Liljen Skrevet 25. september 2006 #401 Skrevet 25. september 2006 = meg også!! Venta, hinta og maste en lang stund jeg og.. Spennende uke dette altså Det er 7 stk som har IKM nå i løpet av 1 uke.. Hvem tester positivt, jeg sier det bare...
Vannmelon Skrevet 25. september 2006 #402 Skrevet 25. september 2006 Ååååå, jeg er så spent på hvem av oss på lista til Liljen som skal greie det denne måneden .....Frida Frosk har jo allerede greid det, skulle ønske alle som har måttet vente på mannen sin til å bli klar greide det like fort (=meg ). Og ALLE dere andre også!!!! ← Jeg venta ikke på han, jeg, heller omvendt, men vil nå at det skal klaffe fort likevel.
Mrs N Skrevet 25. september 2006 #403 Skrevet 25. september 2006 Enig med Liljen! Dette blir kjempespennende! Krysser fingre og tær for alle sammen! (begynner å bli ensomt borte i graviditetsbøkene, så håper så mange som mulig kan komme over og holde meg med selskap )
Eeyore Skrevet 26. september 2006 #404 Skrevet 26. september 2006 Hvis jeg blir gravid denne måneden tror jeg det er det nærmeste man kan komme en jomfrufødsel ← Og hvis jeg blir gravid, tror jeg Heffalompen må ha tatt med seg både egg og soldater... .....Frida Frosk har jo allerede greid det, skulle ønske alle som har måttet vente på mannen sin til å bli klar greide det like fort (=meg ). ← Kan det gjelde hvis mannen har ventet lenge på meg også? Vet det er et sjeldent tilfelle, men hos oss er det faktsik sant. Egentlig helt fantastisk, for da VET jeg han virkelig ønsker seg barn meg meg Er du forresten klar angelou? I morgen legger vi ut på tur Tirdags
angelou Skrevet 26. september 2006 Forfatter #405 Skrevet 26. september 2006 Næh, du må jo ikke være ensom. Hadde det vært opp til meg hadde du fått selskap med en gang, men det er dessverre ikke så mye jeg kan gjøre nå, annet enn å vente Og vannmelon, det sto alle dere andre også Ømme pupper på 10.dagen nå - enten må mensen komme snart, ellers blir jeg gal!
angelou Skrevet 26. september 2006 Forfatter #406 Skrevet 26. september 2006 Og der var du, Eeyore Er det allerede i morgen vi skal på tur? Betyr det at vi ikke får med oss IKM`n din Gleder meg til interaktiv ferie
Eeyore Skrevet 26. september 2006 #407 Skrevet 26. september 2006 Ømme pupper på 10.dagen nå - enten må mensen komme snart, ellers blir jeg gal! ← nei, nei, nei angelou, det er jo ikke mensen vi venter på, men en positive test Skal nok prøve å holde dere oppdater på IKM allikeve
angelou Skrevet 26. september 2006 Forfatter #408 Skrevet 26. september 2006 Ja - det er klart vi venter på positiv test, men jeg er jo en pessimist til det motsatte er bevist Det tidligste jeg noen gang har fått mensen er på dag 29, det er på torsdag, men for meg så kjennes det ut som om den er på vei når som helst. Er oppblåst, har ømme pupper - men ikke så mye idag som tidligere og er kvisete Akkurat slik jeg pleier å være før mensen ...og jeg som var så fornøyd med at syklusene endelig hadde stabilisert seg.... Jaja, det passer bra med "ikke-telle-dager" - planen min
Liljen Skrevet 26. september 2006 #409 Skrevet 26. september 2006 Når skal du teste da, vennen ?? Ha en superstrålende tirsdag. stor
Petra Prøvedokke Skrevet 26. september 2006 #410 Skrevet 26. september 2006 synes det er spennende over alt her nå, jeg! jeg krysser fingrene for full klaff! stor
angelou Skrevet 26. september 2006 Forfatter #411 Skrevet 26. september 2006 Aner ikke når jeg skal teste. Har pleid å få mensen nøyaktig 14 dager etter at jeg har hatt EL-slim, men som sagt så har jeg ikke hatt det denne syklusen, så veit ikke når EL var og dermed ikke helt når jeg skal forvente mens. Men det blir en god stund til enda uansett IKM er jo egentlig på mandag(dag 33), så tester vel onsdag eller noe sånn hvis mensen ikke kommer (fordi 35 dager er det lengste jeg har gått før mensen har kommet). Men, hvis symptomene jeg har er mensensymptomer og ikke gravidsymptomer så slipper jeg unna testing denne måneden, da tror jeg nemlig mensen kommer før uka er omme Og, ja, det ER spennende overalt her. Er jo mange som har gått over IKM uten at tanta har kommet også
Impala Skrevet 26. september 2006 #412 Skrevet 26. september 2006 Må jo bare litt her jeg også. Spennende tider ja.
Frida Frosk Skrevet 26. september 2006 #413 Skrevet 26. september 2006 Hei vennen. Innom for å ønske deg en fin kveld.
Liljen Skrevet 27. september 2006 #414 Skrevet 27. september 2006 litt jeg og. Krysser fingrene for deg jeg. *krysse krysse* Hvordan er formen i dag da?? stor
angelou Skrevet 27. september 2006 Forfatter #415 Skrevet 27. september 2006 Blir helt stressa av all den hoppinga jeg Formen er bra den, litt trøtt idag, men det er jeg i grunnen alltid. Er ikke skapt for å stå opp tidlig om morran, kroppen begynner først å virke sånn i ti-tida. Puppene er fortsatt vonde, løp for å nå telefonen i sted - au au au au for hvert skritt. Men, jeg legger ikke så mye i det egentlig, er forholdsvis rolig og avslappet nå i forhold til forrige uke. Da var jeg rimelig oppspilt over at jeg hadde fått ømme pupper ei uke før tida - har heldigvis fått planta beina litt mer på jorda nå Vi blir jaggu gode på å vente etterhvert
Netten Skrevet 27. september 2006 #416 Skrevet 27. september 2006 Dette hørtes spennende ut!!! Tipper du er gravid, jeg! (ikke meningen å stresse deg nå altså... ) Ha en super dag!
Liljen Skrevet 27. september 2006 #418 Skrevet 27. september 2006 spennende dette ja Jeg og håper på det beste for deg, vennen Når skal du teste da?? stor
angelou Skrevet 28. september 2006 Forfatter #419 Skrevet 28. september 2006 (endret) Takk for gode ønsker jenter Når jeg skal teste? Ikke før etter IKM tenker jeg, tipper mensen kommer før det, kjennes sånn ut nå ihvertfall Jeg har mensenmurringer så det holder og de ømme puppene er så og si borte, det pleier bare å bety en ting Plutselig kort syklus igjen nå isåfall, nei, dette her skjønner jeg meg ikke på Endret 28. september 2006 av angelou
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå