Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du skal se det klaffer og dere får en skjønn lillebrøs i august :hjerte::hug:

Har du en fin helg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det, synes jeg har vært tålmodig lenge nå, har jo faktisk snart gått et halvt år... Men egentlig bare tre måneder vi har hatt sjans på klaff da ;)Er iallefall veldig klar for litt skikkelig prøving snart, siden dette "tardetsomdetkommer"-greiene ikke virker særlig effektivt akkurat.

Foreløpig ei kjempefin helg ja, bare hatt en kosedag sammen alle tre i dag, deilig :rødme:

Skrevet

:hoppe: for 200 sider!!

Uff ja vet hva du mener... Den 1, og denne 2 pp er sånn halveis..

Gleder meg til 3 pp, da blir det masse :humpe::fnise:

Men håååper det klaffer denne pp'en :)

:hoppe: for at det klaffer denne pp for dere! :danse:

Nå skal vi ut på byen en tur! :danse:

Skrevet (endret)

Ettersom dere har bare hatt sjangs i 3 mnd, så er dette sikkert mnd det klaffer :klemmer:

Endret av Wings
Skrevet

:hoppe: for 200 sider!!!! :hoppe

Har det gått et halvt år allerede. Skjønner godt du begynner å bli utålmodig da... Selv om dere bare har fått prøvd "ordentlig" halvparten av gangene så må en jo vente hele den måneden også.

:duskedame: for skikkelig prøving denne måneden :duskedame:

Skrevet

Det halve året har gått veldig fort da :ler: Og jeg mistenker veldig at det bare er de to siste månedene jeg har kommet i gjenge igjen, og da har vi jo ikke prøvd noe særlig... Men nå har sambo fått beskjed om at han bare må være parat, for her skal det prøves :fnise:

Stressa veldig de første månedene, ville bli gravid ighen med en gang, men nå er jeg ganske mye roligere, selv om jeg håper det ikke tar kjempelang tid selvfølgelig :)

Skrevet

Jeg er også mye roligere enn sist gang. Nå vet jeg jo at jeg kan bli gravid og er istand til å bære frem et barn. Sist var jeg jo overbevist om at jeg aldri kom til å bli gravid :ler:

Skrevet

Vil tro man kanskje stresser litt mindre når man har et barn fra før ja... Uten at jeg vet så mye om det, vi rakk aldri å komme så langt ;)

Får satse på en fin positiv graviditetstest før jul :duskedame:

Skrevet

Ja det haster jo ikke sånn for dere skulle jeg tro siden førstemann enda er så liten ;)

For meg haaaaster det :fnise: Hun er snart 3! :sjokk:

Skrevet (endret)

Jeg var overbevist om at jeg aldri kom til å bli gravid første gangen, andre gangen og denne gangen :ler: Pessimist? Jeg?

Drømmer om å bli gravid før jul iallefall, men rekker jo ikke mer enn to pp til før det, så skal vel litt til. Men er uansett klar for å prøve hardt nå :fnise:

Endret av angelou
Skrevet

Nei, man vet jo aldri. Skjønner godt at du er pessimistisk, er jo mye som skal klaffe.

Men samtidig har dere klart dette før med et veldig godt resultat. Så ingen grunn til at det ikke skal skje igjen ;)

Skrevet

Jeg er nok en evig pessimist. Først så tenke jeg at jeg sikkert er en av dem sommå prøve lenge eller ikke får det til, så tenkte jeg at jeg sikkert er en av dem som mister igjen og igjen og nå tenker jeg at jeg sikkert er en av dem som må bruke evigheter på å få nummer to :roll:

Jeg vet, jeg er HELT håpløs, totalt irrasjonell og utrolig dum overfor de som faktisk sliter...

Skrevet

Man kan ikke alltid gå å tenke på de som sliter, og alle de sultne barna i afrika. Man får det ikke nødvendigvis bedre med seg selv av den grunn.

Men kanskje har du allerede brukt opp uflakskvoten din?

Jeg har forresten kjøpt meg basaltermometer. Håper det er et godt verktøy :)

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i tankene dine. Har hatt litt lett for å være sånn, og har jo vist seg å være veldig feil...

Men det som er så kjedelig med prøving, man vet aldri hvor lang tid det tar....

Skrevet

Ja, og jeg har jo blitt ganske lett gravid to ganger tidligere, så egentlig burde jeg jo være veldig positiv ;) Jaja, humøret er litt opp og ned om dagen ellers også, så det ene følger vel det andre. Egentlig har jeg det veldig bra, men jeg sliter med humøret likevel, utrolig frustrerende, og jeg greier ikke gjøre noe med det. Er liksom bare konstant sliten og stressa *liker ikke*

Skrevet
Ja, og jeg har jo blitt ganske lett gravid to ganger tidligere, så egentlig burde jeg jo være veldig positiv ;) Jaja, humøret er litt opp og ned om dagen ellers også, så det ene følger vel det andre. Egentlig har jeg det veldig bra, men jeg sliter med humøret likevel, utrolig frustrerende, og jeg greier ikke gjøre noe med det. Er liksom bare konstant sliten og stressa *liker ikke*

Kjenner meg igjen..

Skrevet

Rota meg innom dagboken din og tenkte jeg måtte si hei :goodbye:

Krysser fingrene for at du lykkes snart. Det er jo et godt tegn at du har vært gravid et par ganger tidligere, så det er nok bare et tidspørsmål før du lykkes igjen :klem:

Skrevet

Så koselig med nytt besøk her inne Rosa76 :klem:

Skrevet

Har det også sånn. Møtte veggen totalt etter sommerferien, og det vil liksom ikke slippe taket helt. Jobber derfor redusert nå for å ha litt mer overskudd til meg selv. Gleder meg bare til mørketida er over... Den kom så brått på etter klokka ble stilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...