Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

:fnise: Satser på at planen her fungerer :fnise:

God helg :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper også du slipper EL-testene :) Her er syklusen min helt på bærtur. Skulle hatt EL for over en uke siden, men den har vi ikke sett, nei...

Skrevet

Ikke sett noe til den enda jeg heller :roll: hvorfor begynner kroppen bare plutselig å tulle slik da?

Skrevet

Sikkert fordi den unner oss å gå på et heidundrende julebord før vi blir gravide igjen :ler:

Skrevet

Ja... er ikke så farlig altså :ler: Synes bare det hele er pussig.

Skrevet

Det er skikkelig irriterende når kroppen ikke vil sambarbeide, altså. Håper at dere har hatt EL uten å ha merket det.

Skrevet

Enten det eller så er den like forsinka som for to måneder siden og jeg kan se fram til en lang syklus denne måneden også, ikke aner jeg, gir opp hele prøvinga snart ;)

Skrevet

Hei!!hva skjer?er det kluss i syklusen,nå har jeg hatt 2 s.a og syklusen har vært heelt på bærtur lenge.Men skal ha stabilisert seg nå....håper jeg.Ikke gi opp!!!! :klemmer:

Skrevet

Gir ikke opp nei, men blir bare litt OFF når kroppen bare plutselig begynner å tulle helt ut av det blå :roll:

Skrevet

Skjønner hva du mener. Kan være tålmodig nok så lenge jeg vet at kroppen fungerer som den skal. Men når man ikke engang finner EL, da er det jo nesten meningsløst å gjøre et forsøk.

Skrevet
Skjønner hva du mener. Kan være tålmodig nok så lenge jeg vet at kroppen fungerer som den skal. Men når man ikke engang finner EL, da er det jo nesten meningsløst å gjøre et forsøk.

:enig:

Skrevet

Som jeg skulle sagt det selv Kykkelikokos, det er AKKURAT det jeg mener :)

Skrevet

Jepp, det gjør den, ingen tegn til EL, og jeg er på dag 17 i dag...

Skrevet

Jeg fikk positiv test på dag 18. Så det er fremdeles håp!

Skrevet

Jeg hadde EL på dag 18 forrige syklus jeg også, så den kommer nok :) Men pleier å være oppblåst i dagesvis før, og det har jeg ikke vært nå, men i dag har jeg hatt fryktelige menssmerter i ryggen, så satser på at det er et tegn, og at den er rundt hjørnet, og at :humpe: på dag 15 og dag 18 holder ;)

Skrevet

Jeg hadde EL dag 22, enda håp ja :)

Skrevet

Herregud, cupfinale :dåne: Jeg er litt patriot for å si det sånn, dette er jo bare SUPERspennende!!!

Skrevet

Hehe, jeg kunne ikke brydd meg mindre om cupfinalen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...