Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
Denne måneden så har vi iallefall prøvd om ikke annet :ler:

:ler: Det er jo det beste ved babylaging.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Denne måneden så har vi iallefall prøvd om ikke annet :ler:

:duskedame:

Endret av jente 79
Skrevet (endret)

Takk :) Hjelper med ferie vettu :fnise:

Sitter og ser på Metallica-dokumentar på tv`n og har lyst på konsert igjen :) Det er SÅ bra !!!!

Nei, skal gå og legge meg :sjarmor:

Endret av angelou
Skrevet

Samboeren min var på Metalllica konsert i sommer. Han sier at det var en kjempebra konsert, og han er ikke engang noe stor fan av Metallica. De gutta kan underholde.

Jeg så det i 2007. Det var en av de beste konsertene jeg har vært på.

Skrevet

Hjemme etter noen herlige dager på hytta med skikkelig sommervær. Har fått farge, vi har fått fisk, lillegutt har fått bada og vi har fått slappet av. Nå venter ei uke ferie hjemme før det er jobb igjen, det blir godt det også, selv om vi har masse å gjøre.

I kveld kommer venninna mi på reker og hvitvin. Unner meg et glass eller to selv om det er mellom EL og IKM jeg :)

Skrevet

:velkommen: hjem igjen!!!

Deilig å fortsatt ha ferie da :) Men kjenner til det med at det alltid er mye å gjøre. Det er det beste med å reise bort, slippe å måtte gjøre noe :fnise:

Kose deg med reker og hvitvin.

Også nysgjerrig på når IKM er :sjenert: og krysser fingrene :duskedame:

Skrevet

Ikke helt sikker på IKM jeg ;) Men rundt 17. august omtrent engang hvis jeg skal regne samme sykluslengde som forrige :) Så er litt lenge til enda :)

Skrevet

Håper du hadde en fin kveld i går med reker og hvitvin :) Deilig!

Litt vin kan da ikke skade ;)

Ha en super søndag :klemmer:

Skrevet

Tror ikke jeg heller, ikke så tidlig etter EL iallefall, hadde det vært dagen før IKM hadde jeg nok ikke gjort det :)

Er blitt forkjølet jeg, æsj altså, glad jeg har igjen ei uke med ferie så jeg slipper å begynne på jobb igjen syk.

Skrevet

Jeg hadde flere glass vin denne gangen godt etter det som ville vært IKM også. Sånn er det når man ikke vet noe. Heldigvis skal man være utrolig uheldig hvis det skjer noe.

Som legen min sa, det har også noe med inntaket å gjøre. Stor forskjell på å kose seg litt og drikke seg langt under bordet. :fnise: Det er jammen lenge siden jeg har gjort nå ;)

Skrevet

Viktig å kose seg selv om man prøver å lage baby ;) Hørtes ut som en herlig hyttetur! Deilig med litt ferie...

Heldige dere som har 1 uke til sammen før det er ut i jobb! :)

Ha en fortsatt fin mandag! :klem:

Skrevet

Jeg også :fnise:

Dette er jo liksom første PP på orntli det ;) Første måneden mangla jeg jo EL, og forrige måned ble vi tatt av hetebølgen begge to, så da ble det ikke noe prøving, så er bare denne måneden vi har gjort en innsats på de riktige dagene (tror jeg da)....

Men, men - lenge til tirsdag enda :sjenert:

Skrevet

:duskedame: Å, så spennende :duskedame:

:popcorn:

Krysser fingrene for dere :klem:

Skrevet
Men, men - lenge til tirsdag enda :sjenert:

Bare siste helgen i ferien, som alltid går altfor fort, og så 1. arbeidsdag og den pleier også være hektisk :wink:

Har god følelse for deg Angelou :klem:

Skrevet

Jeg prøver å ikke kjenne etter jeg, blir bare altfor spent :fnise:

Symptomjakten viser:

*litt murring i puppene*

*skikkelig mensmurringer i går, så vonde at jeg var sikker på at tanta kom tidlig".

Litt gøy med symptomjakt da :ler:

Nei, får hive meg rundt, malingen venter - jippi (ironisk)

Skrevet

Alltid spennende å sjekke symptomer :ler:

Tester du på tirsdag hvis ikke det skjer noe innen da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...