Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, Zarah.... send meg en PM da, pliiiis :klemmer:

Skrevet

Godt nyttår alle sammen :)

Her har året begynt med tilvenning i barnehagen, og nå sitter jeg hjemme alene på hjemmekontoret og savner guttungen ;) Skulle gjerne reist å henta han nå, men får vel vente til de ringer og han har våknet :)

Ikke mer enn passe fornøyd med barnehagen, men, men - vi får vel bare gjøre det beste utav det vel ;)

Skrevet

Får håpe det bedrer seg med barnehagen da. Kan tenke meg det er litt rart å sende han fra seg.

Skrevet

Uff da, det kan ikke være noe gøy å ikke være helt fornøyd med barnehagen. Det er liksom tøft nok å skulle levere barna fra seg hver dag, hvis ikke en i tillegg skal være misfornøyd...

Håper du får ordning på det. Det er jo mulig å nose rundt etter en ny barnehage hvis du ikke tror det vil bedre seg. :klemmer:

Skrevet

Vi står på venteliste til to andre barnehager, så håper vi får der til høstten. Fram til da får vi vel bare gjøre det beste utav det, men lillegutt sliter med tilvenning, så det er IKKE gøy å være barnehagemamma akkurat nå :( Heldigvis har vi jobber så vi kan ha korte dager nå i begynnelsen...

Skrevet

Uff, vanskelig når han sliter med tilvenning og du ikke er fornøyd.

Skrevet

Jeg blir mer fornøyd med barnehagen for hver dag som går, men oppstarten var ikke bra, og det har jeg tenkt å ta opp med dem. Men nå begynner å det gå seg til :) Han smiler og vinker når jeg leverer han. I går kom han hjem med en stor kul i panna, hadde ikke greid å holde balansen når han hadde fått på seg så mye klær :fnise:

Ellers driver vi med tenner igjen nå, er visst annenhver måned det :)

Skrevet

Godt at det ser ut til å gå bedere i barnehagen :)

Nei, ikke lett å holde balansen med masse klær. De ser jo ut som små pingviner med alt tøyet på :ler:

Skrevet

Ja :fnise: Enda K er ganske stødig, han har jo gått siden han var 11 måneder, men det hjelper ikke alltid :)

Skrevet

Syk på 6.dagen nå, med ørebetennelse og 41 i feber, oppkast og i det hele tatt. Stakkars gutten min :(

Skrevet

Stakkar liten, og sånt tar jo på mammaen også.

Håper han snart blir bedre :klemmer:

Skrevet

Og nå er mannen syk også :dåne: Lillegutt har fått penicillin og begynner å bli bedre, heldigvis. Håper vi kan i barnehagen igjen på mandag, mye vits med innkjøring når han rakk å gå der i to uker før han ble borte ei uke ;)

Skrevet

Uff ja, barnehageinnkjøring medfører mange nye, spennende basiller og andre fenomener for hele familien.

Minimoyen var f.eks. innom i 2 timer og hilste på et par uker før han skulle starte for alvor - resultatet var hans første skikkelige forkjølelse. Etter det kom det slag-i-slag i nesten to måneder, og nå har vi en pustepause før jeg regner med neste dose kommer.

Vi får bare håpe det ikke blir hele det første året, slik en del har det, eller hva Angelou? :klemmer:

Skrevet

Jepp :) Vi hadde en tre-måneders runde med sykdom før jul også, så håper han har blitt "litt" immun da ;) Ellers er det jo høst og vinter som er verste tiden med sykdom, så vi satser på at han får gå i barnehagen litt igjen nå før han blir syk. Denne uken hadde det visst vært bare 1 og 2 unger på avdelingen hans, så vi er ikke de eneste som har sykt barn ;)

Skrevet

Ohoy, det var mange syke smårollinger. Men ja, de er borte i barnehagen vår også, en etter en. Får bare trøste oss med at immune blir de, og det er helt sikkert veldig bra herding generelt også. En av Heltens fettere var syk konstant det året han gikk i barnehage, men har aldri vært ordentlig syk siden. Nå er han straks 30. Vi får håpe noe av det samme gjelder for våre :)

Skrevet

Godt det ikke bare er vi som sliter med barnehageinfeksjonene. Felles skjebne, felles trøst?

S har sin syvende forkjølelse siden september, og jeg begynner å bli litt fortvilt nå. De må jo få et immunforsvar av stål av dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...