Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler: Veldig glad sambo driver med dykking, golf og foto, for da ble min hobby plutselig billig ;)

Du får bare håpe på mange bryllup fremover så du kan bruke stempler og slikt flere ganger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også lagt igjen noen kroner på scrappedill som ligger urørt. Niesene mine bruker det når de er på besøk. Jeg er for tida stoffavhengig, og har lagt igjen en del kroner på Stoff&Stil og andre stoffbutikker :)

Skrevet

Scrappedillet mitt pleier ikke å ligge urørt :ler: Derfor må jeg ha nytt og nytt og nytt.

Skrevet

Mitt er heller ikke urørt altså :) Det blir borte ganske fort, men har begrenset seg litt nå i det siste, siden jeg ligger på sofaen og halvsoverhver kveld da men :ler:

Ble mest stæsj og en god del nye ark, fikk bytta til meg mange fine stempeltrykk på scrapping.no :)

Skrevet (endret)

Jeg kommer seriøst til å bli kjempetjukk av dette her :ler: Jeg er kvalm, og så spiser jeg og da er kvalmen borte i omtrent en halvtime, og så kommer den tilbake, og da er det bare å spise igjen da... Og sånn går nu dagan :ler: I kveld har jeg spist ritzkjeks med ost og paprika, SÅ godt!

Hatt en kjempevellykket jobbmøte i dag, ah, det føles SÅ godt!!!

Og nå er det snart helg, og bare tre dager igjen til UL. Gruer meg, og gleder meg, håpehåpehåpe at alt er bare bra med lille spire :) Det bør være det da, med disse symptomene. Skal bli godt å vite :)

Fått time på sykehuset neste mandag til hjerteundersøkelse på lillegutt på grunn av bilyd... Blæh, gruer meg :(

Endret av angelou
Skrevet (endret)

Høres skummelt ut med bilyd på hjertet, men mest sannsynlig så er det sikkert ikke noe galt :klem: Krysser fingrene for dere både med tanke på UL og hjjerteundersøkelsen.

Endret av Kykkelikokos
Skrevet

Huff da! Skjønner godt du gruer deg, men forhåpentligvis er alt som det skal være!

Vi var på på hjerteundersøkelse på nyfødt intensiv med vår lillegutt da han var nyfødt (de fant ikke lyskepuls på legeundersøkelsen). Alt var heldigvis bra, men man får jo en stor klump i magen mens det står på.

Skrevet

Du holder frobrenningen igang med å spise ofte da ;) Så om man passer på så spise sunt og ikke så mye, så klarte i alle fall jeg å holde vekta i begynnelsen. Værre nå... :sjenert:

Skrevet

Uffda håper alt er ok med lillegutt!! :hug: :hug:

Så spennende med ul snart! :hoppe:

Jeg syns nesten det var mer fantastisk denne gangen når man vet hvor fantastisk det er med et barn :hjerte: GLED DEG!

:fnise: Jeg vet hva du mener med spising!

Jeg har allerede algt på meg 5 kilo! :sjokk:

Men er heldigvis slank så det viser ikke enda. :)

:klem:

Skrevet
Ingenting som litt trøsteshopping på nett :ler: Eeeelsker papirloftet, det er klart man må handle for over 800 kroner når man skal lage ET bryllupskort....

:ler: 800 kr til ett bryllupskort ja...det blir nok et fint kort ;)

Håper alt ser bra ut for lillegutt på mandag :) Når oppdaget dere den bilyden?

Spennende med ul til uken også da :strix:

God helg :kose:

Skrevet

De fant bilyden på to årskontrollen for tre uker siden... Så er veldig spent, prøver å tenke på at det sikkert ikke er noe, men sjansen er jo der. Jeg har bilyd på hjertet selv, så kanskje det er arvelig?

I natt har jeg hatt en skikkelig fæl natt - våknet av sinnsyke magesmerter klokka halv fire, herregud så vondt det var, kjentes ut som jeg måtte SKIKKELIG på do, uten at jeg fikk til det. Jeg var våken fra halv fire til seks, og bare tenkte at dette går galt, nå mister jeg :( Men, så løsna det da, og etter å ha vært på do tre ganger på en halvtime så ble det bedre, så det var nok heldigvis bare skikkelig magevondt, noe jeg ALDRI har.

Nei, nå skal det bli godt med UL altså, selv om jeg bare er redd :(

Skrevet

Uff da, ikke noe bra med lillegutt....og høres ikke noe koselig ut med sånn magevondt da! Håper det bare var strekkinger og sånt som må til disse første ukene....

spennende med UL snart da! Er nok allt veldig fint hos deg og lille spira :klemmer:

skulle forresten spørre deg om du har noe vanskelig med do besøk?...fordi jeg har hatt det, og hatt en del magevondt pga det....så trenger ikke være noe farligere en det :)

hilsen Neytiri, tidligere: Icechick ;)

Skrevet

Neytiri :klemmer: Det var nok bare vondt i magen, luftsmerter etc, i og med det gikk over når jeg endelig fikk gått på do ;) Men var skikkelig vemmelig når det sto på. Har ikke kjent noe mer siden, heldigvis :)

Skrevet
Neytiri :klemmer: Det var nok bare vondt i magen, luftsmerter etc, i og med det gikk over når jeg endelig fikk gått på do ;) Men var skikkelig vemmelig når det sto på. Har ikke kjent noe mer siden, heldigvis :)

Så bra å høre....ja til og med luft kan sende man til sykehuset vettu.....bestemor fikk så mye luftmagesmerter når hun gikk gravid med alle 5 barn at hun var alltid ihvertfall en gang i hvert svangerskap på sykehuset fordi hun trodde noe var gærnt, men så kom det jo bare :fise:

:fnise:

Skrevet

:ler: Har seriøst aldri hatt så vondt i magen før, ikke i HELE mitt liv...

Nå er det bare en dag igjen til UL snart, og i dag fortalte jeg mamma`n min at det kommer et barnebarn til :) Hun ringte for å fortelle at bestemor skal feire bursdagen sin en helg i september, booke hele familien inn på hotell og greier, og lurte på om det var noen helger som ikke passet for oss... Så da måtte jeg si det som det er da, at jeg har planer om å føde i begynnelsen av september så det passer egentlig ikke med noen helger :ler: Hun fikk det ikke helt med seg, så ble helt stille før det kom et "hæ?" :fnise: Hun ble veldig glad da, om enn ikke like hysterisk som første gangen. Godt at hun vet det :)

Sambo litt sur da, for jeg nekter han å si noe til famillien som bor her, fordi de maser sånn.... Og det blir mange nok måneder om vi ikke skal si det så tidlig, så de får pent vente to uker til...

Skrevet (endret)

9 uker :hoppe: Og Ul i morgen, biter negler ;)

Det MÅ jo bare gå bra!!!

Endret av angelou
Skrevet

Det går nok strålende!

Lykke til

Skrevet

Så koselig at den blivende mormoren har fått godnyheten da :)

Lykke til på ul i morgen :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...