Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

(frydefulle) grøss og gru, jeg tror vi har bestemt oss :fnise: Foreløpig iallefall, kan jo hende vi feiger ut igjen, gjort det før :fnise: Meeeen:

2 tante besøk igjen før vi lar det stå til :dåne:

Væææææh - det går altfor fort :hoppe:

Har funnet ut at jeg orker ikke ha det sånn som sist at jeg var helt desperat etter å bli gravid. Da er det bedre å begynne litt tidligere, for da gjør det ingenting om det tar litt tid :)

Beholder denne dagboka litt til, men gleder meg til å lage en ny prøvedagbok :) Har funnet ut at nummer to fortjener sin egen dagbok også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wææææh! Åj, nå ble jeg stressa!! Åh, så gøy at dere har bestemt dere!! Jeg og vil... Eller ikke! Nei nå fikk jeg noe å tenke på... Thihi.. Lykke til!

Skrevet (endret)

:fnise: Jeg både vil og ikke vil jeg også ;)

Så da får vi bare lukke øynene og hoppe i det :fnise: Det tok 5 måneder sist vi "tok det som det kom", så jeg er egentlig ganske avslappa enda, tror jeg, eller, det kan jo skje med en gang også :dåne:

Endret av angelou
Skrevet

Så spennende da, dere ble klare tidligere enn oss i alle fall :)

Skrevet (endret)

Oj, så spennendes!! Gratulerer med avgjørelsen :) Gleder meg til å følge deg fremover.. Det er en utrolig spesiell tanke å vende seg til... Tenk at man en dag kanskje blir tobarnsmor! :haar::hakeslepp:

Når fikk du TR tilbake etter lille K var født forresten?

Endring: Måtte legge til en :klemmer:;)

Endret av Simpleminded
Skrevet

Ok. Vet jo at det er veldig forskjellig for folk :) For mamma tok det også 10-12 måneder før TR var tilbake..

Håper du har en fin torsdag! :klem:

Skrevet

Så spennende med prøving :hoppe: :hoppe:

Hos oss så er det en del som sover i reiseseng, resten har vogner.

(de kan få madrass på gulvet også, men det er det såvidt ingen jeg vet som benytter seg av)

Skrevet

Åh, så spennende med prøving :) Kanskje du har baby igjen allerede om ett år??

Vi tenker å begynne til høsten, ikke før.

Skrevet

Så spennende!!!!! :hoppe:

Håper det går kjapt og greit! Selv om prøvingen er ganske morsom da!...og de første månedene i graviditeten blir det gjerne ikke så mye aktivitet mener jeg! :fnise:

Følger spent med på oppfølgeren jeg altså! :):klem:

Skrevet

Hehe, skal vi nå fortsette i samme tralten som nå så tar det vel et par år før vi blir gravide :fnise: Det tar på å ha syk unge altså. Og ja, har jeg ikke sagt det? K har ørebetennelse...igjen, to uker siden sist... tror jeg blir halvgal snart :roll: Gleder meg til våren og sommeren ;)

Skrevet

Det var en tøff årstid gutta våre begynte i barnehage på ja. Hos oss har det roet seg litt etter jul, men før jul var det mange tøffe tak og MYE sykdom. Stakkars små når de er syke!

Heldigvis får immunforsvaret deres en skikkelig boost av dette ;)

Skrevet

Ja, det er sant :ler: Vi får se positivt på det. Skulle bare ønske han ikke var et ørebarn, så vi hadde sluppet ørebetennelse hver gang han var snørrete og forkjølet. Begynner å bli nok penicillin nå synes jeg, men han blir ikke frisk uten, så da må det vel til.

Skrevet

kjedlig med så mye sykdom.

får håpe på at neste høst/vinter blir bedere på den fronten.. da har de vel fått et kraftigere imunsystem iog

Skrevet

Så spennende at dere skal begynne å prøve igjen da!

Tenkte også litt sånn som deg, at vi bare kunne gå i gang med prøving tidligere, så jeg ikke ble helt desperat sånn som sist. Men da satt den jo selvfølgelig på første forsøk :ler:

Ha en fin morsdag :)

Skrevet

Uff! Ørebetennelse kan ikke være noe særlig! :( Stakkars... Godt det finnes medisin som kan hjelpe da :Nikke:

Det nærmer seg sakte men sikkert vår og sommer nå! Så vi har masse å glede oss til :sol: Det hjelper alltid å se fremover ;)

Håper du hadde en flott morsdag i går! :klemmer:

Skrevet

Håper du har hatt en fin helg, og at K har blitt bra igjen :klemmer:

Skrevet

Tror ikke den gutten vet hva det vil si å være frisk :roll:

Blir vel ei uke denne gangen også ;)

Skrevet

Uff, stakkar lille K.

Høres slitsomt ut, men må vel regne med en del første året i barnehage.

Spennende med prøving da. Gleder meg til prøvinga er igang igjen jeg, syntes det var en spennende tid. Men samtidig skal det bli godt med litt jobbing også først.

Dessuten ingen vits å tenke prøving før TR er tilbake ;)

Ha en fin dag :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...