enden enn på svangerskapet denne gangen ;)

Skrevet

Gleder meg bare til jeg kan strutte med magen jeg :D

Skrevet

Ja, det gjør jeg også :) Selv om jeg egentlig synes den strutter ganske så bra allerede, den kom kjempetidlig denne gangen, men foreløpig så ser jeg vel egentlig bare feit ut :ler: Og så gleder jeg meg til å kose med magen og den lille som sparker inni der, det er så koselig :rødme:

Skrevet

:ler: Føler også min mage ser feit ut!

Gleder meg til jeg er 2 mnd mer på vei :)

Jeg gruer meg til sommermnd jeg... Må gå HELE sommeren! :gjeiper: :gjeiper: UTEN sommerpils :fnise:

Jaja... verdt det ..... :hjerter_rundt:

Så deilig med 12 uker! :hoppe:

Ha en fin dag og at formen er bra! :klem:

Skrevet

Jeg er skikkelig oppblåst jeg også. Må gå og holde magen inne heletiden :P

Skrevet

Jeg er ikke oppblåst lenger, men magen står ut for det :ler: Men det er deilig at alle vet, så jeg iallefall slipper å skjule den lenger :)

Formen? Vel, det snakker vi ikke om :ler: Sliiiteeeen. Snart helg :hoppe:

Skrevet

Ja, ser den. Jeg gleder meg til jeg slipper å holde det henmelig jeg også :D

Skrevet

Vi fortalte det til de fleste etter vellykket UL i uke 9, så slapp å vente så veldig lenge, nå vet alle det, eller, ikke sånn at jeg går rundt og babler om at jeg er gravid, har heller ikke lagt ut noe på FB, men det er ingen hemmelighet lengre da, og ryktet spres jo fort :)

Helg :hoppe: I morgen er det 80-årsdag, hurra....:sjenert: er ikke før klokka seks, så blir bare noen timer før jeg må hjem og legge K. Har lovt å bake ei eplekake, så gjør det i morgen på dagen, og så må vi en tur og kjøpe gave til 80-åringen og ei snuppe på 3 år.

K er nemlig invitert i sin første barnebursdag på søndag :fnise: Jammen stor forskjell på dem altså, de er jo i samme årskull, men de jentene som fyller tre er jo så store i forhold, det er jo nesten et år mellom dem.. Gleder meg litt jeg også, kjenner jo ikke så mange i byen her, så er jo koselig å treffe foreldrene til de andre med barn på samme alder i området.

I kveld er det sofaen som gjelder, business as usual.Men i og med at jeg var i seng klokka ni i går så er jeg faktisk ganske uthvilt i dag :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...