Epica Skrevet 29. desember 2009 #4241 Skrevet 29. desember 2009 Leste på terminklubben at du også må spise hele tiden pga du er småkvalm. Jeg hadde lunsj (og ca 40 mandler før den tid! ) kl 12, og rett i koppen nå kl 14... :gjeiper: Ang privat ul så har jeg bestillt det selv, tatt direkte kontakt. Det kostet 900,- sist, men ser nå at ei tar det for kun 500!
angelou Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #4242 Skrevet 29. desember 2009 Kykkelikokos - jeg har time hos gynekologen til min årlige kontroll uansett, det var booka før jeg fant ut at jeg var gravid, så jeg ringte bare for å høre om han kunne ta seg tid til en UL i tillegg Og som han sa - skal jo oppi der likevel, så det tar bare fem minutt ekstra Når jeg var gravid med Karsten fikk jeg jo på sykehuset gratis, men det var på grunn av blødninger, og at jeg hadde mista såpass seint tidligere, så hvis det ikke er noe "unormalt" er vel det vanligste å bestille det selv, privat. Og det koster jo litt, men er verdt det synes jeg.
Kykkelikokos Skrevet 29. desember 2009 #4243 Skrevet 29. desember 2009 Herregud, nå ser jeg at jeg har spurt om dette en gang tidligere rett oppe her Helt på bærtur, jeg. Tror ikke jeg får henvisning, så jeg får bestille selv når jeg forhåpentligvis har blitt gravid igjen De ville ikke gi UL da jeg mistet heller, så liten sjanse for at jeg får en på kjøpet neste gang
angelou Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #4244 Skrevet 29. desember 2009 Har du? ikke fått med meg det jeg Symptomer: - ømme pupper av og til - kvalm av og til - tisser hele tiden - skikkelig berg og dalbanehumør - stikninger nederst i magen, på og av. :rødme: Mannen min :rødme: Så flink til å passe på meg og lytte til meg når jeg er hysterisk gravid
Eeyore Skrevet 30. desember 2009 #4245 Skrevet 30. desember 2009 Så koselig at mannen tar vare på deg når du er gravid Jeg fikk henvisning fra JM til UL, så det burde jo du få også Kykkelikokkos ;)Men det var til Fredrikstad da og ikke gynekolog... Hun spesialisten jeg går hos nå, betaler jeg egenandel hos når jeg har vært der i forbindelse med utredning, men etter at jeg ble gravid er både hun og JM der gratis Har bare hatt henvisning fra legen min dit første gangen jeg var der før jeg ble gravid med englegutten, etter det har jeg vært registrert og kan bare bestille time.
angelou Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #4246 Skrevet 30. desember 2009 Ja, han er verdt sin vekt i gull mannen min :rødme: I dag er jeg kvalm
Epica Skrevet 30. desember 2009 #4247 Skrevet 30. desember 2009 Er det ikke HERLIG!! Godt med symptomer også da Den lista du skrev høres ud som mine! Jeg tipper igjen på deg!
Lucky? Skrevet 30. desember 2009 #4248 Skrevet 30. desember 2009 Ja, han er verdt sin vekt i gull mannen min :rødme: Så herlig å lese :rødme: GODT NYTT ÅR TIL DEG
Pasha Skrevet 30. desember 2009 #4249 Skrevet 30. desember 2009 egentlig er jeg litt misunnlig på deg som er gravid nå.. savner magen alt jeg men det er vel sånn det er i barselståka.. skulle heslt ha både baby i mage og på utsiden
angelou Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #4250 Skrevet 30. desember 2009 Ikke bare kvalm, men SKIKKELIg skral i dag Og jeg liker det
Kykkelikokos Skrevet 30. desember 2009 #4252 Skrevet 30. desember 2009 (endret) kos deg med kvalmen. Eeyore: Får bestille tidlig JM-time da Ja, altså når jeg har blitt gravid da. Endret 30. desember 2009 av Kykkelikokos
Lucky? Skrevet 31. desember 2009 #4253 Skrevet 31. desember 2009 nyt kvalmen Er jo et godt tegn på at ting er i orden det da GODT NYTT ÅR Ha en fin kveld
Gjest imli Skrevet 31. desember 2009 #4254 Skrevet 31. desember 2009 Godt nytt år! Et år der du blir tobarnsmamma
angelou Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #4255 Skrevet 31. desember 2009 (endret) Litt bedre i form i dag, men kvalmen kommer og går litt Helt greit at den ikke er til stede 100 % enda Ellers har jeg noen voldsomme stikninger nederst i magen, som jeg kjenner igjen fra tiden med K, men de er mye vondere denne gangen synes jeg. Nå står kalkunen i ovnen, planen i dag er å spise en rolig middag her hjemme, og så skal vi til noen venner etterpå og kose oss med litt tidlig rakett-skyting slik at de små får det med seg. Og så blir det hjemme-kveld når det begynner å bli nok for K. Mozell og kyss på verandaen mens vi ser på rakettene hører jo med :rødme: GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN! Håper alle får det de ønsker seg og mer til for 2010 Endret 31. desember 2009 av angelou
Umuriel Skrevet 31. desember 2009 #4257 Skrevet 31. desember 2009 Godt nyttår! Høres ut som en koselig nyttårsfeiring!
angelou Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #4258 Skrevet 1. januar 2010 Det var det K syntes det var kjempegøy med raketter, lik både mamma`n og pappa`n sin Formen var ganske bra i går, men i dag er den dårlig igjen, greier knapt å gjøre noe som helst uten å bli skikkelig uvel, vil bare ligge på sofaen hele tiden. Akkurat nå lurer jeg litt på hvordan det blir med fullt kjør på jobb igjen.... Men, men - det går vel på et vis
Spatula Skrevet 2. januar 2010 #4259 Skrevet 2. januar 2010 Det skal bli spennende å følge deg på ferden mot å bli tobarns-mamma Tusen takk for koslig oppmuntring i boken min
Epica Skrevet 3. januar 2010 #4260 Skrevet 3. januar 2010 Uff håper du er bedre snart! Lillemor elsket også raketter Hun ropte mer! mer! Jeg er mer pysete, skvetter sånn av de høye lydene Ha en koselig søndag! Orker ikke tanken på å gå ut idag, er så kaldddddddtttttt...!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå