Kykkelikokos Skrevet 22. november 2009 #4101 Skrevet 22. november 2009 Og i morges klokka fire kom mensen Nå skal jeg kjøpe EL-tester og mannen mener jeg skal kjøpe slimløsende hostesaft, for det har han hørt på Radioresepsjonen at funker Her skal alle kluter settes til? Jeg tok Dong Quai den måneden jeg ble gravid, men du har jo EL, så det er vel ikke manglende EL som gjør at dere ikke har fått klaff enda. Kryssen fingrene for dere i neste PP.
Gjest imli Skrevet 22. november 2009 #4102 Skrevet 22. november 2009 (endret) Gratulerer med vel overstått bursdag til K Men så synd det ikke klaffa da Hvor mange pp'er har dere hatt nå? Neste gang går det! Endret 22. november 2009 av imli
Eve Luna Skrevet 22. november 2009 #4103 Skrevet 22. november 2009 Det er frustrerende å vente, men av og til tar det bare litt tid. Synd at mensen kom. Du får høre på mannen din, så ser du at det klaffer
angelou Skrevet 22. november 2009 Forfatter #4104 Skrevet 22. november 2009 Jeg vet ikke hvor mange PP vi har hatt jeg, det er 7 PP siden jeg slutta på pillen, men vet jo at i mange av dem har vi ikke hatt sengekos på riktig tidspunkt, nettopp fordi vi har tatt det som det kommer Så det er vel 3 reelle PP, ikke mye i det hele tatt, men jeg har snakket med mannen nå, og vi er enige om å satse på EL-testing. Kanskje jeg skal prøve DQ jeg også? Kroppen har nemlig oppført seg merkelig helt siden jeg slutta på pillen. Ellers er vi invitert i bryllup i februar Så jeg gleder meg!!! Skal kjøpe meg ny kjole
angelou Skrevet 22. november 2009 Forfatter #4105 Skrevet 22. november 2009 Her kom også tanta i morges. Morsomt med mann som engasjerer seg sånn Her er han kun engasjert når han skal "levere varene" Mannen er egentlig ikke så engasjert, eller, han vil jo at det skal klaffe han også, men han er mer interessert i å slippe dette gnålet om pliktsex
angelou Skrevet 22. november 2009 Forfatter #4106 Skrevet 22. november 2009 Da var EL-tester bestilt, og DQ
Pasha Skrevet 22. november 2009 #4107 Skrevet 22. november 2009 og grapefruktjucie mellom mens og el skal også være bra. ellers stimulere visse punkter på foten.. skal lete opp link til deg
Pasha Skrevet 22. november 2009 #4108 Skrevet 22. november 2009 http://www.tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=83259
Eeyore Skrevet 22. november 2009 #4109 Skrevet 22. november 2009 Æsj, så kjedelig at mensen kom denne gangen også DQ er i alle fall ikke farlig å prøve, og selv om du har EL, så skal den jo forbedre eggkvaliteten
angelou Skrevet 22. november 2009 Forfatter #4110 Skrevet 22. november 2009 (endret) Ja, verdt å prøve om ikke annet Kjedelig med mensen ja, særlig når man begynner å bli utålmodig, men, men, synes jeg er flink som har ventet sju måneder med å bli det da Men de første dagene av mensen er kjipe, og så blir jeg litt deppa da, og tror at vi er av de som kommer til å slite med nummer to.... Men veit det går over etter noen dager. Skulle av og til ønske at jeg var litt annerledes skrudd sammen, positivt skrudd sammen, og ikke alltid ta sorgene på forskudd. Æsj, PMS i dag, og litt lei meg for mensen. Endret 22. november 2009 av angelou
Eeyore Skrevet 23. november 2009 #4111 Skrevet 23. november 2009 Jeg er også pessimist til det motsatt er bevist, og lever egentlig godt med det Da er jeg forberedt på nedturer og blir alltid positivt overrasket
jente 79 Skrevet 23. november 2009 #4112 Skrevet 23. november 2009 Og i morges klokka fire kom mensen Nå skal jeg kjøpe EL-tester og mannen mener jeg skal kjøpe slimløsende hostesaft, for det har han hørt på Radioresepsjonen at funker Æsj, så kjedelig!!! Skjønner godt at du blir litt pessimistisk når mensen kommer. Det er jo helt normalt, man håper jo på det motsatte. Venninna mi prøvde det tipset med førstemann, og jammen så klaffet det ikke i den PP'n. Kan jo like gjerne ha vært tilfeldig, men er jo ikke det verste man kan prøve Koselig med bryllup i februar. :rødme: Får håpe de får et skikkelig vinterbryllup!!!
Gjest imli Skrevet 24. november 2009 #4113 Skrevet 24. november 2009 Tror det må funke neste gang, for i natt drømte jeg at du var gravid Plutselig hadde du flytta dagboka de til graviditetsbøkene
Epica Skrevet 26. november 2009 #4114 Skrevet 26. november 2009 ÆSJ ÆSJ dumme mensen! Desember blir vår lykkemnd!
angelou Skrevet 26. november 2009 Forfatter #4115 Skrevet 26. november 2009 Ja, mensen er dumt Men, men - hadde som ambisjon å bli gravid før jul, og nå er vi snart der :dåne: EL-testene kom i går, og daglig inntak av DQ er i gang Må huske å kjøpe mer folat, og slimløsende hostesaft (fått streng beskjed av mannen Som plutselig er skikkelig ivrig )
Kykkelikokos Skrevet 26. november 2009 #4116 Skrevet 26. november 2009 Hehe. Litt moro når mannen engasjerer seg også da
Eeyore Skrevet 26. november 2009 #4117 Skrevet 26. november 2009 Når han er så streng med hostesaften, så får du være streng med plikt Og med alle disse kjærringrådene på en gang, så er det jo bare nødt til å klaffe
angelou Skrevet 26. november 2009 Forfatter #4118 Skrevet 26. november 2009 Trenger ikke være streng :rødme: Han er klar
LindaL Skrevet 30. november 2009 #4119 Skrevet 30. november 2009 Trenger ikke være streng :rødme: Han er klar Innom og sier hei!!stå på videre!!her er det ENDA en ny spire på gang.Lagd på samme dato som lille C.Og termin akkurat samme dato.Håper det er skjebnen og at alle gode ting er 3-Nå mååå den sitte hvertfall Lykke til!!
angelou Skrevet 30. november 2009 Forfatter #4120 Skrevet 30. november 2009 Lykke til LindaL Håper det går veien med dere nå Så godt at du ble gravid igjen såpass fort
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå