Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tross alt så er jo kvalmen veldig betryggende da :) Trøster meg med det, for i dag har vært skikkelig ille igjen ;) Nå er jeg straks på farten til å besøke søstra mi i storbyen, gleder meg :) De blir prøvere snart selv, så kanskje de forter seg litt når hun får vite at hun blir tante igjen :):fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sa søstra da når hun fikk vite hun skal bli tante igjen da???

Enig med at kvalmen ihvertfall er et godt tegn! :)

Fortsatt fin søndag :klemmer:

Skrevet

Hun ble kjempeglad, og så begynte hun å grine :ler:

Tilbake fra Oslo, lillegutt og sambo henta meg på toget, og K ble SÅ glad for å se meg *smelt*

Fikk kjøpt meg knallfin mammajeans også, gleder meg til å begynne å bruke den :)Da har jeg to jeans, det får holde foreløpig, så får jeg kjøpe meg noen mammatightser, har to lette sommerbukser også som jeg kan bruke litt seinere, men den ene er brukt så mye at den nesten har blitt gjennomsiktig. Skal bruke LITT mer penger på mammaklær denne gangen, tjener jo mye mer nå enn sist :)

Skrevet

Etter min fantastiske arv, tror jeg nå at jeg har nærmere 6 olabukser og minst like mange svarte i ulik utforming + to kosebukser. Kommer ikke til å trenge å vaske klær før jeg føder jeg :fnise:

Koselig med rørt tante og veldig godt å være savnet når du kommer hjem tenker jeg :)

Skrevet

Så koselig at hun ble så rørt da.... :rødme:

Skrevet
Etter min fantastiske arv, tror jeg nå at jeg har nærmere 6 olabukser og minst like mange svarte i ulik utforming + to kosebukser. Kommer ikke til å trenge å vaske klær før jeg føder jeg :fnise:

Koselig med rørt tante og veldig godt å være savnet når du kommer hjem tenker jeg :)

Har du arvet klær eller penger? :fnise:

Skrevet (endret)
Har du arvet klær eller penger? :fnise:

Jeg har arvet 2 kasser med mammaklær ;) Hadde jeg arvet penger hadde jeg nok brukt de på noe annet enn det :fnise:

Endret av Eeyore
Skrevet

*drømmer om kasser med mammaklær*

Meeeen, jeg kan shoppe isteden jeg :sjarmor:

Skrevet

Så søtt med søsteren din :hjerte:

Mammakler ja... grunn til å shoppe!! :fnise:

Skrevet

Jeg lurer på hvor du kjøpte din flotte, nye mammajeanse. Jeg er på letting etter nye selv. Har et bar jeans og et par finbukse fra forrige svangerskap, men syns det er litt lite og vil ha flere.

Har egentlig ikke lystå handle på H&M. Men jeg har sett at flere andre butikker har kuttet ut mammaklær, som Cubus og Kapp Ahl, så jeg aner ikke hvor jeg kan kjøpe greie mammaklær uten å blakke meg helt ut.

Skrevet

Kjøpte den på den kule mage i Oslo :) Men den var ganske dyr da... 799,- betalte jeg, men det var den verdt, den var KJEMPEFIN på :)På ellos.no har de masse fine bukser nå som ikke koster så mye :)

Skrevet

Moro med klesshoppping da :)

her driver jeg jo å pakker vekk sånne klær jeg da :ler:

Egentlig har mammaklær en kort levetid hos meg...begynner med dem seint (siste halvdel av 20tallet) også føder jeg jo i uke 36..og når jeg kommer hjem fra barsel så er magen tilbake til utgangspunktet og jeg går inn i mine gamle jeans med engang

men de er jo kjekke å ha den tiden de blir brukt da.

Du får forresten gi besked når du vil ha boka di flyttet ;)

Skrevet

Det skal jeg gjøre Pasha :) Venter iallefall til mandag og overstått UL :)

Skrevet

Og jeg begynte med mammabukser i uke 14 sist, og fødte ikke før over termin, så de har litt lengre levetid hos meg :fnise: Men jeg hoppa rett inn i buksene mine når jeg kom hjem fra sykehuset jeg også, så håper jeg er like heldig denne gangen :)

Hvitløksbaguetter *må ha det, bare må ha det* :ler: Angrer bittert nå, KVALM! Vært ille igjen nå i dag altså :roll:

Og god nyhet - ringte gynekologen min tidligere i dag for husket ikke helt når timen min var, så da spurte jeg hvor mye ekstra han skulle ha for å ta UL, men dte var inkludert i prisen på de 300,- jeg betaler fra før. GENIALT!

Skrevet

Så spennende med UL mandag :hoppe:

mammaklær ser jo bare så behagelig ut da! ;)

:klemmer: tidligere nick: icechick

Skrevet

Det gjør det, skal bli godt å få det overstått ;)

Å, i dag er jeg hormonell altså, og sliten og trøtt, og dritkvalm - blæææh! Sambo bare rister på hodet og ler og befaler meg å være hjemme fra jobb, men... får det ikke til :ler:

Skrevet

Ingenting som litt trøsteshopping på nett :ler: Eeeelsker papirloftet, det er klart man må handle for over 800 kroner når man skal lage ET bryllupskort....

Skrevet

Haha, du er verre enn både Eeyore og meg til sammen tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...