Pupsilure Skrevet 2. februar 2010 #4401 Skrevet 2. februar 2010 Spennende å fortelle det til folk! Nå vet alle det her også. Vi fortalte det til svigers i helgen, og mannen annonserte det på facebook i går Det kommer ikke jeg til å gjøre
angelou Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #4402 Skrevet 4. februar 2010 Vi har fortalt det til resten av familien og på jobb i dag På jobb ble to av sjefene helt ville og kjempeglade på våre vegne. De to andre gratulerte så mye og sa det var en gledelig nyhet, men jeg så på dem at de allerede begynte å planlegge hvordan de skal løse fraværet mitt Så med andre ord - akkurat som forventet Svigermor og svigebesteforeldre ble kjempeglade, svigerbestefar hører dårlig da, så han fikk det ikke med seg før det hadde gått ti minutter "Hvem skal bli storebror?". Og, som jeg hadde spådd, det første svigerbestemor sa var " å, håper det blir ei jente " Så da var den saken avgjort, de fikk beskjed om at vi ikke skal vite kjønnet (hvis vi skal så får de ikke vite det)
Kykkelikokos Skrevet 5. februar 2010 #4403 Skrevet 5. februar 2010 Så dumt at de skal komme med slike gledesdrepende kommentarer da.. Men moro at de ble glade for nyheten!
Lucky? Skrevet 5. februar 2010 #4404 Skrevet 5. februar 2010 Så moro at dere har delt den gode nyheten og at den ble tatt godt i mot Koselig! Skjønner ikke hvorfor folk må lire av seg slik ang jenter...svigermor var også sånn når broren til sambo skulle ha barn...De så på ultrlyden at det ble gutt, men turde rett og slett ikke si noe for de var så redd at hun skulle bli skuffet... Det viktigste er jo at det kommer et barn og ikke hvilket kjønn det har synes nå jeg Ha en super helg
Eeyore Skrevet 5. februar 2010 #4405 Skrevet 5. februar 2010 Tror jeg hadde slengt tilbake en kommentar ala: Ja, det gjør du vel, for meg spiller det ingen rolle, så lenge det er friskt... Teite bemerkninger fortjener teite svar Det er rart det der altså. Siden vi har mistet Englegutten, så er det svært få som spør om kjønn, og de fleste spør bare hvordan det går. Så må tydeligvis så alvorlige ting til for at folk skal få seg en vekker om hva som faktisk er viktigst...
angelou Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #4406 Skrevet 5. februar 2010 Vet, det er helt håpløst. Men jeg kjenner jo henne så godt at jeg VISSTE at kommentaren kom, så det ble ikke en gledesdrepende kommentar sånn sett. Jeg trenger ikke si noe da, for sambo kom meg i forkjøpet "nå får du jaggu meg holde kjeft og ikke begynne å mase om dette allerede, det spiller da for f*** meg ingen rolle hva det blir" HVIS vi bestemmer oss for at vi vil vite om det er jente eller gutt så kommer vi ikke til å si at vi vil vite det, da får de heller få det som en positiv overraskelse etter UL. Sist var nemlig alle bare så oppriktig skuffet og lei seg og alt var så fælt, fordi vi ikke fikk vite kjønn på UL. Dere må bare vite at frk. angelou SLETT IKKE var god å ha med å gjøre i noen uker etterpå. Var altså så forbanna for at de måtte ødelegge den store opplevelsen en UL faktisk er, og gleden over at spiren var frisk, med å henge seg opp i at vi ikke fikk vite kjønnet. Og det inkluderer sambo også, så denne gangen har han fått streng beskjed om at det eneste som får meg til å gå med på å vite kjønn er at han må bo i campingvogn resten av svangerskapet hvis han våger å bli sur Vi hadde ikke tenkt å vite, men vi får jo en del UL`er, så da tror jeg ikke jeg greier å la være
Eeyore Skrevet 5. februar 2010 #4407 Skrevet 5. februar 2010 Jeg hadde faktisk trodd at det skulle være værre å ha så mange UL uten å vite kjønn, men det har faktisk gått veldig bra Er bare så forelsket i den skjønne lille og er like fasinert hver gang vi ser h*n, at jeg ikke tenker over kjønn i det hele tatt :rødme:
angelou Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #4408 Skrevet 5. februar 2010 SKjønner jo at du ikke gjør det da, når du først hadde bestemt deg for ikke å vite, blir jo like forelsket i den lille uansett. Problemet mitt er vel at jeg ikke greier å bestemme overhodet for hva jeg vil
Eve Luna Skrevet 5. februar 2010 #4409 Skrevet 5. februar 2010 Minner litt om moren min. Hun ble så glad at vi venter gutt, siden vi allerede har en datter. Og hennes kommentar var at nå som jeg får en av begge kjønn så er det nok barn Jeg skjønner at det vil være vanskelig å la være å se etter kjønn når det er mange UL-er. Men muligens du vil bare være interessert i å se hva den gjør der inne og hvor stor den har blitt at du vil glemme å tenke på kjønn.
Eeyore Skrevet 5. februar 2010 #4410 Skrevet 5. februar 2010 Da får du begynne med å ikke vite, og se om du angrer på det til neste gang Skal dere forresten ha flere UL før den ordinære? Jeg er jo veldig opptatt av navlestreng og gjennomstrømning, og det kunne gynekologen ikke si så mye om før vi var godt passert uke 20 mener jeg...Jeg maste masse... Og nå kommenterer hun hver gang hvor ekstremt tykk den er, så vi har visst en med næringsvett
angelou Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #4411 Skrevet 6. februar 2010 Jeg skal jo gå til han spesialisten, ikke fastlegen, for å få ekstra oppfølging i forhold til det med morkaka til Karsten, og han har UL, så jeg regner vel egentlig med flere UL etter den ordinære. Men nå skal jeg ikke dit igjen før jeg er 17+6 og da er det ordinær UL. Men jeg skulle bare ringe da hvis det var noe, og selv om jeg egentlig kunne tenkt meg UL hver uke så er det jo ikke noe ekstraordinært. Puppene er ømme, jeg er småkvalm, magen eser ut og jeg føler meg kjempegravid
jente 79 Skrevet 6. februar 2010 #4412 Skrevet 6. februar 2010 Jeg skjønner heller ikke de kommentarene om kjønn. Sånn var det heldigvis ikke i familien vår. Men mange andre har sagt. Så heldige dere er, da trenger dere ikke mer enn to. Mens en kollega som fikk sin andre gutt noen måneder før ble spurt med en gang om de ikke skulle ha en til for å se om de fikk jenta da... Jeg må innrømme at det var litt stas å endelig få ei jente inn i den guttefamilien det er hos Kjære. Men jeg hadde da ikke blitt skuffa om det hadde blitt en gutt til. Håper du har en fin helg
Umuriel Skrevet 6. februar 2010 #4413 Skrevet 6. februar 2010 Her var svigermor ekstremt opptatt av kjønn (hun har to sønner og ønsket nok at det var en jente). Jeg hang meg ikke så mye opp i det, og lot henne bare styre. Mannen syns derimot det var litt vanskelig å ta telefonen etter UL for å fortelle at det var gutt vi ventet. Hun hadde jo til og med lagt navn på "jenta", hun skulle hete Minken. Jepp, særlig
Kykkelikokos Skrevet 7. februar 2010 #4414 Skrevet 7. februar 2010 Haha. Minken faktisk! Tror dere får være glad dere ikke fikk jente, så slapp dere den diskusjonen
Neytiri Skrevet 7. februar 2010 #4415 Skrevet 7. februar 2010 Hei angelou! Så morsomt å være ferdig med å si det til folk! Jeg gleder meg såååå synsykt å få mannen hjem fra sjøen, for da er jeg nesten 13 uker og da kan vi begynne å fortelle folk! fortsatt god helg
angelou Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #4416 Skrevet 7. februar 2010 Veldig morsomt å fortelle ja, vennene våre fikk vite det i går og ble hysterisk glade, og de med store barn ble veldig verpesjuke Samtidig så er det skummelt, for nå er det så virkelig, og jeg har begynte å glede meg, og da blir jeg akutt redd for å miste. Og det har litt med å gjøre at jeg er 11 uker i dag, den dagen jeg begynte å blø den gangen I går hadde jeg brunlig utflod hele dagen og hjertet i halsen, men tror det hadde med litt "moro" med meg og sambo dagen før Er ikke noe i dag iallefall. Var i bryllup i går, det var SÅ koselig og veldig morsomt La meg ikke før nærmere to, helt imponert jeg Men så er jeg sliten og fryktelig kvalm i dag, men, men - det var det absolutt verdt
Eeyore Skrevet 7. februar 2010 #4417 Skrevet 7. februar 2010 Jeg hadde VELDIG skjøre slimhinner og spottet konstant fra uke 6-11, og det ble helt klart værre når sambo og jeg hygget oss ja Men skjønner godt at man får hjertet litt i halsen, for det er jo ikke noe moro
angelou Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #4418 Skrevet 7. februar 2010 Har hatt det stort sett hver gang jeg også, så skjønte egentlig det var det, men har vært litt mer på tuppa enn vanlig i helga
Neytiri Skrevet 7. februar 2010 #4419 Skrevet 7. februar 2010 du og meg er jo nesten like langt, og tror vi begge føler oss litt likt på å miste fronten......jeg har ikke hatt det i det hele tatt før bare denne uken her, og er som du sier i db mi at nå er det mer og mer virkelig og derfor det hadde vært tøffere å miste! Når jeg hadde tidlig UL sa han at hvis jeg blødde etter sex så skulle jeg ikke bekymre meg så lenge blødningen ikke værte mange dager...for vi har jo oftere tørre slimhinner når vi er gravide.....jeg har både spottet etter seks, og fått blod i nesa etter masse oppkast....uffameg graviditet er ikke sykdom, men fy for noe bivirkninger!!! Dette kommer til å gå bra skal du se
Kykkelikokos Skrevet 8. februar 2010 #4420 Skrevet 8. februar 2010 Har heldigvis ikke spottet foreløpig, og håper virkelig jeg unngår det! Tror jeg hadde blitt nervevrak.. Men har blødd neseblod da (ikke sånn fossblødning, men kom blod ut da jeg snøyt meg). Så tydelig at det er skjøre slimhinner på gang ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå