Flying Skrevet 5. mai 2009 #3601 Skrevet 5. mai 2009 Åj, Åj, Åj, Åj!!!!!!!!!!!!! Spennende da!!! .........nå fikk jeg noe å tenke på......... LYKKE TIL! -Bare kast pillen, ingenting å vente på.. Sier jeg da.. Thihi..
angelou Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #3602 Skrevet 5. mai 2009 Ja, det er jo virkelig egentlig ingenting å vente på Ikke for deg heller vel Flying ?
Gjest imli Skrevet 6. mai 2009 #3603 Skrevet 6. mai 2009 Hehe, kanskje det er noe i at man blir fruktbar av å skifte bleier? Kanskje det er sånn at man har litt hormoner og sånt igjen fra forrige gang, når man får to ganske tette, at det er derfor man skal være mer fruktbar? Jeg var i alle fall superfruktbar denne gangen...
angelou Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #3604 Skrevet 7. mai 2009 Det har sikkert noe med det å gjøre ja Kommer vel litt an på hvor lenge det går før man begynner å prøve igjen også. Jeg tror jeg har EL denne måneden jeg :klø: Slurva litt med pilla, og i går hadde jeg masse EL-slim (sorry detaljer), det har jeg ikke hatt på det jeg kan huske. Derfor hoppa vi til sengs og så tar jeg ikke flere piller
angelou Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #3608 Skrevet 11. mai 2009 Jeg er litt ute av trening på denne prøvekarusellen merker jeg, for synes jeg kjenner at jeg har EL annenhver dag Ikke noen tro på klaff på første forsøk, særlig ikke siden jeg slutta på pilla midt i syklusen, men, men - deilig å være uten prevensjon
Umuriel Skrevet 11. mai 2009 #3609 Skrevet 11. mai 2009 Du får begynne å tempe, så vet du når EL har skjedd Jeg fjernet jo spiralen i mars, og for et par uker siden hadde vi et kjempeuhell. Dagen etter stakk det fryktelig i den ene eggstokken min, så det var ingen tvil om hva som var på gang. Vi fikk et snev av panikk der og da, men heldigvis kom tanta på besøk i helga Men skal innrømme at jeg de siste dagene håpet at mensen ikke kom
angelou Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #3610 Skrevet 11. mai 2009 (endret) Slike uhell kan skape nervøse dager, og litt forhåpninger også Temping gidder jeg ikke styre med Endret 11. mai 2009 av angelou
angelou Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #3611 Skrevet 12. mai 2009 Auauau, nakken er stiv som en pinne, haff Har vært hos legen nå fordi jeg er så syyyykt sliten hele tiden, og svimmel på kveldene. Viste seg at blodtrukket er på nivå med mennesker som er besvimt, så hurra, kanskje ikke så rart batteriet er utlada titt og stadig. Så bytter gjerne bort et altfor lavt blodtrykk med et noe høyere ett Bør vel ikke klage da, for det er jo egentlig sunt, men utrolig slitsomt
Umuriel Skrevet 12. mai 2009 #3612 Skrevet 12. mai 2009 Huff, føler med deg! Var plaget med lavt blodtrykk i første halvdel av svangerskapet, og svimte til og med nesten av mens jeg stelte en pasient. Spis lakris da, det skal jo øke blodtrykket
jente 79 Skrevet 13. mai 2009 #3613 Skrevet 13. mai 2009 Så godt at det hadde en forklaring. Håper du får gjort noe med det.
angelou Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #3614 Skrevet 16. mai 2009 Takk for det Jeg håper de finner utav hva som gjør at det er så lavt også, bittelitt høyere hadde vært fint Jeg har visst begynt en aldri så liten symptomjakt jeg (selv om jeg innerst inne ikke har tro på noe klaff denne måneden). Er vanskelig å la være altså!
Pasha Skrevet 16. mai 2009 #3615 Skrevet 16. mai 2009 jammen.. nå er det jo snart 10 dager du skrev at du hoppet til køys.. kan teste da vet du
angelou Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #3616 Skrevet 16. mai 2009 Pøff, den testinga har jeg aldri giddet å styre noe med jeg Ikke før tanta er kraftig forsinket iallefall. Og ellers hadde jeg noen kraftige stikninger helt til søndagen faktisk (så vi har safet litt da, selvfølgelig ), så vet ikke helt når EL var egentlig.
Pasha Skrevet 16. mai 2009 #3617 Skrevet 16. mai 2009 sånn var jeg og.. med E gadd jeg jo først å teste 1 uke på overtid
angelou Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #3619 Skrevet 18. mai 2009 Da var 17.mai vel overstått også, og vi hadde en kjempefin dag, men var utslitte alle tre i går kveld Så gøy nå når K kunne få med seg litt mer også, han var så kjekk i bunad att
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå