angelou Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3421 Skrevet 30. september 2008 Han sover bedre om natta etter at tennene kom, men nå når han hoster så mye så sover han jo dårlig likevel. Han sover til sju, heldigvis, jeg er ikke skapt for å stå opp før det Nå er det jo sambo som tar han om natta da, siden han er hjemmeværende husfar Så godt å høre at det går så bra på jobb, det er utrolig godt å være seg selv igjen synes jeg, og ikke minst komme hjem og NYTE ettermiddagen sammen med K
jente 79 Skrevet 6. oktober 2008 #3422 Skrevet 6. oktober 2008 Her var det jammen lenge siden jeg har vært innom... Sånn er det hvis det ikke ligger øverst på mine innlegg Koselig at du trives med å være tilbake på jobb, en overgang kan jeg tenke meg. Men greit å få jobbet litt før nestemann kommer ja. Godt formen er bedre for K.
angelou Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3423 Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Etter seks uker med sykdom er endelig K frisk igjen Og nå har han sovet hele natta nesten ei uke :hoppe: Vi måtte krype til korset og gi antibiotika til slutt likevel, men det funka da, heldigvis. Har vært utrolig slitne alle mann På fredag var jeg på fest og la meg klokka 04.30 Å, det var så gøy! Endret 21. oktober 2008 av angelou
angelou Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3424 Skrevet 24. oktober 2008 Og så var han syk igjen Må nok bare innse at vår lille er astmatisk og ikke tåler den kalde høstlufta. Nå har han begynt å stå selv. Reiser seg opp og slipper seg, står og ser på oss uten å holde seg fast i noe og er stolt som en hane :rødme:
jente 79 Skrevet 24. oktober 2008 #3425 Skrevet 24. oktober 2008 Så moro Tenk at han snart er et år, synes ikke det er lenge siden du fødte han og jeg hadde leeeeeeenge igjen av graviditeten jeg. Så fort tida går... Ha en strålende dag
angelou Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3426 Skrevet 24. oktober 2008 Ja, snart feirer vi 1-årsdag, tenk på det Synes egentlig ikke det er lenge siden jeg fant ut at jeg var gravid jeg, og enda villere er det å tenke på at det er over to år siden vi begynte å prøve :dåne: Kan hende jeg tusler over i prøverdagbøkene igjen snart, hvem vet
Simpleminded Skrevet 24. oktober 2008 #3427 Skrevet 24. oktober 2008 Så spennendes med tankene på en nummer to da... Tenk at den lille snart er 1 år ja.. Husker når jeg leste dagboka di for første gang jeg. Da var det så fjernt for meg dette med barn, selv om ønsket var der. Og at det endelig klaffet for dere Tida flyr! Ha en flott helg angelou!
angelou Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3428 Skrevet 30. oktober 2008 Vi har ombestemt oss vi, utsetter nummer to litt til, iallefall er det tanken Men ikke så lenge da, satser fremdeles på en 2010-baby
Flying Skrevet 5. november 2008 #3429 Skrevet 5. november 2008 Vi bestemmer oss og ombestemmer oss hver dag vi også! Men akkurat nå har vi bestemt oss for å drøye det litt.. Har lyst til å kose oss med lille*s* uten noen forstyrrelser enda en liten stund. Så får vi se:) Håper alt står bra til med dere!
angelou Skrevet 10. november 2008 Forfatter #3430 Skrevet 10. november 2008 Synes det er veldig godt å ha bestemt seg for å utsette det litt, eller, vi går jo bare tilbake til den opprinnelige planen Har brukt veldig mye tid på å bli klar for prøving nå snart, men har vel aldri helt blitt det, så er godt for kropp og sjel å få parkert den tanken litt I helga har vi feiret sambos første farsdag med kake og pakke Må jo gjøre litt stas på den herlige kjæresten min :rødme:
jente 79 Skrevet 12. november 2008 #3431 Skrevet 12. november 2008 Greit å vente med prøving til en er klar for det Jeg tenker veldig mye på det for tida. Har tenkt til å begynne prøvinga til sommeren, men er ikke godt å si om en er klar for det da... Blir jo veldig kort tid ute i jobb i mellomtida. Men får se. Foreløpig har jeg ikke fått tilbake mensen, så ingen grunn til å tenke på prøving før den er tilbake i hvert fall. Håper alt er bra med dere
angelou Skrevet 16. november 2008 Forfatter #3432 Skrevet 16. november 2008 Vi tenker og ombestemmer oss hele tiden vi Vanskelig det der altså en liten del av meg har lyst å bare ta det som det kommer, og se hvor lang tid det tar, men så kan det jo ta kjempekort tid, og det er jeg ikke klar for, så da er det vel best å vente Tenk, i morgen, for ett år siden, hadde jeg termin Virker som evighet siden Så sykehuset i reprise i sted, der var det ei dame som fødte, og jeg gleder meg IKKE til neste gang, håper opplevelsen blir bedre enn denne gangen. Men, men - fisj, først må jeg jo begynne å prøve, så bli gravid og så beholde spira i magen i 9 måneder før jeg skal føde, så da er jeg sikkert klar igjen
Umuriel Skrevet 16. november 2008 #3433 Skrevet 16. november 2008 Vi kommer til å prøve på en 2010-baby, begynner kanskje prøvinga mot slutten av 2009. Kjenner også jeg blir svett av tanken på ny fødsel, men man har jo ni måneder å forberede (og grue) seg på. Grudde meg veldig sist, og det blir vel ikke mindre nå som jeg vet hva jeg begir meg ut på. Men nå vil jeg bare ha kroppen for meg selv en stund, det er deilig å være relativt fri igjen!
angelou Skrevet 17. november 2008 Forfatter #3434 Skrevet 17. november 2008 Jeg grudde meg ikke i det hele tatt sist, men kommer til å gjøre det nå, ikke for selve fødselen og smertene (selv om det var et helvete før epiduralen), men til skrekken over at noe kan gå galt. Hjerterytmen til K - som nesten ikke var der til tider - sitter friskt i minne.
angelou Skrevet 21. november 2008 Forfatter #3435 Skrevet 21. november 2008 I dag har jeg en 1-åring i hus
jente 79 Skrevet 21. november 2008 #3436 Skrevet 21. november 2008 Tenk er han 1 år allerede. Gratulerer så mye med 1 årsdagen til lille K. Har dere hatt en fin feiring?
Flying Skrevet 24. november 2008 #3437 Skrevet 24. november 2008 Gratulerer så mye med dagen som var! Håper dere koste dere i helgen og at det ikke ble alt for hektisk:) Dette har gått fort gitt...
Umuriel Skrevet 24. november 2008 #3438 Skrevet 24. november 2008 Gratulerer med vel overstått ettårsfeiring!
angelou Skrevet 28. november 2008 Forfatter #3439 Skrevet 28. november 2008 Takk for gratulasjoner Vi hadde ei kjempefin feiring, tre dager til ende. Gullgutten fikk masse fint av både klær og leker, og var veldig fornøyd med all oppmerksomheten. Nå er jeg hjemme med han igjen fra til over nyttår, og vi koser oss masse Benytter anledningen til å besøke barnehagen han skal begynne i en dag i uka, ellers koser vi oss hjemme, eller på tur med barselvenninner som fortsatt er hjemme. To tenner til er på tur oppe nå, så har vært litt urolig på natta, men har til gjengjeld blitt et skikkelig murmeldyr, i dag sto han opp klokka ni Ikke meg i mot
jente 79 Skrevet 28. november 2008 #3440 Skrevet 28. november 2008 Så deilig Kose deg den siste tida hjemme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå