Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har vært i hovedstaden, og hatt det kjempefint :rødme: Romantisk middag, levende lys, god mat og god vin :) Veldig godt å bare være oss to litt, lenge siden sist :) Nå har jeg bakt to kaker og lader opp til å begynne i tredve-åra :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oioioi! Det blir spennende! Gi meg rapport om hvordan det føles, følger etter deg om litt over to måneder ;)

Skrevet

:klem:

ÅÅååååååååååå det hørtes fantastisk ut...... Deilig å bare være to av og til :hjerter_rundt:

:hjerte: Viktig med kjærestetid... ;)

:hoppe: Grattis med dagen imorgen!! :danse:

Hvordan er det med dere og pp.. El snart? ;)

Skrevet

Nyt siste dagen i 20 årene ;) Ha en fin bursdag i morgen ;)

Skrevet

:bursdag: Gratulerer med dagen :bursdag:

Og velkommen etter ;) Er bare litt over en måned mellom oss da ;)

Hørtes deilig ut med litt kjærestetid. Det prioriterte vi også rett etter jeg hadde bursdag. Blir ikke alltid så mye tid til det ellers når man er småbarneforeldre :sjenert:

Skrevet

Gratulerer med dagen! :bursdag:

Bursdag dagen etter meg du :)

Hvordan er det å være 30? ;)

Ikke stort annerledes enn 29? :ler:

Skrevet

Kan ikke si jeg kjenner noen forskjell. Noen kilo tyngre etter all kakespisinga bare :fnise:

Skrevet

Oi jeg glemte å gratulere deg!! :klemmer::klemmer:

Hatt en fiiin dag? ;)

Når skal du teste? :danse:

Skrevet

Teste har jeg slett ikke tenkt å gjøre :fnise: For har vel aldri bomma så grovt på EL som denne måneden :ler: Så jeg er HELT sikker på at tanta kommer i løpet av helga, noe annet hadde vært et rent mirakel :ler:

Skrevet

Uffda :fnise:

tester du for el? når er el og når hadde du sex da?

vi må ha sex HVER dag har jeg lest :ler: Da klaffer det innen 3 mnd for 7 av 10! ;)

Skrevet
Uffda :fnise:

tester du for el? når er el og når hadde du sex da?

vi må ha sex HVER dag har jeg lest :ler: Da klaffer det innen 3 mnd for 7 av 10! ;)

:sjenert:

Og grunnen til at de tre siste ikke får klaff innen 3 mnd, er at de strøk med av utmattelse først eller? :ler:

Skrevet (endret)

Jeg tester ikke for EL nei, for kjenner på kroppen godt når den er :) Og med besøk av mamma, hytteur uten mannen og en liten gutt som måtte ligge mellom mamma og pappa fordi han hadde vondt i munnen gir dårlige odds for klaff :ler: Fem eller seks dager før EL og en eller to dager etter EL holder nok ikke ;)

Og hver dag? Er da ikke nyforelska heller :fnise:

Endret av angelou

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...