angelou Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #4001 Skrevet 27. oktober 2009 Det har roet seg litt på jobb hos meg nå, men jeg sliter fortsatt med ettervirkninger etter 6 uker med beinhard jobbing og masse overtid rett etter ferien. Jeg må bare innse at jeg ikke tåler det kjøret like godt som jeg gjorde før jeg fikk K. Og så har jeg begynt å STRESSE, kjenner jeg blir oppjaget og anspent, og slik var det heller ikke før. Kan ha noe med det å gjøre at jeg ikke kan jobbe til alle døgnets tider lenger, og da føler jeg ikke at jeg får unna meg arbeidsoppgavene fort nok. I tillegg til det har jeg egentlig hatt to fulle jobber siden i januar, men nå er ENDELIG en ny på plass, så forhåpentligvis får jeg avlastning framover Jeg er jo i utgangspunktet fryktelig glad i jobben min og folka jeg jobber med, så jeg håper det snur snart
Epica Skrevet 27. oktober 2009 #4002 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg er nok en evig pessimist. Først så tenke jeg at jeg sikkert er en av dem sommå prøve lenge eller ikke får det til, så tenkte jeg at jeg sikkert er en av dem som mister igjen og igjen og nå tenker jeg at jeg sikkert er en av dem som må bruke evigheter på å få nummer to Jeg vet, jeg er HELT håpløs, totalt irrasjonell og utrolig dum overfor de som faktisk sliter... Jeg er akkuratt lik!!! Men vi må tenke positivt! Positive tanker fører til positive resultat Håper det snur for deg ang jobben. Du må si ifra, og lære deg å si nei av og til kanskje Kjipt å bli utbrent og stressa... Håper det blir bedre snart :hug:
angelou Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #4003 Skrevet 27. oktober 2009 Har jo valgt det selv da, men av og til forbanner jeg meg selv og mine ambisjoner
jente 79 Skrevet 28. oktober 2009 #4005 Skrevet 28. oktober 2009 Er vel typisk for oss. Vi skal liksom klare alt. Kjenner meg veldig igjen. En vanskelig balansegang det der med å få gjort alt en skal på jobb, og samtidig få nok tid til lillegutt. Overtid var greiere når det "bare" gikk utover Kjære, som gjerne også jobbet mye. Nå har det ikke vært noe stort problem for meg enda da, siden det er roligere tider her og jeg ikke har blitt så involvert siden alle vet jeg snart skal ut i permisjon igjen. Håper det går seg til, høsten er lang. Men ikke lenge til juleferie nå
angelou Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #4006 Skrevet 28. oktober 2009 Dårlig med øving, sovna fra hele greia Prøver til stadig å være den superwoman jeg var før vi fikk K, men det går bare ikke Men, men, det går vel i faser i livet det også, kan vel ikke være 100 % på alle områder, det viktigste er jo K og familien min og så får jobben komme i andre rekke en stund.
Kykkelikokos Skrevet 29. oktober 2009 #4007 Skrevet 29. oktober 2009 Det er hardt å være mor. Høres kjent ut det med å sovne fra hele greien.
angelou Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #4008 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg sovna før vi rakk å begynne da
Eeyore Skrevet 29. oktober 2009 #4009 Skrevet 29. oktober 2009 Mannen kunne vel ha gjort jobben fordet?
Kykkelikokos Skrevet 29. oktober 2009 #4011 Skrevet 29. oktober 2009 (endret) "Vekk meg når du er ferdig" Endret 29. oktober 2009 av Kykkelikokos
angelou Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #4012 Skrevet 29. oktober 2009 Stakkars mannfolka våre Han er nå ikke noe mindre sliten enn jeg er om dagen, så han er nok fornøyd bare jeg holder meg unna
angelou Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #4013 Skrevet 30. oktober 2009 Puh - i dag har jeg virkelig fått svidd VISA - kortet Vært på IKEA, shop til you drop sier jeg bare :dåne:
Lucky? Skrevet 30. oktober 2009 #4014 Skrevet 30. oktober 2009 Puh - i dag har jeg virkelig fått svidd VISA - kortet Vært på IKEA, shop til you drop sier jeg bare :dåne: Såpass ja Ble det mye fint?
angelou Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #4015 Skrevet 30. oktober 2009 Ja, masse Vi har pussa opp en bod til kjellerstue og hadde ingenting av møbler, men nå er det møblert, og da blir det jo litt
Umuriel Skrevet 31. oktober 2009 #4016 Skrevet 31. oktober 2009 Heldiggris! Skulle ønske vi hadde IKEA litt nærmere, de sender jo knapt halvparten av det som står i katalogen. Og frakten er jo svindyr. For oss her oppe i isødet er jo ikea litt eksotisk
angelou Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #4017 Skrevet 31. oktober 2009 Ja, det skjønner jeg Det er det der jeg kommer fra også, her er det bare to timers kjøring unna, så i går leide vi henger og reiste avgårde. Gikk jo hele dagen likevel da, men billigere enn å få det tilkjørt iallefall
angelou Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #4018 Skrevet 31. oktober 2009 Å, hjelp som jeg gleder meg til Drømmehagen ikke er interessant lengre :dåne: Noe så IRRITERENDE!!!
Pasha Skrevet 31. oktober 2009 #4019 Skrevet 31. oktober 2009 pingu er ikke så veldig mindre irriterrende det i grunn.....
Umuriel Skrevet 31. oktober 2009 #4020 Skrevet 31. oktober 2009 Her varieres det heldigvis mellom Rorri, Biler, Byggmester Bob, Postmann Pat, Toget Thomas og Elias. Enig i at Drømmehagen er irriterende, men vi er over det stadiet nå Kometkameratene på lørdager er fengende for både store og små
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå