Epica Skrevet 27. januar 2010 #4381 Skrevet 27. januar 2010 Ååå så kos at du hadde en vellykket ul! Men du har termin 29. aug og er 9+3?? Jeg har termin 22.aug. og fikk vite jeg var 9+4... Hmm Så godt du har en liten tøffing som klarte seg! Tenk så fantastisk, nå skal vi få en til!!!
angelou Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #4382 Skrevet 27. januar 2010 Stemmer ikke det ganske bra da? Du er jo omtrent akkurat ei uke lengre enn meg
angelou Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #4383 Skrevet 27. januar 2010 Ikke kjempekvalm i dag heller, åååå, nå håper jeg at det verste er over altså altså, jeg er kvalm, men er tilbake der jeg var for et par uker siden at det hjelper å dytte noe i kjeften hele tiden Men trøttheten begynner å komme sigende mer og mer dag for dag. Er det lov å håpe på litt høyere blodtrykk denne gangen tro? Så jeg slipper å ligge på sofaen hele døgnet og sove? Ellers er alt bare bra i angelou-heimen om dagen K har lært seg å si "solebol" (storebror) og er FRYKTELIG søt når han gjør det altså :rødme:
Eeyore Skrevet 27. januar 2010 #4384 Skrevet 27. januar 2010 Søte K :rødme: Men om han har lært det, så tar det vel ikke lang tid før "hemmeligheten" er avslørt for svigers?
Rosa76 Skrevet 28. januar 2010 #4385 Skrevet 28. januar 2010 Så bra at UL var vellykket, er noe spesielt å se den lille i magen ligge å kose seg :rødme:
Lucky? Skrevet 28. januar 2010 #4386 Skrevet 28. januar 2010 Ellers er alt bare bra i angelou-heimen om dagen K har lært seg å si "solebol" (storebror) og er FRYKTELIG søt når han gjør det altså :rødme: Så herlig Håper energinivået ditt kommer seg snart Deilig at kvalmen ikke er så trykkende lenger
angelou Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #4387 Skrevet 28. januar 2010 Søte K :rødme: Men om han har lært det, så tar det vel ikke lang tid før "hemmeligheten" er avslørt for svigers? :gjeiper: Han sier det bare når vi sier det først da
angelou Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #4388 Skrevet 30. januar 2010 Å, sliten Sambo i utdrikningslag i dag, så jeg var grei å tok K på sovedagen min så han skulle være noenlunde opplagt til dagens utskeielser. Så i dag sto vi opp, spiste frokost, og så reiste vi for å treffe stesøstra mi som er i byen på fotballcup, så henne spille kamp, dro hjem, spiste lunsj, og reiste i lekeland der vi var i tre timer. Aldri sett K så fornøyd før noensinne, han klatra og sklei og var kjempetøff, rett og slett storkosa seg, og slokna i kveld klokka sju, helt utslitt stakkar Og det er mora også Så nå har jeg funnet meg en skål med godis, og cola og har store planer om å ligge på sofaen i kveld. Burde egentlig scrappa bryllupskort til bryllupet neste lørdag, men det er da LENGE til Svigermor ringte i dag, hun har vært i Oslo med en venninne og har visst med seg en hel pose med festkjoler oppover til meg som jeg kan prøve Håper hun ikke har tenkt å være her når jeg skal prøve, for om jeg holder inn magen aldri så mye så er det en synlig kul der altså....MEn, nå er det bare en uke til alle får vite det Ellers er kvalmen NESTEN borte, og det er så godt Bare litt kvalm nå, mot for fryktelig kvalm bare for en uke siden Og ellers vokser puppene ut av sitt gode skinn og bekkenet biter litt fra seg til tider og jeg begynner å bli trøttere og trøttere Men ellers er alt bra her i heimen
angelou Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #4389 Skrevet 31. januar 2010 Jeg er trøøøøtt! Vært PÅ i hele helga sammen med K, og vi har hatt det fantastisk koselig og fint, men hjelpes hvor sliten jeg blir av å ha han aleine 24/7 I morgen er det sykehuset, gruer meg
Kykkelikokos Skrevet 31. januar 2010 #4390 Skrevet 31. januar 2010 I dag hadde Live besøk av en liten venn (nabogutten) i en liten time. Merket godt at det var mer arbeid med to, ja. Haha, sliten etter en time, det lover bra for nr 2! Lykke til på sykehuset i morgen. Håper dere får positive nyheter!
Umuriel Skrevet 31. januar 2010 #4391 Skrevet 31. januar 2010 Krysser fingrene for at det går bra på sykehuset i morgen
Pasha Skrevet 31. januar 2010 #4392 Skrevet 31. januar 2010 men fodelen med å ha to er at man ikke merker at man har et barn når det andre barnet er lånt bort
angelou Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #4395 Skrevet 1. februar 2010 Det gikk så fint på sykehuset i dag. K var som en engel, lå helt i ro og skravla med legen i 20 minutter under ultralyden og alt var i skjønneste orden Letta! Han har en helt tydelig bilyd, vi hørte den vi også, men den er ikke farlig
angelou Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #4397 Skrevet 1. februar 2010 Ja, veldig godt Jeg har egentlig vært ganske rolig hele tiden, i og med både jeg og begge søstrene mine har det, men man tenker jo også at i noen tilfeller så betyr jo en bilyd noe,så veldig godt å få det ut av verden Sliten i dag også jeg Har vært og kjøpt bryllupsgave i dag, og premie til K fordi han var så flink i dag, han fikk nye bøker Han begynner å bli mer interessert i bøker med litt historie i nå, så må ha noe annet enn bare di kjedelige 0-2 års bøkene Har endelig fått begynt på bryllupskortet også, lager pyramidekort, så nå er jeg ferdig med innsiden, så er bare pynting på utsiden igjen Fikk en pose med nyyydelige kjoler i går, alle i min str, så i morgen skal det prøves Sambo har reist på trening, jeg er litt misunnelig, men hadde aldri i verden orka Så koser meg foran tv`n i kveld
Umuriel Skrevet 1. februar 2010 #4398 Skrevet 1. februar 2010 Så bra alt var i orden! Her er også S i bokalderen. Han er en skikkelig bokorm, men foretrekker bøker med masse bilder i, og særlig bøker med diverse kjøretøy avbildet. Barnehagetanta hans fortalte idag at de hadde bladd i ei bok og hun hadde sagt "Se der er en gravemaskin!", hvorpå S svarte "nei, det er jo en bulldoser"
Lucky? Skrevet 1. februar 2010 #4399 Skrevet 1. februar 2010 Så godt at det ikke var noen farlig bilyd da Godt å få sjekket det opp i allefall Moro med masse kjoler da! Skal dere slippe nyheten i bryllupet?
angelou Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #4400 Skrevet 2. februar 2010 Det er planen ja Gidder ikke dikte opp masse unnskyldninger for ikke å drikke når jeg uansett er 11 uker, og har hatt en vellykket UL Skal fortelle det på jobb denne uka også, har ledersamtale, og familien får vite det, så da er jeg offisiselt gravid (og slipper å lete etter klær som skjuler en feit mage hver enda dag )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå