Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leste på terminklubben at du også må spise hele tiden pga du er småkvalm.

Jeg hadde lunsj (og ca 40 mandler før den tid! :fnise:) kl 12, og rett i koppen nå kl 14... :gjeiper:

Ang privat ul så har jeg bestillt det selv, tatt direkte kontakt.

Det kostet 900,- sist, men ser nå at ei tar det for kun 500! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kykkelikokos - jeg har time hos gynekologen til min årlige kontroll uansett, det var booka før jeg fant ut at jeg var gravid, så jeg ringte bare for å høre om han kunne ta seg tid til en UL i tillegg :) Og som han sa - skal jo oppi der likevel, så det tar bare fem minutt ekstra :ler:

Når jeg var gravid med Karsten fikk jeg jo på sykehuset gratis, men det var på grunn av blødninger, og at jeg hadde mista såpass seint tidligere, så hvis det ikke er noe "unormalt" er vel det vanligste å bestille det selv, privat. Og det koster jo litt, men er verdt det synes jeg.

Skrevet

Herregud, nå ser jeg at jeg har spurt om dette en gang tidligere rett oppe her :ler: Helt på bærtur, jeg.

Tror ikke jeg får henvisning, så jeg får bestille selv når jeg forhåpentligvis har blitt gravid igjen :) De ville ikke gi UL da jeg mistet heller, så liten sjanse for at jeg får en på kjøpet neste gang :sjenert:

Skrevet

Har du? ikke fått med meg det jeg :ler:

Symptomer:

- ømme pupper av og til

- kvalm av og til

- tisser hele tiden

- skikkelig berg og dalbanehumør

- stikninger nederst i magen, på og av.

:rødme: Mannen min :rødme: Så flink til å passe på meg og lytte til meg når jeg er hysterisk gravid :fnise:

Skrevet

Så koselig at mannen tar vare på deg når du er gravid :)

Jeg fikk henvisning fra JM til UL, så det burde jo du få også Kykkelikokkos ;)Men det var til Fredrikstad da og ikke gynekolog... Hun spesialisten jeg går hos nå, betaler jeg egenandel hos når jeg har vært der i forbindelse med utredning, men etter at jeg ble gravid er både hun og JM der gratis :) Har bare hatt henvisning fra legen min dit første gangen jeg var der før jeg ble gravid med englegutten, etter det har jeg vært registrert og kan bare bestille time.

Skrevet

Ja, han er verdt sin vekt i gull mannen min :rødme:

I dag er jeg kvalm :hoppe:

Skrevet

:hoppe:

Er det ikke HERLIG!! :legrine:

Godt med symptomer også da ;)

Den lista du skrev høres ud som mine!

Jeg tipper :babygutt: igjen på deg!

Skrevet
Ja, han er verdt sin vekt i gull mannen min :rødme:

Så herlig å lese :rødme:

GODT NYTT ÅR TIL DEG :kose:

Skrevet

egentlig er jeg litt misunnlig på deg som er gravid nå..

savner magen alt jeg :ler:

men det er vel sånn det er i barselståka.. skulle heslt ha både baby i mage og på utsiden

Skrevet

Ikke bare kvalm, men SKIKKELIg skral i dag :) Og jeg liker det :hoppe::fnise:

:Gjesp:

Skrevet (endret)

:lol: kos deg med kvalmen.

Eeyore: Får bestille tidlig JM-time da ;) Ja, altså når jeg har blitt gravid da.

Endret av Kykkelikokos
Skrevet

:hoppe: nyt kvalmen :ler: Er jo et godt tegn på at ting er i orden det da :tommelsmil:

GODT NYTT ÅR :klemmer:

Ha en fin kveld :kristin:

Skrevet (endret)

Litt bedre i form i dag, men kvalmen kommer og går litt ;) Helt greit at den ikke er til stede 100 % enda :fnise: Ellers har jeg noen voldsomme stikninger nederst i magen, som jeg kjenner igjen fra tiden med K, men de er mye vondere denne gangen synes jeg.

Nå står kalkunen i ovnen, planen i dag er å spise en rolig middag her hjemme, og så skal vi til noen venner etterpå og kose oss med litt tidlig rakett-skyting slik at de små får det med seg. Og så blir det hjemme-kveld når det begynner å bli nok for K. Mozell og kyss på verandaen mens vi ser på rakettene hører jo med :rødme:

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN! Håper alle får det de ønsker seg og mer til for 2010 :klemmer:

Endret av angelou
Skrevet

Godt nyttår! Høres ut som en koselig nyttårsfeiring! :)

Skrevet

Det var det :) K syntes det var kjempegøy med raketter, lik både mamma`n og pappa`n sin :fnise:

Formen var ganske bra i går, men i dag er den dårlig igjen, greier knapt å gjøre noe som helst uten å bli skikkelig uvel, vil bare ligge på sofaen hele tiden. Akkurat nå lurer jeg litt på hvordan det blir med fullt kjør på jobb igjen.... Men, men - det går vel på et vis ;)

Skrevet

:vinke:

Det skal bli spennende å følge deg på ferden mot å bli tobarns-mamma :klemmer:

Tusen takk for koslig oppmuntring i boken min ;)

Skrevet

Uff håper du er bedre snart! :hug:

Lillemor elsket også raketter :fnise:

Hun ropte mer! mer!

Jeg er mer pysete, skvetter sånn av de høye lydene ;)

Ha en koselig søndag!

Orker ikke tanken på å gå ut idag, er så kaldddddddtttttt...!

:kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...