Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er planen for neste måned :ler: Nå har jeg blitt sjuk, og K skal feire bursdag i hele helga, og jeg skal vaske hus og bake kaker....Jaja, det går vel bra til slutt :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åneiii god bedring! :klem:

Håper du blir frisk til bursdagskos i helga!

Hmmmmm..usikker om jeg skal ta hver dag el annenhver.

tro det blir hver dag fra tirsdag til mandag! :fnise:

Skrevet

God bedring :kose:

Og gratulerer med 2 årsdagen til lille K.

Skrevet

Takk for det :) Nå sitter jeg i sofaen og ser på svigers som vaske vinduer :ler: Heldige jeg som har familien til min kjære som stiller opp og hjelper til i huset når mor egentlig ikke orker noe :rødme:

Skrevet

Deilig med sånne familiemedlemmer :jepp:

Skrevet
Takk for det :) Nå sitter jeg i sofaen og ser på svigers som vaske vinduer :ler: Heldige jeg som har familien til min kjære som stiller opp og hjelper til i huset når mor egentlig ikke orker noe :rødme:

Sender du henne hjem til meg etterpå eller? :gjeiper:

Skrevet

Vi ha henne for meg sjøl :) Seriøst, hun er snart 75 og stiller opp på alt, er så glad for henne (og mannen) :rødme:

I dag feirer K bursdag i barnehagen for første gang :) Søtingen min, åååå, elsker han!

Skrevet

Så koselig med første bursdagsfeiring. Håper du blir i bedre form til helgen. Kos dere masse med feiringen. :klem:

Skrevet

Gratulerer med dagen til K! (er det idag forresten?) De har blitt så store, gutta våre nå! :hjerte:

Skrevet

Det er i morgen :) Helt utrolig, synes det første året gikk fort jeg, men det andre har nå bare flydd avgårde :dåne:

Skrevet

Gratulerer med dagen i morra!!!

Utrolig hvor fort det går, synes ikke det er lenge siden han ble født jeg.......

God helg og god bursdagsfeiring :klem:

Skrevet

Ja, tenk :) Blir helt mimrete jeg :)

Han har iallefall hatt en megabursdag og har fått alt han ønsker seg og mer til, og enda så skal vi feire en gang til imorgen :fnise:

Skrevet

Hihi, jeg synes jeg er så flink til å holde meg unna testing altså :ler: Dag 31 :sjenert: Men tror IKM er i morgen da, så har ikke noen forhåpninger...enda...

Skrevet

Jeg er tre dager over IKM... Svaakt positiv test i går, negativ i morges. Skjønner ingenting, jeg!

Skrevet

Og gratulerer med bursdagsgutt! Man blir mimrete ja, og så blir i alle fall jeg en smule sentimental :)

Skrevet

Ikke bare en smule sentimental, men veldig :) Spennende da Umuriel, håper den negative var en falsk negativ og at den positive er riktig :hoppe: Og så håper jeg at jeg følger etter :)

Skrevet

Jeg tror selv at jeg har hatt en kjemisk graviditet/tidlig SA eller noe slikt. Hadde det i august også, først svak positiv, deretter negativ, og så kom den stygge tanta. Blødde mye den gangen. Jeg blør foreløbig ingenting nå, men har murringer hver eneste dag og tenker at NÅ kommer mensen.

Skal vel godt gjøres om noe har klart å feste seg denne måneden; tok vaksine samme dagen som jeg hadde EL, og lå deretter med feber i fire dager, og går enda på antibiotika. Dessuten ble det null sengekos de siste to dagene før EL ;)

Men krysser fingrene for deg! :)

Skrevet

Og i morges klokka fire kom mensen :roll::( Nå skal jeg kjøpe EL-tester og mannen mener jeg skal kjøpe slimløsende hostesaft, for det har han hørt på Radioresepsjonen at funker :ler:

Skrevet

Her kom også tanta i morges. Morsomt med mann som engasjerer seg sånn :) Her er han kun engasjert når han skal "levere varene" :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...