angelou Skrevet 16. august 2009 Forfatter #3761 Skrevet 16. august 2009 Har ikke tenkt så langt egentlig Veldig lyst da, men får se Var sikker på tanta skulle komme i dag jeg, akkurat slik som søndag for fire uker siden, våkna nemlig med skikkelig mensmage og rygg og tenkte jaja, da var løpet kjørt for denne gang, men den har da ikke dukket opp. Jeg har egentlig lært det etter å ha vært gravid to ganger at jeg ikke har gravid-symptomer i det hele tatt før etter omtrent 7 uker, så derfor er jeg ikke akkurat superivrig på denne symptomjakta. Kan vel bare konstantere at ting er som vanlig før mensen her i heimen, så da får vi bare vente og se da Jippi Kan ikke si at jeg synes det er så stas med denne prøvinga jeg, jeg stresser altfor mye rundt EL med å tenke på ha sex på de riktige dagene osv, og hver gang etter EL tenker jeg at NESTE måned, DA skal jeg greie å ta det som det kommer.... meeen, neida, ikke denne jenta Lurer egentlig på om ikke EL-tester hadde vært noe for meg, for da kunne jeg iallefall være noenlunde sikker på å treffe på riktige dager, men samtidig er det liksom å ta et skritt videre som jeg egentlig ikke ønsker enda.... Jaja, noen tanker på en søndagskveld I morgen begynner K i ny barnehage, spennende Men gleder meg, det kan bare bli bedre.
jente 79 Skrevet 16. august 2009 #3762 Skrevet 16. august 2009 Positivt at ikke tanta er kommet da. Da krysser jeg fingrene og håper det beste Jeg har heller ikke symptomer så tidlig, har i grunn ikke mange symptomene i det hele tatt og tror vel egentlig at man kan innbille seg det mest utrolige om man bare kjenner godt nok etter. Så sånn sett sikkert greit å ikke jakte for ivrig etter dem... Skjønner godt at det er litt vanskelig å ta prøvinga med ro. Sånn sett synes jeg det var like greit å gå på en smell her i huset. På en måte tror jeg vel kanskje ikke du vil stresse mindre om du kjøper tester da... Men men, jeg har aldri prøvd sånt, så jeg har ikke greie det. Lykke til i hvertfall. Jeg stemmer for testing tirsdags morgen Lykke til med K. i morra. Får håpe dere vil trives nå
Umuriel Skrevet 16. august 2009 #3763 Skrevet 16. august 2009 Spennende dette Er selv to dager over IKM, ingen tegn til tanta, og negative tester. Blir spennende med ny barnehage. Rett etter sommerferien var hele barnehagen vår slått sammen, og vi måtte levere på en annen base, og det var nok til at S syns det ble trasig. Men uka etterpå var vi tilbake i vår base, og da var alt fryd og gammen igjen
angelou Skrevet 16. august 2009 Forfatter #3764 Skrevet 16. august 2009 Hvis tanta kommer denne måneden skal jeg iallefall unne meg noen tester, for tror jeg har endret mening i forhold til det å heller vente på mensen
Eeyore Skrevet 16. august 2009 #3765 Skrevet 16. august 2009 Vi er nok litt for glade i kontroll til å la EL gå av seg selv
Simpleminded Skrevet 17. august 2009 #3767 Skrevet 17. august 2009 Innom med en EL-tester funker de Det har jeg erfart selv... og jammen meg klaffet det også! Men det er jo fortsatt sjanse for at du slipper å prøve EL-tester, så lenge tanta ikke er dukket opp Så spennende med ny barnehage for K! Han får nok en fin første dag..
jente 79 Skrevet 17. august 2009 #3768 Skrevet 17. august 2009 Hvordan gikk det i barnehagen i dag? Også er jeg veldig spent på om tanta har dukket opp enda
angelou Skrevet 17. august 2009 Forfatter #3769 Skrevet 17. august 2009 Gikk kjempebra i barnehagen, det var jammen noe annet enn den vi gikk i før! Utrolig koselige og drevne damer som virkelig fikk oss til å føle oss velkomne - K storkosa seg, så dette tror jeg blir bra Tanta har ikke dukket opp selv om jeg har trodd den har vært på tur flere ganger i dag Sist fikk jeg den natt til dag 31, så venter fortsatt uten forhåpninger - det er kjett!
jente 79 Skrevet 17. august 2009 #3770 Skrevet 17. august 2009 Så bra!!! Det er kjempeviktig å føle seg tatt vare på, og etter deres erfaring er det veldig koselig å lese at ting ser bedre ut nå!!! Kjedelig når det har vært litt ustabilt ja... Heier på deg
angelou Skrevet 18. august 2009 Forfatter #3771 Skrevet 18. august 2009 PP3(eller egentlig 1) - 29 dager
Eeyore Skrevet 18. august 2009 #3773 Skrevet 18. august 2009 Og jeg som hadde sånn trua... Bra du er ved godt mot
Eve Luna Skrevet 18. august 2009 #3774 Skrevet 18. august 2009 Så dumt. Lykke til i ny PP. Så bra at dere liker barnehagen. Det betyr mye at de tar dere på alvor og tar dere godt i mot.
angelou Skrevet 18. august 2009 Forfatter #3775 Skrevet 18. august 2009 Blæh - jada, er da ved godt mot Er første prøveperioden med sjanse for klaff, så gikk ikke akkurat i kjelleren av den grunn, men, men - litt skuffa er det vel naturlig å bli uansett Men det har gått over nå da
jente 79 Skrevet 18. august 2009 #3776 Skrevet 18. august 2009 Godt du er ved godt mot Skal jo litt til for at det klaffer på første forsøk ja...
Lucky? Skrevet 18. august 2009 #3777 Skrevet 18. august 2009 Så dumt det ikke klaffet denne mnd da, men går nok fort denne gangen også skal du se
Gjest imli Skrevet 18. august 2009 #3778 Skrevet 18. august 2009 Æsj da. Men, men, var jo første ordentlig PP, du blir nok snart på tjukka igjen skal du se Så fint at K trives i ny barnehage da
angelou Skrevet 18. august 2009 Forfatter #3779 Skrevet 18. august 2009 Ja, jeg håper jeg blir på tjukka igjen snart jeg også Det blir når det blir
Simpleminded Skrevet 19. august 2009 #3780 Skrevet 19. august 2009 Krysser fingrene for klaff denne pp! Sender hvertfall masse babystøv til deg, så kan du ta det du vil ha 29 dagers syklus er ikke så verst da! Godt å høre at K trives i den nye barnehagen Det er godt for mammahjertet å vite.. Grugleder meg til dagen lille V skal sendes avgårde i barnehagen. Men har heldigvis noen måneder på meg ennå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå