angelou Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3641 Skrevet 3. juni 2009 (endret) Vegger av papp med faren min sovende i naborommet??? I think not Men, vi får gjøre en liten innsats i dag, så får det bli som det blir "Det var jo ikke slik vi skulle lage baby denne gangen" sa sambo i går, "vi skulle jo bare ta det som det kom". "Har du ikke skjønt at du har blitt sammen med en planlegger som ikke evner å ta ting som det kommer" spurte jeg Endret 3. juni 2009 av angelou
Lucky? Skrevet 3. juni 2009 #3642 Skrevet 3. juni 2009 "Det var jo ikke slik vi skulle lage baby denne gangen" sa sambo i går, "vi skulle jo bare ta det som det kom". "Har du ikke skjønt at du har blitt sammen med en planlegger som ikke evner å ta ting som det kommer" spurte jeg Tror gutter er mye flinkere til å ta ting på sparket enn oss
Gjest imli Skrevet 3. juni 2009 #3643 Skrevet 3. juni 2009 Vegger av papp med faren min sovende i naborommet??? I think not Men, vi får gjøre en liten innsats i dag, så får det bli som det blir "Det var jo ikke slik vi skulle lage baby denne gangen" sa sambo i går, "vi skulle jo bare ta det som det kom". "Har du ikke skjønt at du har blitt sammen med en planlegger som ikke evner å ta ting som det kommer" spurte jeg Huff, da skal jeg ikke nevne hva slags folk vi har hatt i nærheten mens vi har hatt sex, og hvor nærme de har ligget Vi er begge ganske flinke på å koble ut sånt tror jeg, jeg er litt "mann" på akkurat det området Dere får ta en kjapp en på badet eller noe da, mens faren din passer K?
angelou Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #3644 Skrevet 4. juni 2009 Ja, gutter er nok flinkere til det, helt sikkert Men, det er som jeg sier til sambo, det er ikke så lett å koble ut når du kjenner så godt på kroppen at EL er like rundt hjørnet Men, men - nå har vi gjort en liten innsats, så da får vi hoppe over noen dager mens vi har besøk, mest sannsynlig så kommer EL i dag eller i morgen, så da har vi vel safet litt uansett
jente 79 Skrevet 4. juni 2009 #3645 Skrevet 4. juni 2009 Menn tar nok lettere på det ja. husker Kjære var veldig opptatt av at vi ikke skulle prøve noe særlig når vi prøvde å få lillegutt. Men er vanskelig for oss jenter å glemme det helt ja.
angelou Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #3646 Skrevet 6. juni 2009 Åssen dag er jeg på i dag tru? For jeg har EL-smerter, lovlig seint synes jeg egentlig. Dag 18.... Og kjære er ute, jaja, da får vi prøve igjen i morgen
Pasjonsblomst Skrevet 7. juni 2009 #3647 Skrevet 7. juni 2009 heihei, tusen takk for skriblerier i dagboka mi... Så dere finner tid til å lage babyer med en stor baby springende rundt? hehe.. Det var godt å høre... Håper at han (?) får seg en lite søsken snart da!
angelou Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #3648 Skrevet 7. juni 2009 Han sover da på dagen enda Og hele natten, så det er god tid til søskenlaging (om enn ikke særlig overskudd til det til tider, men må man så må man )
LindaL Skrevet 8. juni 2009 #3649 Skrevet 8. juni 2009 Vegger av papp med faren min sovende i naborommet??? I think not Men, vi får gjøre en liten innsats i dag, så får det bli som det blir "Det var jo ikke slik vi skulle lage baby denne gangen" sa sambo i går, "vi skulle jo bare ta det som det kom". "Har du ikke skjønt at du har blitt sammen med en planlegger som ikke evner å ta ting som det kommer" spurte jeg Hei på deg!!du husker nok ikke meg,men jeg husker godt at jeg fulgte med på dine skriblerier når du prøvde på lillegutt.Vi fikk en sønn litt før dere..husker det godt siden vi alltid hadde el.løsning og IKM på samme tid nesten hver mnd Vi er igang igjen,og som deg så har jeg sagt til mannen at det skal bare gå sin naturlige gang,,,jada men det er jammen meg ikke lett nei... Ønsker deg lykke til med prøvingen!!måtte bare innom og si det. Ha en fin kveld!!
angelou Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #3650 Skrevet 8. juni 2009 Visst husker jeg deg LindaL Vi var i samme terminklubb en stund også vi Mista jo en spire før vi ble gravide med K Lykke til dere også, spennende tider Koselig at du tittet innom meg
LindaL Skrevet 8. juni 2009 #3651 Skrevet 8. juni 2009 Visst husker jeg deg LindaL Vi var i samme terminklubb en stund også vi Mista jo en spire før vi ble gravide med K Lykke til dere også, spennende tider Koselig at du tittet innom meg Så koselig!!!ja,husker godt det.Var vel i uke 11 eller noe...mener jeg og huske.. Vi får følge med hverandre,jeg har ingen dagbok.Men titter nok innom en gang iblandt
angelou Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #3652 Skrevet 8. juni 2009 (endret) Stemmer det, mista i uke 11 ja, skikkelig kjipt var det, men hadde det ikke vært for det hadde vi jo ikke hatt K Har dere prøvd lenge eller? Må lage deg dagbok da Endret 8. juni 2009 av angelou
LindaL Skrevet 9. juni 2009 #3653 Skrevet 9. juni 2009 Ja,man må nesten tenke sånn på det...tror de fleste tenker sånn Vi har ikke prøvd lenge..C har vært verdens roligste og snille gutt(alt etter boka)så egentlig burde vi vel ha satt igang for lengst,men nå har trassen virkelig begynt og skyte inn så tenker at jaja det er kanskje like greit athan blir rundt 3..men strevsomt blir det uansett med 2. Har bare prøvd i 3 mnd..men har hatt el.løsning 2-3 dager før jeg har trodd mest sannsynlig,så da har det nok ikke vært noe og klore seg fast i når vi harsatt igang...små marginer er det...men men.Klager ikke,mange som prøver i mange år. Skal se om jeg klarer og lage meg en dagbok,sikkert lett men ikke helt sikker på hvordan man gjør det. Ha en fin dag!
Pasjonsblomst Skrevet 9. juni 2009 #3655 Skrevet 9. juni 2009 Stemmer det, mista i uke 11 ja, skikkelig kjipt var det, men hadde det ikke vært for det hadde vi jo ikke hatt K Har dere prøvd lenge eller? Må lage deg dagbok da Det var en fin måte å se det på... *klem* skjebnens veier er uransakelige.. (egentlig tror jeg ikke på skjebnen, men livet farer nå frem på rare stier..) Hvordan er magefølelsen denne måneden? Ikke så lett å få med sambo på planlegging nei... kanskje like greit, så lenge du får han med i senga bare.. *fnis*
angelou Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #3656 Skrevet 9. juni 2009 Aner ikke når jeg hadde EL heller jeg, så har ingen magefølelse for at det har klaffet denne måneden nei. Normalt pleier jeg å ha masse tegn på EL, men neida, ikke denne måneden Sambo er med på prøving han, men vil helst holdes unna planlegginga. Så han får leve med at jeg synes han er verdens kjekkeste en stund hver måned Tror han synes det er helt i orden
Lucky? Skrevet 10. juni 2009 #3657 Skrevet 10. juni 2009 Sambo er med på prøving han, men vil helst holdes unna planlegginga. Så han får leve med at jeg synes han er verdens kjekkeste en stund hver måned Tror han synes det er helt i orden Sånn har jeg det også
angelou Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #3659 Skrevet 13. juni 2009 Vurderer å ta en test i morgen jeg, det er sikkert altfor tidlig ( dag 26), men tror jeg gjør det likevel. Har vel aldri følt meg mindre gravid egentlig, og alle EL-tegn har glimret med sitt fravær denne måneder, men, da kan jeg på en måte få avkreftet det, og vente på tanta. Merkelig, har aldri vært noen testoman jeg, men nå klør det i fingra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå