Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne PP er herved avblåst :roll: Tror EL var på fredag, så irriterer meg bittelitt at den ikke kunne være forsinket denne måneden også :fnise: Vært på fjellet i helga, og mannen kom opp igår, så tenkte jeg skulle lure han med meg på en aldri så liten safing, men det skulle ikke lillegutt ha noe av...så da ble det ikke noe prøving denne måneden da. Typisk! Neste måned skal jeg sikkert hoppe over EL igjen, synes egentlig alt går i mot oss med denne prøvinga, av sånne praktiske ting mener jeg :ler:

Går egentlig bra med prøvingen hos oss sånn sett, jeg er faktisk ganske så tålmodig fortsatt. Lillemann driver med jeksler nå, og det er i grunnen rimelig effektivt for babylysten :ler: Dessuten tror jeg faktisk ikke kroppen var i rute igjen før forrige måned. Da bomma vi på EL og denne gangen gjorde vi også det :roll: Neste måned skal det hardere lut til, det er sikkert!

Koselig å se deg her inne Wings :klemmer: Vi brukte 5 pp første gangen jeg ble gravid, så mista jeg, og lillemannen satt på første forsøk etter SA. Mannen har vært klar siden K ble født egentlig, men jeg har holdt igjen. Slutta på pilla i mai var det vel, og har ikke vært så veldig aktive på prøverfronten annet enn at vi har kosa oss når vi har lyst.

Veldig demotivert for jobb om dagen også, er bare et sant stress HELE tiden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får trøste deg med at du kan nyte rødvin med god samvittighetfremover da ;)

Skrevet

DET er sant :)

SØndagsfreden har senket seg i angelou-heimen, mannen har vært flink og lista i kjellerstua, så nå er den ferdig :hoppe: IKEA neste :)

Nå skal jeg scrappe litt, med et halvt øye på Robinson :)

Skrevet

Å så godt det klaffa rett etter SA :klem:

Har hørt det ofte gjør det, men vet ikke om det stemmer.

Blir koselig å få nr 2 ikke sant ;)

Jeg gleder meg sååå til jenta mi blir storesøster..

Hun blir en fantastisk søster :)

Blir gøy med to tette for dere da, vi satser på det klaffer snart for oss begge vetdu! :kyss:

Dumt med EL da, at det ikke alltid klaffer... :gjeiper:

Her blir det også Robinson, ikke så hekta denne gangen men..

Hva scrapper du? Jeg får det over meg sånn en gang i året rundt jul og bursdag til lille :)

Skrevet
Veldig demotivert for jobb om dagen også, er bare et sant stress HELE tiden!

Uff ja... :filer: :filer: :filer:

Skrevet

Lager mest kort jeg :) I dag har jeg laget et babykort til en nyfødt liten prins, og bursdagskort til min svigerbestemor :)

Jenta di er omtrent akkurat et år eldre enn gutten min hun :)

Skrevet

Minner meg på at jeg også må lage et kort til denne lille prinsen... Håper jeg kan kombinere det med uken KOM ;)

Skrevet

:vinke:

Kjedelig når en ikke får prøvd når det er EL... Kan tenke meg det tærer på tålmodigheten, men greit at K. gjør at du husker de mindre koselige tingene med baby også da :fnise:

Ha en fin dag :klem:

Skrevet

Det er skikkelig kjipt å gå glipp av en prøveperiode ja, og særlig to på rad :roll: Men, men, det er nå engang bare slik det er ;)

Skrevet

Vi får satse på klaff i neste PP for begge to ;)

Skrevet (endret)
:duskedame: på Angelou og Kykkelikokos Endret av Eeyore
Skrevet

Har du tenkt å bruke El-tester for å finne ut når du har EL?

Jeg håper det klaffer for dere snart.

Skrevet

Ingen planer om det nei ;) Hadde jeg vært supersjuk etter å bli gravid NÅ så hadde jeg nok gjort det, men jeg kjenner EL såpass godt at jeg greier å time det ganske riktig uansett :)

Skal på kjærestetur i helga :rødme:

Skrevet (endret)

Så godt du kjenner det på kroppen når el kommer!

Vi skal uansett bli gravide neste pp, det er BESTEMT! :ler:

:klem::klemmer:

:hjerter_rundt: ÅÅÅÅÅÅÅå kos dere på tur!!

Endret av Wings
Skrevet

Kos deg på kjærestetur i helga! :klemmer:

Skrevet

Det skal jeg, nå har vi bestilt hotell, reiser i morgen tidlig :) Fin fin bursdagsgave :rødme:

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååå misunnelig! :hjerter_rundt:

KOS DERE MASSE MASSE OG NYYYT TIDEN FØR DU (SNART!!) BLIR TOBARNSMOR ;)

:klem:

:romeo:

Skrevet

Åh, så deilig med kjærestehelg! Kos dere masse!

Skrevet

Så deilig med tur! Hvor skal dere? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...