Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var jo nærmere 8 uker på vei før jeg fant ut av det denne gangen... Ble jo litt alkohol før den tid, selv om det ikke var de store mengdene.

tror man skal være utrolig uheldig for at det skal ha noe å si.

Eller som min lege sa, i mange land i Europa er det jo vanlig å ta et glass vin eller to mens man er gravid. Mens her i Norge er det litt vanskelig å sette en grense for hva "litt" er, så dermed er det like greit å ha et totalt avhold.

Uansett, jeg har jo holdt meg helt avholdende siden jeg fikk positiv test og det ser jo ut som det har gått helt fint uten at jeg anbefaler den fremgangsmåten... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare husker at den gangen jeg mista hadde jeg vært på en rimelig fuktig firmatur rett etter EL, og tenkte ikke noe over det, fordi jeg ikke trodde vi hadde tima riktig. Og tenker på det av og til enda, om det kunne ha noen sammenheng. Når det er sagt så er det jo forskjell på å ta et par drinker og å være full fem dager i strekk :fnise:

Skrevet

Slike tanker vil en nok alltid tenke. Men SA er jo noe veldig mange opplever i løpet av sin fruktbare periode enten det har vært alkohol med i bildet eller ei.

Skrevet

Jeg ogå hadde det, men samtidig er det jo veldig mange andre grunner til at det kan ha gå galt ja... Veldig mange har jo hatt en sånn runde uten å miste...

Uansett, jeg tenker som så. Hadde jeg ikke hatt en SA hadde jeg ikke hatt lillegutt... Dermed tenker jeg ikke så mye over min SA lenger.

Men var jo ikke akkurat mengder med alkohol før jeg visste at jeg var gravid nei. Ammet jo fortsatt, så var med måte.

Skrevet

Jeg er på ingen måte der at jeg tenker veldig over at jeg mistet. Men i og med jeg nesten var tre fullgåtte måneder når det skjedde, ja, så tenker jeg av og til at jeg lurer på hvorfor. men, det er bare på det nivået, er ikke noe lei meg for det eller no.

Det er kjeeeedelig å vente på mensen :fnise: Og jeg har lyst å være gravid nå, men mest fordi det er så kjeeeeedelig å vente på mensen :ler: Ikke noe troa på klaff, kjempe-PMS, kvisete og oppblåst. Eneste symptomet jeg har hatt de andre gangene er at jeg IKKE har hatt PMS, så derfor forbereder jeg meg på noen fuktige kvelder i Trondheim til helga, sammen med søstrene mine :)

Skrevet

Jeg har heller ikke kjent noe spesielt de gangene jeg har vært gravid.. men jeg har heller ingen spesielle symptomber på mensen heller.

Skrevet
Eneste symptomet jeg har hatt de andre gangene er at jeg IKKE har hatt PMS, så derfor forbereder jeg meg på noen fuktige kvelder i Trondheim til helga, sammen med søstrene mine :)

Dette er er en av de fordelene ved å ikke være gravid ;). Kos deg.

Skrevet

Ja, jeg var jo mye kortere på vei... Har to venninner som mistet rett før 12 uker nå, håper virkelig at det klaffer for dem snart...

Skjønner at det er kjedelig å vente på mensen... Sånn sett greit å slippe hele prøvinga, selv om det ble litt tettere enn tenkt :fnise:

Skrevet

Angelou pleier å være svært så tålmodig med testing... :fnise:

Skrevet

Stemmer :fnise: Venter alltid med testing til tanta iallefall er et par dager forsinka :)

Skrevet

Men du tester før helgen eller? :) Jeg følte meg vågal som spiste roastbiff til lunsj før IKM :fnise:

Skrevet

Ja, jeg tester fredag morgen om tanta ikke har kommet :) Har slett ikke tenkt å drikke i helga hvis den ikke har kommet nei :)

Så passer det bra også, for sambo er hjemme. Begge gangene jeg har testet positivt tidligere har jeg enten vært borterist, eller reist bort med en gang etterpå :fnise: Fint med tradisjoner :ler:

Skrevet

Da får vi vente i spenning til fredag da ;) Krysser fingrene for at det ikke kommer noe tante på besøk denne mnd.

Skrevet

Oh, skal du ikke teste før fredag? :(

Jeg hadde ikke klart å holde ut så lenge uten å teste, men jeg er egentlig en tester.

Da skal jeg følge godt med her.

*krysser fingre for em positiv test*

Off topic: men hadde ikke KG en smiley som krysser fingre, eller har jeg sett det på en annen forum? :klø:

Skrevet

Så spennende med testing i morgen!! :) Krysser fingrene for deg!

Ha en fortsatt flott torsdag! :klemmer:

Skrevet

Men er jo en dag over IKM og hadde holdt meg i fire timer :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...