Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alt er mulig... Jeg synes vi egentlig var ganske så forsiktige, men gravid ble jeg likevel.

Så man skal aldri si aldri, men godt å ikke stresse med det da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt er mulig ja, men jeg har nå aldri blitt gravid så fremt vi ikke har timet det skikkelig, så det har jeg ikke noe tro på ;)

Skrevet
Kan noen pliiiis fortelle meg hvordan man skal orke å lage barn i denne varmen :dåne:

:fnise:

Hei på deg, her er jeg igjen! :)

Måtte bare svare deg på denne jeg, selv om det er 1 uke siden tropevarmen var her... Men vi var faktisk mer tent under disse dagene! :fnise: Begge gikk lettkledd - han i bar overkropp og jeg med miniskjørt.. Og da skulle det ikke mye til før vi var igang :rodme:

Vi er inne i våres første pp, og det er cirka 1 uke til IKM.. Blir spennendes å følge med på deg! Hadde vært gøy om vi hadde fått samme termin-måned!.. ;)

:klem:

Skrevet

Nå venter jeg bare på tante rød, så følger vi etter :) Vi er sjeldent plaget med temperaturer over 15 grader, så her skal ikke temperaturen få hindre innsatsen i alle fall.

Skrevet

Så gøy Umuriel :hoppe: Skal si høsten kom fort :fnise:

Skal være uten lille K ei uke jeg, hvordan skal jeg overleve :dåne:

Men ellers må jeg bare :hoppe: for at det er ei uke igjen til ferie, og for at når K kommer ned igjen neste fredag så er han bare MIN i fire hele uker :)

Skrevet

Så deilig med litt barnefri da, selvom det sikkert er litt uvant også ;)

En uke igjen til ferie blir nok godt tenker jeg ;) En uke går jo veldig fort!

Ha en super helg :klemmer:

Skrevet

Tenker det blir deilig med ferie :) Og barnefri en hel uke!?! Så deilig :) Ha en fortsatt god helg!

Skrevet

Vet ikke om jeg synes det er så deilig med barnefri jeg :sjenert: Men, men - vi får gjøre det beste ut av det :)

Skrevet

kan tenke meg det kan være deilig de aller første dagene, men så hadde nok savnet kommet fort ja

Skrevet

Jeg vet heller ikke om jeg hadde hatt det så godt med barnefri en hel uke.. Men jeg har merket at de dagene jeg har hatt helt for meg selv, så har jeg jo kost meg.. Merker absolutt at jeg har godt av det! OGså er det så ekstra godt å se snuppa når jeg kommer hjem igjen :Nikke:

Skrevet

Jeg synes også det går greit med et par dager, og iallefall når det er jeg som reiser bort ;) Men nå er jeg og sambo hjemme og ikke han, og da er det noe som bare føles skikkelig tomt, og dagene fram til fredag føles uendelig lange akkurat nå ;) Men han har det jo helt strålende der han er, er ren egoisme som gjør at jeg har lyst å reise å hente han :)

Men, men - vi bruker tiden godt da, pusser opp barnerommet og lager kjellerstue :)

Skrevet

Alltid godt med en liten fornyelse i hjemmet :) Også går nok tiden fortere også når dere har hendene fulle.

Det har forresten skjedd noe nytt på mine kanter ;) Håper det blir deres tur også snart!

Skrevet

Deilig med barnefri, men man savner dem fort ;) En natt holder som regel her :)

Når kommer han hjem da?

Og hvordan ligger du an i løypa ift EL og IKM og alt det der?

Skrevet

IKM er på fredag, K kommer hjem på fredag og jeg begynner ferie på fredag, så her er det FREDAG som gjelder :hoppe::fnise:

Skrevet
IKM er på fredag, K kommer hjem på fredag og jeg begynner ferie på fredag, så her er det FREDAG som gjelder :hoppe::fnise:

:fnise:

Skrevet

Å pusse opp er slitsomt altså, oppe klokka fem i morges for å være med sambo på jobb, hjem fra sambos jobb klokka halv åtte i kveld, male andre strøk på barnerommet, rive vegg og kaste (herreGUD hvor mye drit man samler på) og først nå setter jeg ræven nedpå før jeg skal dusje litt og legge meg og være klar for en ny dag igjen i morgen klokka seks :eeeh: Og når jeg kommer hjem fra jobb i morgen må jeg male et nytt strøk på hylla til lillemann, jeg må rydde i boden som ikke lenger er en bod, og jeg må shine huset til jeg får besøk på fredag.

Legge seg tidlig en kveld kanskje, hadde vært fint :fnise:

Rekker iallefall ikke å tenke særlig mye, hverken på IKM eller på hvor SINNSYKT jeg savner lillegutt.

Skrevet (endret)

Huff, det høres travelt ut. Jeg var forresten alene hjemme en hel uke i påsken. Mannen tok med seg gutten og dro på påskeferie til svigermor mens jeg måtte jobbe. Var uvant og kjedelig å være hjemme alene. Ingenting å ta seg til, og jeg savnet begge masse. Så jeg skjønner litt hvordan du har det nå. De er jo i en herlig alder nå, og man vil gjerne få med seg alt! :hjerter_rundt:

Endret av Umuriel
Skrevet

Du har det travelt skjønner jeg.

Men om noen dager er alt over og du kan kose deg med mannen din ;)

Skrevet

Ei hel uke uten lille K. skjønner jeg godt at var uvant. Jeg har ikke vært borte mer enn en natt om gangen fra lillegutt, så er litt spent på langhelga vår i september. Men da reiser jo vi bort også, så det blir nok bra :)

Spennende med IKM i morra. Lykke til :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...