Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

gratulerer så masse på etterskudd :)

ny baby ja.. tenkte å gå for en 10.10.10 baby jeg :ler:

neida, det var kansje litt for presis.. men sånn 2-3års mellomrom er passe tenker jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tenker vi også :) Men vil helst ha en som er født på riktig side av året neste gang ;) Tipper det blir prøving fra mai hos oss. Sambo har bestlt en mars-baby, men man jo ikke bare bestille dem da :)

Skrevet

Kanskje vi blir gravide samtidig igjen da, men går litt lenger gravide sammen neste gang :)

Vi tenker vel å prøve igjen fra sommeren av, men jeg må jo få tilbake mensen først da....

Skrevet

Nå er det bare ei uke til jeg reiser hjem til jul :hoppe: Åååå, jeg gleder meg til å feire jula med min familie :rødme: Skal ta toget, og så kommer sambo opp lille julaften. Nissepysj er innkjøpt til lillegutt, og gavene er for det meste ordnet, husvask har jeg gjort unna og julebaksten også :) Deilig å ha fri før jul altså :)

Koser meg hjemme om dagen, tiden går så altfor fort til vi begynner i hverdagen igjen over jul. Har bare lyst å ha han hjemme et år til, men må glemme slike tanker, for det har vi ikke mulighet til. Vil ikke selge huset akkurat heller;)

Skrevet

nei, ikke så greit å bestille dem nei.

har funnet ut at vi prøver å unngå desember og januar vi da.

for med termin i januar så kan det fort bli desember for meg :ler:

Skrevet

Ja, det kan det vel fort bli ;) Jeg gikk jo litt over da, men nå ser det kanskje ut som jeg får ny jobb snart, så da venter vi nok litt med prøvinga ;)

Skrevet

man vet jo aldri. broren min kom jo plutslig 5 uker, mens jeg tok meg god tid og kom en uke på overtid. men faren er vel der i større grad enn for dem som gikk til termin med førstemann.

Gratulerer så masse med ny jobb :)

Skrevet

Ikke fått den enda da ;) Skal på intervju, men håper veldig :) Og da vil jeg jobbe litt før vi begynner prøving igjen :) Man vet aldri nei, K kom fem dager over termin, synes det egentlig var helt passe jeg :)

Skrevet

leste litt fort jeg :ler:

nei, er jo best å jobbe litt før man blir gravid i ny jobb ja.

Skrevet

Synes det jeg iallefall :) Men vi får se hva som skjer :) Følg med i neste episode ;)

I dag har jeg vært på shopping, til meg selv, for første gang på det jeg kan huske. Kjøpte meg strikket svart kjøle, med knallrød singlet og strømpebukse under, og en lang innsvinget cardigan i mohair, og svarte ankelstøvletter *fornøyd*

Skrevet

Spennende om det blir ny jobb da :biggrin:

Greit å jobbe litt først da. Litt annerledes når en har vært samme sted lenge.

Så deilig å shoppe litt til seg selv også da. Hørtes veldig stilig ut.

God helg :klemmer:

Skrevet

Ferdig med julegaver :hoppe: Fikk forstørrelsene av fotografbildene i dag. Julegaven til oss selv henger allerede på veggen :rødme:

Skrevet

Da var intervjuet unnagjort, så da er det bare å vente på svar. Selve intervjuet gikk bra, men det er veldig mange bra kvalifiserte søkere som også skal på intervju, så vi får se - er ingenting mer jeg kan gjøre nå uansett.

I morgen reiser vi hjem :) i dag skal jeg pakke, pynte litt til jul og ha svigers på kaffe, og så er det snart julaften, gleder meg stort :)

Rekker nok ikke noe innom her på en stund, så til alle som leser

GOD JUL OG GODT NYTTÅR til dere alle sammen :nissevink:

• 2 uker senere...
Skrevet

Mulig jeg er helt blåst, men har fått det for meg at du er gravid igjen?! :klø:

Skrevet

Hvorfor ønsker du det da ? Du er ikke gravid du da ;)

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!

Skrevet

Mer moro å følge med på andre enn å gå gravid selv ;)

Godt nyttår til dere! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...