Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

K stortrives han, vil ikke være med hjem ;)

:Gjesp: Av og til tenker jeg "hva i alle dager skal vi med en til", med en mann som aldri er hjemme og det meste av hverdagen på meg så kjennes det jaggu ikke ut som det er veldig ønskelig. Heldigvis er det "bare" om sommeren, snart kommer roligere tider(men da er det min tur til aldri å være hjemme...).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt at det endelig har blitt sånn :biggrin:

Selv om det kan være litt slitsomt å få med seg unger som ikke vil hjem så vet en i hvert fall at de har det bra :)

Hverdagen er ikke alltid like lett å få til å gå opp nei...

Skrevet

Skjønner godt hva du mener... Føler det er oss kvinnfolka som tar oss av mesteparten av husarbeid og oppdragelse, mens mannfolka kun tar det "gøye".

Jeg er for likestilling! Og det har sambo fått høre, så her tar han i når han må (men da gjør han heller ikke mer enn han må ;) ).

Ha en flott torsdag! :klem:

Skrevet

Det er jo ikke fordi han ikke VIL at det meste er på meg, men fordi han ikke KAN med en jobb som krever så sinnsykt mye i sommerhalvåret. Han gjør sitt hjemme og mer enn det når han først er hjemme :) Heldigvis er det omvendt på jobb for meg, det er relativt rolig på sommeren, men veldig pes ellers i året. Blir bare bra lei av å være hjemme alene hver eneste ettermiddag hele uka, synes det trist for han og K også, at de får så lite tid sammen. Men, nå begynner det snart å gå mot stillere tider. Det blir godt for alle tre det :)

Skrevet

Jeg har forresten dagbok, den er bare ikke så mye brukt :) Ligger under generelle :)

Skrevet

Godt det går mot stillere tider for familien Angelou :)

Håper dere får en fin helg! :klem:

Skrevet

:hoppe: helg :hoppe:

Sliiiiten etter en lang, intens uke på jobb, så blir deilig å få slappet av nå :)

Skrevet

Det er digg å sove lenge altså :) Sto opp klokka elleve i dag :Gjesp:

Skrevet

Synd at imli ikke har noe dagbok lenger.

Savner den nå som hun nærmer seg fødselen. Men da får jeg holde meg oppdatert her hos angelou på hva som skjer med imli, og angelou selvsagt ;)

Det må være litt slitsomt å ha mye aleneansvar om sommeren. Den morsomste tiden i året. Men nå kommer snart høst (eller det virker som om den allerede er her), så daf år de også litt roligere dager.

Hvilken PP er du i nå?

Skrevet

Hvis jeg teller antall PP vi faktisk har prøvd så er vi i den andre :)

Men det er fire siden jeg slutta på pilla :)

Spennende med Imli snart ja, skal nok sørge for å sladre både her og i bloggen hennes :)

Denne måneden synes jeg at jeg har vært veldig flink til ikke å stresse med prøvinga, vet ikke åssen dag jeg er på i syklusen en gang :dåne: Får satse på at .... tredjehver dag holder til å bli gravid om ikke altfor lenge :)

Skrevet
Får satse på at .... tredjehver dag holder til å bli gravid om ikke altfor lenge :)

Skulle nok holde det ja ;) Håper dere slipper å vente så mange pp'er til da :klemmer:

Skrevet
Får satse på at .... tredjehver dag holder til å bli gravid om ikke altfor lenge :)

Det holder sikkert... Spiren her satt til tross for at vi var ganske så forsiktige. Så skal ikke alltid så mye til...

Like greit å ikke stresse med syklusdager, plutselig sitter den der ;)

Ha en fin dag :klemmer:

Skrevet

Så spennende at du oppdaterer om noe skulle være på gang med imli!

Ha en flott torsdag! Snart helg :)

:klemmer:

Skrevet

K er sjuk :( Og jeg kjenner litt på skrekken for at vi skal få det slik som på høst/vinter i fjor...

Skrevet

Huff ja, det var tøft med barnehagestart i virussesongen, vet akkurat hvordan dere hadde det. Men det blir nok bedre i år, de har jo fått opparbeidet seg litt mer immunforsvar nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...