Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så hyggelig å høre at dere er i gang med nummer 2.

Det blir en fin aldersforskjell mellom barna, ca 2,5 år.

Må innrømme at jeg har ikke holdt meg så oppdatert på dagbøkene på en stund. Men dette var spennende. Tror jeg må stikke innom litt oftere : ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes også det er en fin aldersforskjell :rødme:

Lurer litt på når IKM er da, har tre alternativer, imorgen, på fredag, eller på søndag :)

Ingen store forhåpninger siden jeg tok pilla halve måneden, men bittelitt spennende er det jo likevel :)

Skrevet

Veldig spennende :)

Man vet jo aldri, men kanskje greit å ikke ha de helt høye forhåpningene!!!

Kan tenke meg at K var fin med bunad. Hadde det liggende til lillegutt her også, men siden han var syk ble det body og strømpebukse i stedet.

Lykke til i helga :klemmer:

Skrevet

Bittelitt brun utflod i går, det har aldri skjedd før :sjenert: Og har hatt de samme stikningene i magen som jeg hadde når jeg ble gravid med K.... Men det kjenner veldig ut som tanta er på vei, så jeg tror ikke det er noe, og det er vel vanlig at kroppen tuller litt etter pilleslutt.

Skrevet

Spennende da :) Men kan jo også være pilleslutt ja...

Får håpe på det første, eller :duskedame: for 1. "ordentlige" PP ;)

Skrevet

Ja :) Spennende er det uansett, hadde helt glemt hvor laaange de siste dagene før IKM er :fnise:

Skrevet

:ler: Man glemmer fort :ler:

(Sier hun som like gjerne hoppet over de denne gangen ;) )

Skrevet

Oi så spennende! Jeg hadde i alle fall skikkelig "nå kommer mensen snart-følelse" da jeg testet positivt :)

Skrevet

Tanta kom i dag hun, så da bretter vi opp ermene og gjør klar for første skikkelige pp :hoppe:

Skrevet

:hoppe: :hoppe:

Spennende

Skrevet

Det blir det :) Er allerede utålmodig :fnise: SKikkelig klar for en liten spire i magen min igjen, merket det veldig godt i dag, ei venninne av meg som jeg har blitt kjent med her på KG fikk ei etterlengtet jente etter lang prøvetid :) Og da kjente jeg at jeg gleder meg virkelig til det er min tur igjen :)

Skrevet

:danser: 1. PP :danser:

Håper spiren er på plass fort!!!

Man blir ofte påvirket når andre er gravide eller får barn :jepp:

God helg :klem:

Skrevet

Så bra - da er dere skikkelig i gang :jepp:

Lykke til, kos dere :lur:

Skrevet

We will :fnise:

Kjekkasen min synes gjerne det kan ta noen måneder, fordi det er jo så gøy å øve :sjarmor:

auauau - jeg har bihulebetennelse, og mistenker at jeg har ørebetennelse også :roll: Pleier å gå over av seg selv, men det kjennes ikke bra ut. Må nok ringe legen på mandag, men har slett ikke lyst, for de har enda ikke greid å finne en type antibiotika jeg ikke reagerer på...

Er jo sommeren for svarte, skal jo ikke bli sjuk da. Æsj!

Skrevet

Huff, bihulebetennelse er kjedelig! Har to stk tette bihuler her også, håper virkelig ikke det blir betennelse av det, det er jo så vanskelig å ta knekken på. Har heldigvis et nesehorn for skylling av bihuler, så jeg håper jeg skal få tatt knekken på det selv.

Skrevet

Takk for det :) Tror jaggu jeg har pådratt med allergi på min eldre dager jeg ;) Blodprøvene jeg tok hos legen viste det, i tillegg til lavt jerninnhold, ellers frisk som en fisk. Og hormonene mine var også helt i orden (noe jeg er veldig fornøyd med på grunn av prøvinga, hehe) :)

Skrevet

Innom med en stor :klemmer: til deg :) Tusen takk for støtten de siste dagene, du er super ;)

Skrevet

Slikt skryt :flau:

Jeg tror kroppen min driver å kvitter seg med hormoner, jeg er nemlig ei skikkelig sippeguri om dagen ;) Ellers er det EL - tid :sjarmor: Og vi får besøk imorgen, passer virkelig ikke inn i mine planer, hehe :ler:

Skrevet

Da får dere bare stå på - nytter ikke snike seg unna :ler:

Dere får lure til dere noen hyrdestunder :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...