Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Send henne en tur på lekeplassen med K. Trenger ikke ha dere på kveldstid vet du ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angelou: Nei, vi gjør jo egentlig ikke det. Vi prøver å leve som vanlig, men så plutselig er det EL-tid, og da har vi ikke latt være å gjøre ting og tang når vi har har hatt lyst. Men jeg tar hverken EL-tester, temper, teller dager eller noe sånt i alle fall. Det blir som det blir.

Skrevet

Dere får gjøre som "Kongen av Queens" da foreldrene hans kom på besøk. Fortelle henne hva som er på ferde og sende henne på kino :fnise: Da kan jeg tenke meg Angeloumannen får EL-impotens :ler:

Skrevet

:hoho:

En anledning byr seg alltids ;) Vi har hatt oss på badet noen ganger, utrolig greit med vannsus som overdøver :ler:

Skrevet

Ja, da er jeg helt sikker på at han hadde fått prestasjonsangst :ler:

Skrevet

Her er det snø i dag! Liker ikke! Lillemann ligger ute og sover og jeg manner meg opp til å gjøre noe i huset, men kjenner jeg blir sur bare av tanken :ler: Har sovet lenge i dag, deilig :) Har en svær stabel med klær som skal legges sammen, og så skal jeg vaske badet og stua i løpet av helga, men kjenner på meg at det sikkert blir i morgen. Venter til mannen kommer hjem, så kan han bidra litt han også. Blir nok en kafetur i byen etterpå, og så får jeg se om jeg finner ei skikkelig vinterlue til K, for nå begynner det å bli kaldt, brrr.

På mandag kommer mamma :hoppe:

Og før det så får vi vel prøve å lage barn litt for syns skyld :ler:

Skrevet

Det kom masse snø her også tidligere i dag (er på besøk hos svigers), men nå regner det.

Lykke til med månedens PP :)

Skrevet

Kom snø her i går også, men ble heldigvis fort borte. Innsatslysta synker fort når det er dårlig vær ja... Dessverre finner man gjerne på andre ting når været er bra da, så ikke så lett å få gjort noe...

Lykke til ;)

Skrevet

Hvilken lue endte du opp med da? :) Jeg har litt luedilla og S har kanskje litt for mange...

Skrevet

Fant ikke lue, hadde med meg mannen som er av den kresne typern :ler: Eller, vi fant flere luer, men siden K er atopiker og ikke kan ha ull direkte på huden så bør vi ha en med fleece inni, og da hadde vi to alternativer, den ene i en farge vi ikke likte så godt, og den andre som dekte nesten hele ansiktet hans ;) Så jeg får kikke på noen flere butikker til uka.

Skrevet

Har du sett på Kivat sine luer? De har bomull på innsiden og er ekstra isolert rundt panne/ører. Koster ganske mye, men lua vår er i bruk nå for andre år på rad. Vi har den minste størrelsen og den passer enda fint selv om S ligger over gjennomsnittet i hodestørrelse (Bruker str 3-4 år i Reimaluer). Tipper faktisk den passer neste år og :)

Skrevet

Skal notere meg Kivat da :) Aner ikke hvor de har dem her da men...

Skrevet

Her i byen selges Kivat på Reflex og der man kjøper Reima.

Skrevet

Ok, de hadde dem ikke på reflex her i byen, men skal sjekke på den andre butikken de har Reima :)

Skrevet

Selges også hos Litenoglekker.no ;)

Skrevet

Ja jeg har vært verpesyk lenge.. ;)

Du da?

Bare usikker om jeg traff el denne gangen..tror ikke det!

Du får heldigvis en mindre aldersforskjell, min blir nok 3.5-4 år, HVIS jeg er heldig da!

Men gikk på første forsøk første gang. Hva med deg?

Mannen har vært ganske så MIKE... :gjeiper:

Skrevet

Snø - huttetu!... Håper det er lenge til vi får se noe til den, men nå bor vi jo i et land hvor vinterhalvåret varer lenger enn sommerhalvåret så den kan nok dukke opp når som helst nå.. :sjenert:

Håper du finner en lue til lille K som mannen din blir fornøyd med ;) Og så krysser jeg fingrene for full klaff denne måneden.

:klemmer:

Skrevet (endret)

Fremdeles besøk av mammaen din? :)

Håper det går bedre med prøvingen deres enn det gjør hos oss :sjenert:

Noen dager tenker jeg ikke så mye på det, mens andre ganger blir jeg trist og lei av å høre om andre som er gravide. Spesielt de som fikk barn flere måneder etter oss, og som nå snart skal føde igjen.. Teit av meg å føle det slik egentlig. Heldigvis gleder jeg meg over venninner som er gravide :)

Endret av Kykkelikokos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...