Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke det går så veeeldig fort akkurat :ler: Men i morgen er jeg uke 7, så det gjør jo egentlig det likevel :) Kvaaaalm - og oppblåst. Hun ene som begge de to første gangene jeg har vært gravid har spurt meg omtrent på denne tiden om jeg er det så rart på meg i dag :fnise: Helt vilt altså, hun ser det på folk. Riktignok ei dreven dame på 60 år dette da :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Angelou!

Skulle her om dagen legge deg på mine innlegg, så skjedde noe med pcn min

Har ikke lest allt enda, men kommer tilbake ut over dagen når formen min forbedrer seg

:klemmer:

Skrevet

Dagboka mi er laaaang, så hvis du leser alt blir jeg imponert :ler::klemmer: Koselig å se deg i boka mi :)

Skrevet

:fnise: Rart noen bare kan se det.

Kanskje vi har en sånn flott 'glød' :ler:

Jeg er ganske oppblåst jeg også!

Men... litt redd pga kvalmen er borte..

Heldigvis ul den 19.jan.. men gruer meg også!

Kooooose deg ikveld! :klem:

Jeg skal nok se film med mannen og kanskje fikse mer på bloggen.

Sorry, men tør ikke dele ut (vertfall ikke enda!) hvem jeg er ;)

GOD HELG! Ber om varmere vær!! :pls:

Skrevet

Jeg gløder ikke mye, det skal jeg love deg :ler: Går bra du har lyst å være privat Epica :klemmer: Ikke tenk på det :)

Gruer meg også til UL, gelder meg mest, men TÈNK hvis det ikke er som det skal, har jo det litt i bakhodet også...

Problemet mitt nå er at jeg skal skrive lederavtale med sjefen min neste uke, og da skal vi sette mål for resultater i året som kommer. Blæ - føles litt råttent og ikke fortelle at jeg er gravid da...

Skrevet

Hurra for 7 uker!!! du er jo bare noen dager etter meg jo! Når har du termin??

Skrevet

30.august :) Er menstermin det da, EL-termin er 1.september, men jeg regner slik jeg veit legen kommer til å regne ;)

Skrevet

Så spennende! Blir spennende å se kem som føder først :) Ifølge babyverden har eg menstermin 26august, men på en annen nettside har eg 24august...så er litt usikker....får kanskje vite mandag på UL.

Skrevet

Hvis den andre nettsiden er engelsk så er det på grunn av at svangerskap i utlandet regnes som 40 uker, men i Norge er det 40 uker og 2 dager, derfor det blir forskjell :)

Blir nok fort et septemberbarn på meg siden jeg har termin så seint i måneden Ikke for det, med K ble jeg flytta fram ei uke i forhold til EL-termin, så eggene mine fester seg tydeligvis tidlig :)

Skrevet

:strix: 7uker :strix:

Går fremover dette vennen :) Septemberbarn er ikke dumt det heller, blir spennende å se :)

Ha en fin søndag :kose:

Skrevet

Spiller ingen rolle hvilken måned det blir bare babyen kommer :rødme: Nå er det faktisk bare to uker til UL - grugleder meg, håper alt er bra, da skal jeg jammen begynne å glede meg :)

Skrevet

Ahhhh da skjønner eg....da har eg ifølge babyverden 26august....som du sier spiller det ingen rolle om det er august-sept baby, bare det blir baby....men kvinner i min familie føder alt fra 2-4 uker tidlig....så eg skal ikvertfall ikke reise mye i sommer :fnise:

Skrevet

Jeg fikk fem dager over sist jeg, og det stemte jo med min EL-termin, så regner med en baby ca på termin denne gangen også :)

Men hvordan jeg skal greie å skjule dette i fem uker til er meg en stor gåte. Jeg er så oppblåst og har store problemer med å få på meg buksene mine, og når jeg gjør det så ser jeg ut som en ballong :roll: Var oppblåst sist også, men ble ikke sånn fordi. Sikkert fordi jeg er andregangs-fødende og tredjegangsgravid eller? Og ikke har jeg særlig mye klær jeg går med til vanlig som er noe tess til å skjule magen heller, og på jobb fatter de vel mistanke om jeg plutselig dukker opp i baggy klær :ler:

Skrevet

Et norsk svangerskap er forlenget til 40+3 nå... Litt teit, men viktig å passe i forhold til statistikkene :roll:

Skrevet

Og forresten, jeg var kjempeoppblåst de første 10 ukenen sist, og så forsvant plutselig både magen og symptomene. I uke 13 var jeg helt paddeflat igjen, men fikk høre hjertelyden hos legen, for jeg trodde ikke jeg var gravid likevel :)

Skrevet
Et norsk svangerskap er forlenget til 40+3 nå... Litt teit, men viktig å passe i forhold til statistikkene :roll:

Er det sant? Så vittig :ler:

Skrevet
Og forresten, jeg var kjempeoppblåst de første 10 ukenen sist, og så forsvant plutselig både magen og symptomene. I uke 13 var jeg helt paddeflat igjen, men fikk høre hjertelyden hos legen, for jeg trodde ikke jeg var gravid likevel :)

Gikk over med meg også, men jeg fikk mage så tidlig, så merket ikke store forskjellen :lol:

Skrevet
Er det sant? Så vittig :ler:

forlenget???????? :sjokk:

De satt meg igang 14 dager over sist...og jeg hører det er farlig å vente til over termin, og nå skal det være ENDA lenger????

Hjelp... betyr det senere termin eller?

Uff ja oppblåst ja... går opp og ned... Jeg gleder meg til å fortelle alle... Går å spiser hele dagen, noen merker vel snart :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...