Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har roet seg litt på jobb hos meg nå, men jeg sliter fortsatt med ettervirkninger etter 6 uker med beinhard jobbing og masse overtid rett etter ferien. Jeg må bare innse at jeg ikke tåler det kjøret like godt som jeg gjorde før jeg fikk K. Og så har jeg begynt å STRESSE, kjenner jeg blir oppjaget og anspent, og slik var det heller ikke før. Kan ha noe med det å gjøre at jeg ikke kan jobbe til alle døgnets tider lenger, og da føler jeg ikke at jeg får unna meg arbeidsoppgavene fort nok.

I tillegg til det har jeg egentlig hatt to fulle jobber siden i januar, men nå er ENDELIG en ny på plass, så forhåpentligvis får jeg avlastning framover :)

Jeg er jo i utgangspunktet fryktelig glad i jobben min og folka jeg jobber med, så jeg håper det snur snart :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er nok en evig pessimist. Først så tenke jeg at jeg sikkert er en av dem sommå prøve lenge eller ikke får det til, så tenkte jeg at jeg sikkert er en av dem som mister igjen og igjen og nå tenker jeg at jeg sikkert er en av dem som må bruke evigheter på å få nummer to :roll:

Jeg vet, jeg er HELT håpløs, totalt irrasjonell og utrolig dum overfor de som faktisk sliter...

Jeg er akkuratt lik!!!

Men vi må tenke positivt! Positive tanker fører til positive resultat ;)

Håper det snur for deg ang jobben. Du må si ifra, og lære deg å si nei av og til kanskje ;) Kjipt å bli utbrent og stressa...

Håper det blir bedre snart :hug: :hug:

Skrevet

Har jo valgt det selv da, men av og til forbanner jeg meg selv og mine ambisjoner :fnise:

Skrevet

Er vel typisk for oss. Vi skal liksom klare alt.

Kjenner meg veldig igjen. En vanskelig balansegang det der med å få gjort alt en skal på jobb, og samtidig få nok tid til lillegutt. Overtid var greiere når det "bare" gikk utover Kjære, som gjerne også jobbet mye.

Nå har det ikke vært noe stort problem for meg enda da, siden det er roligere tider her og jeg ikke har blitt så involvert siden alle vet jeg snart skal ut i permisjon igjen.

Håper det går seg til, høsten er lang. Men ikke lenge til juleferie nå ;)

:klemmer:

Skrevet

Dårlig med øving, sovna fra hele greia :ler:

Prøver til stadig å være den superwoman jeg var før vi fikk K, men det går bare ikke ;) Men, men, det går vel i faser i livet det også, kan vel ikke være 100 % på alle områder, det viktigste er jo K og familien min og så får jobben komme i andre rekke en stund.

Skrevet
:fnise: Det er hardt å være mor. Høres kjent ut det med å sovne fra hele greien.
Skrevet (endret)

"Vekk meg når du er ferdig" :ler:

Endret av Kykkelikokos
Skrevet
:ler: Stakkars mannfolka våre :ler: Han er nå ikke noe mindre sliten enn jeg er om dagen, så han er nok fornøyd bare jeg holder meg unna :fnise:
Skrevet

Puh - i dag har jeg virkelig fått svidd VISA - kortet :ler: Vært på IKEA, shop til you drop sier jeg bare :dåne:

Skrevet
Puh - i dag har jeg virkelig fått svidd VISA - kortet :ler: Vært på IKEA, shop til you drop sier jeg bare :dåne:

Såpass ja :fnise:

Ble det mye fint?

Skrevet

Ja, masse :) Vi har pussa opp en bod til kjellerstue og hadde ingenting av møbler, men nå er det møblert, og da blir det jo litt :)

Skrevet

Heldiggris! Skulle ønske vi hadde IKEA litt nærmere, de sender jo knapt halvparten av det som står i katalogen. Og frakten er jo svindyr. For oss her oppe i isødet er jo ikea litt eksotisk :ler:

Skrevet

Ja, det skjønner jeg :ler: Det er det der jeg kommer fra også, her er det bare to timers kjøring unna, så i går leide vi henger og reiste avgårde. Gikk jo hele dagen likevel da, men billigere enn å få det tilkjørt iallefall :)

Skrevet

Å, hjelp som jeg gleder meg til Drømmehagen ikke er interessant lengre :dåne: Noe så IRRITERENDE!!!

Skrevet

pingu er ikke så veldig mindre irriterrende det i grunn.....

Skrevet

Her varieres det heldigvis mellom Rorri, Biler, Byggmester Bob, Postmann Pat, Toget Thomas og Elias. Enig i at Drømmehagen er irriterende, men vi er over det stadiet nå :) Kometkameratene på lørdager er fengende for både store og små :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...