angelou Skrevet 5. september 2009 Forfatter #3821 Skrevet 5. september 2009 Hun hadde jo fire cm åpning uten å ha merket noenting, heldiggrisen
angelou Skrevet 6. september 2009 Forfatter #3822 Skrevet 6. september 2009 Imlis lille minibebis kom til verden i natt Jeg fikk melding 03.20
Simpleminded Skrevet 6. september 2009 #3823 Skrevet 6. september 2009 Jippi for imlis bebis!!! Stooooor klem til imli!!! Tenker hun koser seg med lille knøttet nå... :rødme: Håper du har hatt en fin helg angelou
Eve Luna Skrevet 6. september 2009 #3824 Skrevet 6. september 2009 Gratulerer Imli! Var det en gutt eller jente hun fikk?
angelou Skrevet 6. september 2009 Forfatter #3825 Skrevet 6. september 2009 Gutt Kjempeskjønn, fått bilde på MMS :rødme: Sløv helg i angelou-heimen deilig det Neste uke skal jeg bort på kurs i flere dager, så blir mye jobbing på meg, passer på å jobbe til kvelds når jeg først er borte. Så blir nok ei lang og litt slitsom uke
jente 79 Skrevet 6. september 2009 #3826 Skrevet 6. september 2009 Kjedelig å prøve når man ikke har helt oversikten, men får håpe spiren snart er på plass.... for Imli Ha en fin kveld
angelou Skrevet 6. september 2009 Forfatter #3827 Skrevet 6. september 2009 Uvant å ikke ha oversikten iallefall Det får ta den tiden det trenger, er pittelitt babysjuk, men ikke verre enn at jeg stadig finner positive ting å se fram til om det ikke klaffer med en gang heller
Eve Luna Skrevet 7. september 2009 #3828 Skrevet 7. september 2009 Viktig å ha andre ting å tenke på en baby. Det er ganske slitsomt å være babysyk.
jente 79 Skrevet 7. september 2009 #3830 Skrevet 7. september 2009 Ja, hjelper veldig lite å være utålmodig... Så veldig bra om du klarer å fokusere på andre ting
angelou Skrevet 8. september 2009 Forfatter #3832 Skrevet 8. september 2009 Fant jo plutselig ut at fredag bare er dag 25 jo, så der jo LITT tidlig å teste med en 29 dagers syklus... Hm, what to do? Dere testedamer, hva sier dere? Veldig stikninger i området høyre eggstokk i to dager, så enten er det VELDIG sein EL, eller kanskje det er noe annet på gang? Ser liksom ikke for meg at jeg blir gravid igjen jeg, det hele er noget surrealistisk, kommer sikkert til å få sjokk den dagen jeg får positiv test igjen, HÆ liksom
Gjest imli Skrevet 8. september 2009 #3833 Skrevet 8. september 2009 Takk til flinke sladrisen min Håper spira sitter snart
jente 79 Skrevet 9. september 2009 #3834 Skrevet 9. september 2009 Skader jo ikke å teste da, men må jo være forberedt på at testen kan være feil... Kjenner følelsen. Var ganske sjokkerte her en stund før vi fikk summet oss
Kykkelikokos Skrevet 9. september 2009 #3835 Skrevet 9. september 2009 Fant jo plutselig ut at fredag bare er dag 25 jo, så der jo LITT tidlig å teste med en 29 dagers syklus... Hm, what to do? Dere testedamer, hva sier dere? Veldig stikninger i området høyre eggstokk i to dager, så enten er det VELDIG sein EL, eller kanskje det er noe annet på gang? Ser liksom ikke for meg at jeg blir gravid igjen jeg, det hele er noget surrealistisk, kommer sikkert til å få sjokk den dagen jeg får positiv test igjen, HÆ liksom Jeg ville ha ventet. Jeg prøver å vente så lenge som mulig
Eeyore Skrevet 9. september 2009 #3836 Skrevet 9. september 2009 Tja, den kan jo bli positiv, men også feilaktig negativ... Etter 3 år med prøving har jeg egentlig bare gitt F i drikkestopp mellom EL og IKM... Nå drikker jeg jo sjelden, men denne gangen tror jeg faktisk at jeg hadde 3 kvelder (sommerferie vet du ), siste 13 DPO. Så tidlig er det jo uansett ikke skadelig for fosteret, eneste er vel faren for SA... Tror faktisk jeg hadde droppet test, og kost meg med noen øl på lønningspils jeg
angelou Skrevet 9. september 2009 Forfatter #3837 Skrevet 9. september 2009 Ja, jeg heller vel mest mot det alternativet. Er jo bare en drink eller to uansett
Lucky? Skrevet 10. september 2009 #3838 Skrevet 10. september 2009 Ja, jeg heller vel mest mot det alternativet. Er jo bare en drink eller to uansett Tror nok ikke det skader noe nei Er jo mange som har vært gjennom en skikkelig fest før de fant ut at de var gravide og det har jo gått bra det
angelou Skrevet 13. september 2009 Forfatter #3839 Skrevet 13. september 2009 Ble to drinker og par sigg på meg fredag Var veldig gøy Dag 27, og ingen symptomer whatsoever IKM på onsdag
Eeyore Skrevet 13. september 2009 #3840 Skrevet 13. september 2009 Men ingen symptomer er jo et godt tegn for deg, er det ikke?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå