LindaL Skrevet 1. desember 2009 #4121 Skrevet 1. desember 2009 Tuuusen takk!!masse lykke til dere også Nå skal det sies at wild jam har blitt brukt heftig etter hver eggløsning siste gangene
Mirabella76 Skrevet 2. desember 2009 #4122 Skrevet 2. desember 2009 Masse lykke til denne prøveperioden! Kryssar fingrane for at desember blir både min og din lykkemånad, der me blir gravide med nr 2! :rødme:
jente 79 Skrevet 3. desember 2009 #4123 Skrevet 3. desember 2009 Får håpe at all innsatsen gjør nytten denne gangen
angelou Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #4124 Skrevet 3. desember 2009 (endret) Begynner EL-testing på lørdag, så foreløpig har vi ikke gjort den store innsatsen K er syk igjen også, så får vi se da Har egentlig bare sett for meg at vi kommer til å bruke litt tid jeg nå, bedre å være forberedt på det. Endret 3. desember 2009 av angelou
angelou Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #4125 Skrevet 4. desember 2009 Negativ EL-test i dag Har liksom hatt litt vondt i magen og vært litt oppblåst i dag, så da måtte jeg bare teste litt for sikkerhets skyld jeg synes EL-testing er gøy jeg Men tror ikke det er noe EL på gang, den pleier jo å være ganske sen såvidt jeg vet Men er det noen av dere som har EL-testet med clearblue før? For jeg skal ikke bry meg om de to strekene inni selve pinnen sant?
angelou Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #4128 Skrevet 5. desember 2009 I dag gidder jeg ikke teste for EL, mannen skal på guttejulebord og reiser ganske tidlig, så da blir det ikke noe action likevel, satser på å begynne testing for fullt i morgen, og safe litt i morgen kveld for sikkerhets skyld. K har vært syk ei uke nå, så krysser fingre for at han er frisk igjen til mandag. Feberfri foreløpig i dag, men veldig forkjøla. Planen i dag er å kjøpe fire babygaver, og lage fire babykort, det popper jo ut babyer på alle kanter Og ellers har jeg tenkt å leie meg en film og se til kvelden Gleder meg faktisk til å være hjemme alene I morgen er planen kino med en venninne, skal se siste Stieg Larsson, gleder meg
Eeyore Skrevet 5. desember 2009 #4129 Skrevet 5. desember 2009 Har noen babykort jeg skal scrappe i helgen jeg også, og det forundrer meg ikke om noen av de er felles for oss begge
angelou Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #4130 Skrevet 5. desember 2009 Forundrer ikke meg heller Og så har jeg to i tillegg i familien også, det er heldigvis jenter da, for nå har jeg jammen scrappet en del guttekort
Kykkelikokos Skrevet 5. desember 2009 #4131 Skrevet 5. desember 2009 Har fremdeles ikke fått laget ferdig julekortene jeg.. Usj..
angelou Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #4132 Skrevet 5. desember 2009 Jeg lager ikke julekort For bestiller bildekort av K til mine, men har laget noen julekort på bestilling, noen til adventskalender på jobb etc, men synes det er greit å gjøre det sånn, da blir de kos å lage julekort, ikke stress med å få laget mange nok
angelou Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #4133 Skrevet 5. desember 2009 Testa for EL likevel, negativ Jeg er blitt en skikkelig testetøs
Kykkelikokos Skrevet 5. desember 2009 #4134 Skrevet 5. desember 2009 Velkommen i testeklubben Greit å ha testet uansett da, så vet du med sikkerhet at EL ikke "gjemmer" seg på en dag du ikke tester.
Eeyore Skrevet 5. desember 2009 #4135 Skrevet 5. desember 2009 (endret) Forundrer ikke meg heller Og så har jeg to i tillegg i familien også, det er heldigvis jenter da, for nå har jeg jammen scrappet en del guttekort Ja skulle gjerne ha hatt litt forandring på den fronten Har et jentekort fra KOM som jeg enda ikke har fått brukt... Endret 5. desember 2009 av Eeyore
Eeyore Skrevet 6. desember 2009 #4137 Skrevet 6. desember 2009 Ja, så nå vet du hva du må lage Neida, har en venninne som venter jente i januar, så får håpe det er rett da.
angelou Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #4138 Skrevet 6. desember 2009 Dag 14 og positiv EL-test Ble så glad når den var positiv
Umuriel Skrevet 6. desember 2009 #4139 Skrevet 6. desember 2009 Hurra, krysser fingrene! Jeg henger etter siden jeg har lang syklus, men kjenner noe er på gang
angelou Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #4140 Skrevet 6. desember 2009 Ble egentlig litt overrasket jeg, for har ikke kjent noe til noe egentlig :)Men da ble syklusen litt kortere denne gangen da, forhåpentligvis, kanskje det er fordi jeg har brukt DQ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå