Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Trøtthet er jo helt klart et symptom det også :jepp: Tror jeg kommer til å være mye mer tilbakeholden neste gang jeg også.

Endret av Kykkelikokos
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror man blir det automatisk når man har mistet en gang jeg :) Veldig glad jeg får tidlig UL hvis jeg kommer så langt iallefall, gikk jo til uke 11 når jeg mistet, og hadde begynt å tro på at det skulle gå veien.

Men, dette skal jo gå bra - jager bort negative tanker :)

Skrevet

Jeg vil også ha tidlig ul. Sist hadde jeg i uke 8, men skal ta uke 9 denne gangen pga søs sa det er mest kritisk mellom uke 8 og 9.

Trøtthet er vanlig ja! Har ømme pupper og småkvalm.

Håper formen er bra ellers :klem:

kos deg videre i romjula! :danse:

Måtte tiden gå foooooooooort! :fnise:

ps. har du sett love actually?

verdens skjønneste film!!! :hjerte:

Skrevet

Tror ikke noe på at det er mest kritisk mellom uke 8 og 9 jeg da :fnise: For det er jo 98 % sjanse for at alt skal gå bra når man har sett et bankende hjerte i uke 8 :)

Formen er bra, litt sliten og trøtt, litt småkvalm til tider og av og til litt stikkende pupper, men at jeg er trøtt har nok mer å gjøre med at mannen er syk på 7. dagen nå, og jeg ikke får slappet av et sekund fordi K plutselig har bestemt seg for at å sove på dagen er tull. Sliiiiiiten :Gjesp:

Skrevet

Blir han overtrøtt? Vi prøvde å kutte ut dagluren til Live her en dag. Hun holdt på å sovne ved matbordet :ler: Lå med hodet på bordet og spiste. Hun har ikke vært så lett å legge om dagene, men det hjelper å legge henne senere. Det går jo greit så lenge vi har ferie, for da kan hun legge seg senere for kvelden og sove lenger om morgenen.. Blir verre når det er tilbake på jobb og i barnehage.

Skrevet

Tro meg, vi hadde gjerne sett at han hadde sovet på dagen vi :ler: Men han flyr rundt som en bajas med tonnevis av energi, og simpelthen nekter ;) De siste dagene har vi holdt på i en time for å få han til å sove dubben sin, resultatet er at vi må holde på i minst en time for å få han til å sove på kvelden også. Så nå dropper vi det, iallefall så lenge han ikke våkner veldig tidlig, og det ser ut til å funke greit det :)

Skrevet

Det var det vi slet med også. Derfor prøvde vi å kutte den ut, for det var bare styr å få henne til å sove. I barnehagen går det visstnok helt fint. De bare legger henne i vognen, så sovner hun nesten momentant. Det er i hvert fall det de sier i barnehagen :ler:

Skrevet

Her har vi så og si kuttet dagsovingen. Han trenger nok fremdeles luren sin i barnehagen, men ikke noe særlig hjemme. Han har sovet til mellom 08 og 0930 hver dag i jula, så vi klager ikke på nattesøvnen akkurat :) De dagene han trenger å sove får han sove 45 minutter, maks en time.

Skrevet

Han trenger søvnen i barnehagen, da er han jo oppe tidligere, og i mye mer action enn hjemme :)

Skrevet

Må du vekke ham om morgenen i ukedagene? Det har vi måttet den siste mnd, og jeg får så dårlig samvittighet for det... Samtidig har jeg ikke lyst til å legge ham kl 18, da får vi jo ingen tid etter jobb.

Skrevet

Må vekke han ja, prøver å la han sove så lenge som mulig da, men klokka sju må han opp hvis jeg skal rekke jobb klokka åtte ;)

Takk, Imli :)

Skrevet

Vi pleier ikke å måtte vekke Live på hverdagene. De få gangene hun sover lenger enn til kl 6, så står jeg opp og ordner meg og pakker sekken hennes. Det er egentlig litt godt.. Hun pleier å våkne av at vi har stått opp uansett.

Skrevet (endret)

Jeg har hørt om 2 stk som mistet i uke 8-9 etter de var på innvendig ul i starten av uke 8, men blødde først i uke 11..

Det er mest kritisk mellom uke 8 og 9 sier de, pga da skal fosteret pumpe sitt eget blod (el noe i den duren).

Men det skal gå bra med oss begge! :kose:

Mi begynner først nå å nekte hvil på dagen og hun er 3 :fnise:

Må vekke henne hver eneste dag, hun sover til 0830-0900 i helgene..

Sovetroll!

Håper neste blir like glad i å sove.

Rart å tenke på,...vi aner jo ikke hvordan neste barn blir.

Gleder meg sånn.. :hjerter_rundt:

:hjerte:

Tobarnsmor... Fantastisk...!

Endret av Wings
Skrevet

Så alt bra ut på UL da? Kanskje de egentlig var mindre på vei enn de trodde?

Skrevet

Håper alt går bra ja :) akkurat nå må jeg innrømme at bekymringene er større en gleden, slitsomt :(

Når jeg var på innvendig UL i uke 8 så sa gynekologen min at så lenge hun så et bankede hjerte så var sjansen for at alt skulle gå bra ca 95 %....

Skrevet

Å? Det var godt å høre! :)

Det går bra denne gangen vennen! :kose:

men forstår du er redd, siden du har mistet før...

Kan ikke FORESTILLE meg så vondt det er.. :tristbla:

:klemmer:

Skrevet

Ja, det er rart hvordan en ting man egentlig har kommet over dukker opp som et slags spøkelse når man blir gravid igjen. Glad for at jeg skal ha tidlig UL i god tid før uke 11 iallefall :)

Skrevet

Tenker du hadde ei fin julefeiring, med ein hemmelig liten spire i magen! :rødme: Ønskjer deg og dine eit riktig godt NYTT ÅR! :klemmer:

Skrevet
Ja, det er rart hvordan en ting man egentlig har kommet over dukker opp som et slags spøkelse når man blir gravid igjen. Glad for at jeg skal ha tidlig UL i god tid før uke 11 iallefall :)

Får du henvisning, eller skal du bestille privat?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...