Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

:klemmer:

Skjønner veldig godt hva du mener. Vi hadde jo tenkt å begynne prøvinga litt tidligere i vinter, men maktet ikke tanken jeg heller da :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig at kroppen din skulle lure deg sånn..

Får håpe du slipper å vente så altfor lenge...

:klem:

Skrevet

Ja, akkurat det synes jeg kroppen min kunne holdt seg for god til :fnise: Men, men. Den sa jo fra denne måneden da, så kanskje det er et tegn på at ting begynner å komme i rute igjen? Håper det.

Skrevet

Går bra her :) Ikke så mye spennende som skjer egentlig, sånn går nu dagan. Noget demotivert i forhold til prøving om dagen også, mest lyst å drite i hele greia en stund til, men det pleier å forandre seg når EL begynner å nærme seg :fnise:

Og så synes jeg det er fryktelig lenge til jul og litt fri :sjenert: Men har begynt å planlegge julen allerede da :ler: Vi skal være hjemme hos oss selv for første gang og jeg gleder meg SLIK til å lage jul for K :)

Gratulerer forresten Eve Luna :)

Skrevet
:klem: Prøverdepresjon og demotivering er ikke noe gøy. Håper i alle fall dere slipper å vente like lenge som oss ;)
Skrevet

Jeg har jo ingenting på klage over ;) Men jeg gjør det lell :fnise: Neida, fra spøk til alvor - tenker ikke så mye på prøving lenger, jeg skulle bare ønske at jeg greide å slappe av litt mer og bare ta det helt som det kommer. Derfor jeg egentlig har lyst å kutte ut hele greia ;) Og når jeg kjenner etter er jeg egentlig ikke spesielt babysjuk heller, mer gravidsjuk :ler:

Det har jo gått så greit hele tiden egentlig, og vi har jo ikke prøvd i mer enn fire måneder heller, det var nok den der hersens tanta som var ei uke forsinket som gjorde at jeg fikk en liten knekk :sjenert:

Skrevet

Skjønner godt at du fikk en knekk når kroppen din lurer deg sånn... Vanskelig å bestemme seg for å slappe av... :fnise:

Koselig med jul hjemme da. Vi hadde det for første gang i fjor. Koselig med nye tradisjoner når en har fått barn :)

Skrevet

Nei, det burde ikke vært lov å få forsinket el og mens når man er prøver... Da jeg begynte på pergo, og mensen ble utsatt 2 dager og all spotting forsvant, så var det utrolig tøft å få den negative testen påfulgt av tantebesøk :( Ble skikkelig demotivert og drittlei, så at jeg ble gravid i pausemåneden etter var nok mere flaks, for vi hadde oss bare en gang i EL-perioden, og EL kom i tillegg overraskende tidlig.

Men selv om man aldri så mye er lei og ikke orker tenke på det, så skjer det noe rart når EL kommer dessverre...

Skrevet
Og så synes jeg det er fryktelig lenge til jul og litt fri :sjenert: Men har begynt å planlegge julen allerede da :ler: Vi skal være hjemme hos oss selv for første gang og jeg gleder meg SLIK til å lage jul for K :)

Gratulerer forresten Eve Luna :)

Det har jo gått så greit hele tiden egentlig, og vi har jo ikke prøvd i mer enn fire måneder heller, det var nok den der hersens tanta som var ei uke forsinket som gjorde at jeg fikk en liten knekk :sjenert:

Takk.

Jeg er faktisk litt skuffet at det klaffet så fort. Jeg føler at jeg har gått glipp av prøveperioden. Jeg syns det er litt spennende med prøving. Men jeg forstår din frustasjon også. Jeg trodde jeg kom til å få et høst barn, fordi jeg regnet med at prøvingen skulle ta noen måneder. Sist gang tok det oss 4 måneder. Men det virker som om det blir et juni barn. Har selv bursdag i juni så jeg vet det er en fin måned å fødes i :)

4 måneder med prøving er ikke lenge, men jeg forstår at motivasjon får en knekk når mens er forsiknet og testen er negativ. Sist gang vi prøvde så opplevde jeg en måned at testen var positiv, men at mensen kom 5 dager etterpå. Snakket med legen om det og hun sa at det var mest sannsynlig en kjemisk abort ( er det det det heter?) og hadde jeg ikke tatt testen så hadde jeg bare tenkt at mensen var litt forsinket. Kan hende du opplevde det samme. Du får se det positive i det. Du kan drikke vin :) og du kan spise spekemat, og slipper å være kvalm.

Skrevet

Denne gangen går vi vel glipp av hele prøvingen også, for mamma kommer og skal være ei uke :roll: Men, det kan jo hende at EL dukker forsinket opp denne måneden også da :) Håper egentlig det, kjipt å gå glipp av en måned.

Jeg synes prøving er bare pes jeg, ikke for det vi har prøvd så lenge, men jeg synes at uansett hva man gjør så gjør man det for å lage barn, ikke for å kose seg ;) Og tror det er det jeg stresser mest med også, ikke fordi jeg nødvendigvis vil bli gravid med en gang fordi jeg er babysjuk, men fordi jeg skal slippe prøvinga :ler: Bli ferdig med det en gang for alle liksom ;) Forhåpentligvis...

Skrevet

skjønner deg godt jeg... Syntes egentlig det var veldig greit å "hoppe over" hele prøvinga denne gangen. Selv om vi ble ganske så lange i maska der jeg sto med den positive testen som egentlig umulig skulle være positiv etter de blødningene jeg hadde hatt...

Skrevet

Kjenner meg godt igjen i tankene dine. Finner ikke EL jeg da. Håper kroppen min snart kan komme i orden igjen.. Teite hormonprevansjon. Skjønner ikke hva jeg tenkte på da jeg fikk satt inn spiralen. Eller jo, jeg tenkte at jeg ikke skulle ha flere barn :fnise: Nå kan jeg angre ;)

Skrevet

Kroppen min er også litt på bærtur enda. Selv om jeg ikke EL-tester eller temper så merker jeg veldig godt når EL er, men det var først denne måneden jeg hadde alle symptomene jeg pleide å ha før.

Skrevet

Besøk er vel ingen hinder? ;) Har EL i disse dager, og jeg lyger hvis jeg sier vi har klart å overse det, selv med svigermor på besøk :fnise:

Skrevet

Besøk er ingen hinder. Sist gang vi prøvde så gjorde vi det i skogen på vei tilbake til svigerforeldrenes hus fra grillparty ved stranda med svigerforeldrene. Skjønte du den? ;)

Kunne ikke hoppe over EL bare fordi man er på besøk hos svigerforeldre. Man finner alltid en anledning.

Skrevet

Besøk er ingen unnskyldning nei! :regler:

Vi har hatt oss både hjemme hos mamma og pappa og hos svigers vi... :sjenert:

Skrevet

Fælt så kreative dere er da :fnise: Og du Umuriel, trodde ikke dere prøvde jeg ;)

Helt ærlig, ligge stille som mus og ikke si et pip med mamma på naborommet - her er det så lytt at du hører når noen hvsker mellom rommene... - nei, da får det heller vente en måned altså :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...