Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tuuusen takk!!masse lykke til dere også :klemmer: Nå skal det sies at wild jam har blitt brukt heftig etter hver eggløsning siste gangene :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til denne prøveperioden! :klem: Kryssar fingrane for at desember blir både min og din lykkemånad, der me blir gravide med nr 2! :rødme:

Skrevet

Får håpe at all innsatsen gjør nytten denne gangen :klem:

Skrevet (endret)

Begynner EL-testing på lørdag, så foreløpig har vi ikke gjort den store innsatsen ;) K er syk igjen også, så får vi se da :) Har egentlig bare sett for meg at vi kommer til å bruke litt tid jeg nå, bedre å være forberedt på det.

Endret av angelou
Skrevet

Negativ EL-test i dag :) Har liksom hatt litt vondt i magen og vært litt oppblåst i dag, så da måtte jeg bare teste litt for sikkerhets skyld :ler: jeg synes EL-testing er gøy jeg :ler:

Men tror ikke det er noe EL på gang, den pleier jo å være ganske sen såvidt jeg vet :) Men er det noen av dere som har EL-testet med clearblue før? For jeg skal ikke bry meg om de to strekene inni selve pinnen sant?

Skrevet

I dag gidder jeg ikke teste for EL, mannen skal på guttejulebord og reiser ganske tidlig, så da blir det ikke noe action likevel, satser på å begynne testing for fullt i morgen, og safe litt i morgen kveld for sikkerhets skyld. K har vært syk ei uke nå, så krysser fingre for at han er frisk igjen til mandag. Feberfri foreløpig i dag, men veldig forkjøla. Planen i dag er å kjøpe fire babygaver, og lage fire babykort, det popper jo ut babyer på alle kanter :ler: Og ellers har jeg tenkt å leie meg en film og se til kvelden :) Gleder meg faktisk til å være hjemme alene :fnise: I morgen er planen kino med en venninne, skal se siste Stieg Larsson, gleder meg :hoppe:

Skrevet

Har noen babykort jeg skal scrappe i helgen jeg også, og det forundrer meg ikke om noen av de er felles for oss begge :fnise:

Skrevet

Forundrer ikke meg heller :ler: Og så har jeg to i tillegg i familien også, det er heldigvis jenter da, for nå har jeg jammen scrappet en del guttekort :ler:

Skrevet

Har fremdeles ikke fått laget ferdig julekortene jeg.. Usj..

Skrevet

Jeg lager ikke julekort :) For bestiller bildekort av K til mine, men har laget noen julekort på bestilling, noen til adventskalender på jobb etc, men synes det er greit å gjøre det sånn, da blir de kos å lage julekort, ikke stress med å få laget mange nok ;)

Skrevet

Testa for EL likevel, negativ ;) Jeg er blitt en skikkelig testetøs :ler:

Skrevet

Velkommen i testeklubben ;)

Greit å ha testet uansett da, så vet du med sikkerhet at EL ikke "gjemmer" seg på en dag du ikke tester.

Skrevet (endret)
Forundrer ikke meg heller :ler: Og så har jeg to i tillegg i familien også, det er heldigvis jenter da, for nå har jeg jammen scrappet en del guttekort :ler:

Ja skulle gjerne ha hatt litt forandring på den fronten :fnise: Har et jentekort fra KOM som jeg enda ikke har fått brukt...

Endret av Eeyore
Skrevet

Ja, så nå vet du hva du må lage ;):fnise:

Neida, har en venninne som venter jente i januar, så får håpe det er rett da.

Skrevet

Dag 14 og positiv EL-test :hoppe:

Ble så glad når den var positiv :)

Skrevet

Hurra, krysser fingrene! :hoppe:

Jeg henger etter siden jeg har lang syklus, men kjenner noe er på gang :)

Skrevet

Ble egentlig litt overrasket jeg, for har ikke kjent noe til noe egentlig :)Men da ble syklusen litt kortere denne gangen da, forhåpentligvis, kanskje det er fordi jeg har brukt DQ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...