angelou Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3481 Skrevet 25. januar 2009 Vi er nok ikke de eneste nei, Umuriel Jeg erklærer herved at jeg bor i VINTERLAND: Hjelp, så MYE snø som har kommet. Det er så fint Gleder meg til jeg kan ta med K ut på akebrett, HÅPER han er frisk og at det blir fint vær neste helg altså Nå er han frisk, heldigvis, barnehagen igjen i morgen, jeg og pappa`n er syke da, men, men....
Tinúviel Skrevet 25. januar 2009 #3482 Skrevet 25. januar 2009 Ja, vinterlandet er helt nydelig. Vi har det også Tror jeg må prøve å få Minimoyen på akebrettet allerede i morgen jeg, barnehagen har planleggingsdag God bedring til deg og mannen da Deilig når poden er frisk.
angelou Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #3483 Skrevet 31. januar 2009 Jeg har fått ny jobb Sjefsjobb
angelou Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #3485 Skrevet 31. januar 2009 Takk Har nå gått til innkjøp av masse ledelseslitteratur Fikk et anfall av prestasjonsangst
Umuriel Skrevet 31. januar 2009 #3486 Skrevet 31. januar 2009 Gratulerer med sjefsjobb! Er det innen samme feltet som du har jobbet med tidligere?
angelou Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #3487 Skrevet 31. januar 2009 Jeg har blitt leder for avdelingen jeg jobber, så er vel egentlig ikke innen noe fagfelt, for hver og en av oss jobber med ulike ting
Simpleminded Skrevet 2. februar 2009 #3488 Skrevet 2. februar 2009 Innom for å oppdatere meg Gratulerer så mye med sjefsjobb angelou! Det fortjener du virkelig!! Virker som om det går fint med lille K i barnehagen også Stoor
angelou Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3490 Skrevet 3. februar 2009 Tror ikke jeg helt aner hva jeg har gjort I går hadde K hatt det kjempefint i barnehagen, og vært blid som ei sol hele dagen. Å, så godt, endelig!
Flying Skrevet 3. februar 2009 #3491 Skrevet 3. februar 2009 Hei du:) Gratulerer så mye med ny jobb! Så stas da du!! Dere har hatt noen runder med sykdom dere også har jeg skjønt.. Vi har nesten ikke fått vært ute og lekt i all den snøen engang vi. Så snart vi har vært i ok form, har vi startet neste runde. Og nå er det jo sååå kaldt! Nå har vi kjøpt pulk så nå krysser vi alt vi har for at vi kan få tatt en tur på fjellet i helga. Lykke lykke til i ny jobb:) -Og hold dere friske!
Simpleminded Skrevet 3. februar 2009 #3492 Skrevet 3. februar 2009 Dette går nok kjempebra Du må være dyktig i jobben din som blir tildelt en sjefsstilling Ingenting er som når man vet at barnet sitt har hatt en fin dag Har innkjøringen i barnehagen tatt lang tid?.. til deg!
jente 79 Skrevet 3. februar 2009 #3493 Skrevet 3. februar 2009 Vinterland hos dere også ja. Det er det jammen her også. Koselig med all snøen da, selv om det ikke var like koselig når det kom Så spennende med ny jobb. Gratulerer så mye. Stor
angelou Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3494 Skrevet 3. februar 2009 Ny jobb blir veldig spennende, er så gøy å ha nådd målet sitt har alltid hatt lederambisjoner, men hadde ikke forventet å bli det så tidlig i karrieren, men ingenting er jo bedre enn det Innkjøringen har tatt lang tid. Han har vært mye lei seg og sånn, og i tillegg så ble han jo syk akkurat når det begynte å gå litt greiere, og så måtte vi nesten begynne på nytt igjen.
Simpleminded Skrevet 3. februar 2009 #3495 Skrevet 3. februar 2009 Ambisjoner er viktig! Helt utrolig at du allerede har nådd målet ditt - det må være en god følelse Uff, håper det går bedre med han i barnehagen etterhvert.. Gårsdagen var jo en god start
angelou Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3496 Skrevet 3. februar 2009 Det føles veldig godt Og det skal arbeidsgiveren min ha, de vet å ta vare på oss med ambisjoner Og idag hadde han ikke hatt han en bra dag, skal visst gå opp og ned dette her Men, han får ikke ro på seg til å sove nok, sover bare tre kvarter i barnehagen, og tror det er derfor jeg, han er råsliten rett og slett. Håper det går seg til etterhvert.
Tinúviel Skrevet 3. februar 2009 #3497 Skrevet 3. februar 2009 ...han får ikke ro på seg til å sove nok, sover bare tre kvarter i barnehagen, og tror det er derfor jeg, han er råsliten rett og slett. Håper det går seg til etterhvert. Minimoyen sov ikke så mye i starten han heller, men det gikk seg til etter hvert som han ble mer vant til opplegget. Det går seg sikkert til
angelou Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3498 Skrevet 3. februar 2009 Ja, jeg regner med det Utfordringen er at han er vant til å sove i senga si, men der må han sove fastspent i vogn, og det er nok veldig uvant. Pratet faktisk på å ta med en gjesteseng og prøve det hvis det tar veldig mye lengre tid før han kommer i rute. Gleder meg til våren når han kan sove ute Han skal ikke sove ute på grunn av luftveiene nå på vinteren.
Tinúviel Skrevet 3. februar 2009 #3499 Skrevet 3. februar 2009 Ja det hørtes jo ut som litt av en overgang når en ikke er vant til sånt, så klart. Vi er heldige der forstår jeg. Vår barnehage har eget soverom med sprinkelsenger til alle barna. Var rimelig skeptisk i starten til hvordan han skulle sove i et rom sammen med mange andre, lyder og greier, men det vente han seg utrolig raskt til. Men det var en viss mamma som satt i et annet rom og hadde det vondt den første dagen han skulle sove der og hyyyyylte i en halvtime før han endelig ga opp og sovnet. Har han problemer med luftveiene siden han ikke skal sove ute?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå