Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du får forresten en Hinkel Pinkel dukke til 800 kr så jeg i dag!!

han kan gå da..hjelper jo på det :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes drømmehagen er koselig jeg, man blir jo dyssa i søvn selv... Mye bedre enn masete disney og annen amerikansk søppel-barnetv...

Hvordan går det ellers med prøvings?

Skrevet

Ikke mye søvndyssende når tomlingene setter i gang med "musikken" sin synes jeg :ler: Neida, han begynner heldigvis å bry seg mer og mer om andre ting på tv, og de samme seriene som S til Umuriel ser på :)

Prøving? Skjønner ikke hva du mener :ler: Neida, på dag 10 i dag, så får vel snart begynne å tenke på det ;) Jeg har en plan :sjarmor:

Skrevet

Stakkars mannen... :fnise: Men hva med å innvie kjellerstua ;)

Skrevet

Men jeg synes egentlig ikke så veldig synd på mannen altså, han er helt inneforstått med planene mine :fnise:

Skrevet

K har forresten rosa hår i dag :ler: Vi driver og maler julegaver om dagen, og i dag fant han ut at det var mye mer gøy å male håret :ler: jaja, er vannfarge, så vi får ta en dusj seinere ;)

Skrevet

:ler: Søt ;)

Må begynne prøvingen nå!

Jeg har lest at mange blir gravide tidligere enn antatt.

Tror jeg ble det sist...

God søndag! :klem:

Skrevet

Rosa hår høres ut som noe som burde foreviges på bilde :ler:

Live har begynt å gå litt lei av Drømmehagen. Favoritten hennes er Kometkameratene (går på NRK om lørdager, og kan også sees på nett-tv). Ellers så liker hun Brannmann Sam og Noddy.

Skrevet

:fnise: Han var nok lekker med rosa hår :ler:

Drømmehagen er ganske irriterende ja. Her er det veldig opp og ned hvor interessant det er. Noen ganger er han veldig med, andre ganger gir han blaffen.

Kometkameratene, Rorri og Små Einsteins er mer populære, også hos foreldrene ;)

Skrevet

Datter min elsker drømmehage. Jeg syns ikke den er så irriterende.

Syns forsåvidt at de kunne si noe mer enn navnene sine når de prater. Men ellers syns de de er søte. Jeg syns i hvert fall at drømmehagen er bedre enn Teletubbies. Glad de er erstattet.

Datteren min fikk en Hinkel Pinkel dukka av bestemoren sin. Den kostet 300 kr, og lager lyder og synger Hinkel Pinkel sangen når man trykker den på magen. Altså ikke så avansert som den til 800 kr. Men den falt i smak hos datteren min. Leker ofte med den.

Skrevet

Vi har hoppsi daisy og makka pakka-bamsene. De er populære selv om det er versjonen uten lyd :)

Skrevet

Vi har Hinkel Pinkel med lyd, men han er ikke interessert i lyden. Han sover med Hinkel Pinkel hver natt :)

Skrevet

jeg synes små einsteins er de verste jeg. fy så irriterende overpedagogisk!

Skrevet

Liker små einsteins jeg da, for jeg synes det er så fint at de lærer om musikk :ler:

K har også den Hinkel Pinkel dokka med lyd, men er ikke spesielt interessert ;)

Skrevet (endret)

Dag 11 - check

Dag 14 - planla å sjekke av denne, men mannen streika visst :sinna:

Dag 15 - idag - finner meg ikke i noe streiking :ler:

Dag 17 -

Dag 19 -

Dag 21 -

Dag 30 til 32 - IKM

:fnise:

Endret av angelou
Skrevet
:skratte: Her overlates ikke noe til tilfedighetene. Du er værre kontrollfreak enn meg du :fnise:
Skrevet

:ler: En ting er jo å ha en plan, en annen ting er å følge den :Gjesp: Er bare litt irritert over kroppen min som ikke gir så klare antydninger til EL som den pleide å gi før jeg fikk K ;)

Blitt enige om å kjøre EL-tester fra og med neste måned vi, vil begynne å få litt mer kontroll på timinga, og slippe å stresse med sengekos når vi egentlig er trøtte og bare har lyst å sove :fnise:

Skrevet

Jeg krysser heller fingrene for at du slipper å kjøpe EL-tester i heletatt :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...