Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere skal vel snart hoppe i det igjen? :)

Vi utsetter det et halvt år hver måned :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, vi skal snart hoppe i det, men kjenner jeg er litt ambivalent til det hele akkurat nå med K som er så mye syk, og den konstante slitenheten vi kjenner på begge to. Men, så tenker jeg litt tilbake, og fra vi begynte å prøve til jeg ble gravid med K tok det jo 8 måneder, jeg mista jo en gang også, og når jeg tenker slik på det så føles det riktig å hoppe i det nå. Uten at jeg tror det blir noe baby snart av den grunn, for orken er ikke akkurat til stede til å drive med veldig aktiv prøving ;)

Endret av angelou
Skrevet

Har begynt å savne stor mage igjen, er egentlig mannen som nøler mest her i gården.

Blir spennende å følge med :)

Skrevet

Melder meg inn i klubben som har begynt å savne mage.

Hadde jeg aldri trodd! :ler:

Venter til i alle fall over sommeren tenker jeg da :)

Skrevet

Jeg også savner magen...

Her blir det nok prøving litt nærmere sommeren tenker jeg. Greit at systemet normaliserer seg litt først.

Skrevet
Melder meg inn i klubben som har begynt å savne mage.

Hadde jeg aldri trodd! :ler:

Venter til i alle fall over sommeren tenker jeg da :)

:Nikke:

Har tenkt til å kose meg litt med jordbær og vin på verandaen i sommer ;)

Men Angelou: Jeg er helt sikker på at det kommer til å klaffe ganske kjapt for dere når dere begynner igjen. Man er jo gjerne mer fruktbar etter å ha fått barn. Og det er jo ikke sååå lenge siden :)

Skrevet

Det gikk jo ikke så lang tid sist heller :sjenert: fem måneder når vi bare gjorde det når vi hadde lyst :fnise: Og det blir iallefall planen i begynnelsen, DEILIG å bare være helt avslappet i forhold til det :)

Skrevet

Blir spennende med prøving da. Man må bare hoppe i det tror jeg ;) Angrer meg litt hver dag jeg :fnise:

Skrevet

Utsatt det en måned ;) Syklusen min har liksom forskjøvet seg framover, så da venter vi litt til, for å være sikre på at en eventuell baby kommer over nyttår.

Har hatt spysjuke i natt, små barn er smittsomme altså ;)

Skrevet

Sånn tenker vi også, at vi vil ha et 2010 barn. Hadde jeg slitt lenge hadde jeg ikke brydd meg med å tenke på det, men jeg vil ikke begynne å prøve så vi kan få en i desember. Men gleder meg til å prøve igjen da :) blir spennede å følge med deg igjen også :)

Får håpe formen er bedre og ha en fortsatt god helg.

:hug:

Skrevet

her tør jeg tidligs å saste på en febuar unge jeg..

januar er litt for riski for meg :ler:

men har ingen store planer enda, så er jo ikke noe å "stresse" med sånn forløplig uansnett da :)

Skrevet

Så spennendes det er her for tida! :) Om en måned så ser vi kanskje en EL-ticker her? ;)

Uff... Omgangssyke er fælt :( Heldigvis er det ikke noe som vedvarer... Men det er ille mens det står på!

:klemmer: til deg!

Skrevet

EL - ticker blir det nok ikke, for er ikke helt så ivrig enda, men :fnise: Men, det nærmer seg, tenker mye på det om dagen merker jeg :)

Skrevet
Takk for PM Simpleminded :klemmer:

Alt i orden ;)

Ja, når en først har bestemt seg så går en gjerne å tenker masse på det... Og ikke minst at man mimrer om forrige gang man gikk gravid :sjenert: *mimremimre*

Skrevet
EL - ticker blir det nok ikke, for er ikke helt så ivrig enda, men :fnise: Men, det nærmer seg, tenker mye på det om dagen merker jeg :)

Tror det er greit å ta det litt med ro i begynnelsen. Kan heller tenke mer på det hvis det skulle ta tid. Men det håper vi jo ikke at det gjør.

Blir spennende da :hoppe:

Skrevet

Tenkte faktisk på det i helga, vi var og måka fram hytta til påske, at påska for to år siden hadde jeg en liten hemmelighet i magen, og neste år kanskje har vi en liten baby igjen :dåne: samtidig så får jeg helt vondt i magen av å være borte fra jobb igjen, synes liksom jeg akkurat har kommet inn i ting igjen jeg... Og så har jeg jo ny jobb, som jeg virkelig har store planer i, og da kjenner jeg at jeg gjerne kunne venta et par år, meeeen det skal jeg jo ikke ;) Prøver å si til meg selv at arbeidsgiver nok må se meg som en langtidsinvestering, for neste gang jeg kommer tilbake har jeg ikke tenkt å forsvinne på en stund :)

Skrevet

De fleste arbeidsgivere er vel realistiske nok til å regne med at når de ansetter ei jente med et lite barn er det ikke så usannsynlig at det kommer en til.

Men det er jo bare en periode. Dessuten kan dere jo dele permisjonen en del også hvis du synes det er ille å være borte et helt år.

Skrevet

Jeg synes det er lenge med et år, samtidig er jo nestemann den siste, og jeg vil gjerne være hjemme med h*n like lenge som med K. Han begynte ikke i barnehage før han var 14 måneder, og jeg synes vel DET var tidlig også, så noe før det er ikke aktuelt :) Sambo vil ikke ha mer enn de 10 ukene han da får, det er han helt klar på, selv om han har fått tilbudet :) Han hadde 10 uker med K også og synes det var passe.

Arbeidsgiver tenker jeg vel egentlig ikke så mye på, er vel helst at jeg gjerne skulle hatt i pose og sekk selv, føler jeg går glipp av så mye på et år på jobb, samtidig som jeg ikke vil gå glipp av tiden hjemme med en liten en :)

Skrevet

du kan jo evt ha gradert permisjon da. Da får kanskje mannen din litt flere uker sånn på papiret, men totalen hans blir jo uannsett den samme. (bare at han fordeler de 10 ukene utover).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...