Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjedelig at kroppen tuller med deg!!!

Håper det ordnet seg likevel :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sexlyst som et uvær :fnise: Pleier å bety at EL er på vei om ikke annet :ler:

Skrevet
Sexlyst som et uvær :fnise: Pleier å bety at EL er på vei om ikke annet :ler:

:fnise:

Skrevet (endret)

Her er det søndan som gjelder :ler::fnise:

Nå er K blitt syk, så ...jaja, det var den måneden liksom ;) Får satse på at innsatsen holder ;) Men utspekulert som jeg er så skal dere ikke se bort fra at jeg sliter ut mannen litt til :ler:

Endret av angelou
Skrevet
Kan jo ikke :humpe: hver dag heller da? :dåne: :ler:

Har du lyst, har du lov :ler:

Skrevet

Spennende! :hug:

Tester du eller bare ser etter 'el-tegn' ;)?

Satser på den er rett rundt hjørnet så :humpe: i vei! :ler:

Krysser alt jeg har for deg!! :klem:

SELFØLGELIG kan du :humpe: hver dag! Det skal jeg gjøre neste pp!

7 av 10 par blir gravide innen 3 mnd med sex hver dag :)

Skrevet

Mer tro på annenhver dag metoden jeg :) Men denne måneden har det blitt med tredje hver dag ;)

Tester ikke nei, pleier vanligvis å ha ganske klare EL-tegn, og jeg troooor den var på søndag, da er IKM den 22.november iallefall.

Skrevet

jeg trur på å ha sex sånn 2-3 ganger i løpet av mnd ;)

(april var en hektisk og slitsom mnd for oss og sex var ikke det vi tenkte på så ofte i grunn)

Skrevet

Jeg har nå egentlig funnet ut at jeg slett ikke blir gravid ved å satse på "tadetsomdetkommer-metoden" :ler:

Skrevet

Å... jeg husker Angelou som før sommeren absolutt ikke skulle stresse og bare ta det som det kom :ler: Godt å se at du har blitt bitt av prøverbasillen du også, og at det ikke bare er meg som er kontrollfreak når det gjelder EL ;)

Skrevet

Ja, men nå har det nå gått et halvt år allerede :sjenert: Så nå begynner jeg å bli utålmodig ;)

Skrevet

Kan nok være at "tadetsomdetkommer" metoden fungerer bedre når du faktisk ikke prøver :fnise: Her var det egentlig ikke "tadetsomdetkommer" metoden en gang, det var "ventenoenmånedertilførvibegynneråprøve" metoden som fungerte.

Får satse på at det klaffer snart nå :klem:

Skrevet

Sex hver dag, eller annenhver dag fra dag 9 til dag 20 skal holde ;)

God helg!

:klem:

Skrevet

Jupp, her har vi kjørt på tredjehverdag nå, så får vi se. Med K traff vi på første forsøk på annenhverdag-metoden :)

Skrevet

Vi fikk klaff med "hoppe til køys når EL-testen slår ut"-metoden både med Live og den nye spiren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...