Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Innom med en :kose:

Og en :blomst: til lille K som må bli frisk snart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror ikke den gutten vet hva det vil si å være frisk :roll:

Blir vel ei uke denne gangen også ;)

Stakkars liten... :klemmer:

Skrevet

Ja, han må bli frisk snart, stakkar liten :( Han er egentlig i form nå da, er bare feberen som henger igjen, feberfri på dagen, men så krabber det oppover mot kvelden. Godt vi har familie som stiller opp og passer på dagtid noen dager :)

Skrevet

Godt med familie som stiller opp ja :Nikke:

Håper dere har hatt en fin torsdag så langt! :klemmer:

Skrevet (endret)

K har ikke hatt feber i dag :hoppe: Å, jeg håper det varer *krysse krysse* . Holder han hjemme fra bhg i morgen også, og håper han er klar for hverdagen på tirsdag, da er det nesten 14 dager siden han ble syk...

Endret av angelou
Skrevet

K er i barnehagen :dåne:

Hønemor som jeg er så måtte jeg ringe dit isted da, for han hoster fortsatt veldig mye. Men, han var blid og fornøyd han, litt snørrete, men i fin form. Han satt ved bordet og tegna når jeg ringte. Grommingen :rødme:

Har vært halvsjuk i noen dager selv, men begynner å bli bedre nå, tror jeg... Er på jobb da ;) Starta i ny jobb i går faktisk, så nå driver jeg å planlegger framover.

Håper K er frisk en stund nå, vi har planlagt kjærestehelg til Oslo siste helga i februar, og blir imderlig lei meg hvis den ikke blir noe av... Men, men - jeg reiser ikke hvis han er syk, så det er nå greit.

Skrevet

Det varmer mammahjertet at guttungen har det fint i barnehagen kan jeg tenke meg :Nikke:

Godt formen din begynner å bli bedre! Det er ikke noe særlig å gå å hangle på jobb :sukk:

Lykke til med planlegging på jobben fremover! Så spennendes at du allerede har tredd inn i den nye stillingen! :hoppe:

Krysser fingrene for at kjærestehelgen blir noe av og at lille K holder seg frisk :tommelopp:

Skrevet

TO hele dager i barnehagen rakk han. Jeg gir opp altså!

Skrevet

Æsj.. så kjipt.

Han har jo virkelig fått sin dose nå synes jeg

Skrevet

Uff... Nok får være nok! :( Sånne ting er litt urettferdige.. Noen slipper kjempebillig unna, mens andre får alt! :sukk:

Masse trøste- :klemmer: til deg og god-bedring- :klemmer: til lille K...

Håper du har en fin torsdagskveld!

Skrevet

Da ble det ei uke hjemme igjen ;) Heldigvis hatt mamma på besøk, så har sluppet å tenke på barnevakt. Har hatt han halv dag i barnehage i dag, og så tar vi en halv dag i morgen også. Han virket skikkelig usikker når jeg leverte han i dag, er ikke noe morsomt, stakkaren rekker jo aldri å bli trygg der.

Men, nå har vi heldigvis fått henvisning videre til spesialist, så får vi se om det blir dren etterhvert. Er jo normalt at de er syke ofte det første året, men han har nesten hatt konstant ørebetennelse siden jul, så det er derfor vi skal dit.

Ellers går nå dagene i ett, med masse jobbing og lite søvn. I helgen skal vi ha barnevakt, og skal reise bort sammen, bare vi to, gleder meg :rødme:

Skrevet

Stakkars lille K! Vi har også hatt vår dose sykdom, men det er MYE bedre nå. Det går seg nok til etterhvert, men greit å få sjekket ørene. Kanskje han har væske i mellomøret? Har tre søskenbarn som var plaget med det og som måtte få operert inn en liten "snelle" som drenerte bort vannet. De ble som nye unger etterpå!

Kos dere masse på kjærestehelg i Oslo!

Vi skal ha vår første barnløse natt i morgen natt, og gjett om det skal bli deilig! Tenk å få sove en hel natt uten avbrytelser, og attpåtil sove til vi våkner!

Skrevet

Håper du koser deg på kjærestehelg nå :klemmer:

Skrevet

Uff, stakkar K.

Ikke lett med barnehagen da, når han stadig er syk. Er nok ikke den letteste tida på året å begynne dette her... (Prøver å trøste meg selv som først skal ha barnehagestart i august ;) )

Håper dere hadde en fin kjærestehelg.

:klemmer:

Skrevet

Håper dere hadde en fin kjærestehelg!! :)

Får håpe spesialisten finner ut noe for lille K og deres skyld :Nikke: Er så kjedelig når han blir syk gang på gang, også vil det liksom aldri helt gå over... :sjenert:

:klemmer:

Skrevet

Kjærestehelg var kjempefint :rødme: Og K har vært syk siden søndag, så han tima det godt denne gangen ;) I morgen skal jeg møte en venninne etter jobb, og gleder meg voldsomt :)

Håper virkelig spesialisten finner ut noe ja, for nå er jeg lei, og sliten. Har sinnsykt mye på jobb om dagen også, og når man er hjemme med sykt barn flere ganger i uka krever det sin del av kveldsjobbing, så føler jeg aldri har fri egentlig :eeeh:

Time allerede neste uke da, så krysser fingrene for den, og for at mars skal inneholde LITT mindre sykdom enn februar :)

Skrevet

Krysser fingrene for dere jeg og :)

Skrevet

Hjemme igjen fra nabobyen og shopping/middag med venninne. Kjempekoselig! Og utrolig deilig å komme seg ut litt.

Og litt babysyk av gravidmagen hennes :fnise:

Skrevet

Blir det prøving på dere snart?

Er litt babysyk selv jeg, men skal vente noen måneder til da. Gleder meg bare litt til forventningene igjen :)

Ha en fin kveld :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...