Simpleminded Skrevet 5. september 2008 #3401 Skrevet 5. september 2008 Kan jo hende det føles nok når nummer 2 kommer ja Vi skal ha 2, max 3 barn, og jeg tror at tilværelsen som tobarnsmor er ganske så annerledes enn tilværelsen med en smårolling å ta seg av Så koselig at barna kan glede av hverandre Håper dere mødre går like godt overens. Ha en flott helg angelou!
angelou Skrevet 5. september 2008 Forfatter #3402 Skrevet 5. september 2008 Vi kommer veldig godt overens, har blitt kjempegode venner K er syk Stakkar liten, nå sover han i lekegrinda si og ynker seg i søvne. 39 i feber, og kjempeslapp
Simpleminded Skrevet 5. september 2008 #3403 Skrevet 5. september 2008 Uff Håper han blir fort frisk. Må være fælt når ens lille barn er sykt...
angelou Skrevet 5. september 2008 Forfatter #3404 Skrevet 5. september 2008 Sitter bare på fanget og ynker seg stakkar Er greit det, verre er det at han tror jeg skal drepe han med nesespray
Simpleminded Skrevet 10. september 2008 #3405 Skrevet 10. september 2008 Hvordan går det med lille K? Er han på bedringens vei? Håper det er blitt bedre over helga hvertfall
angelou Skrevet 10. september 2008 Forfatter #3406 Skrevet 10. september 2008 Feberfri, men har fått ørebetennelse, så her går det in attevåk, nesespray og paracet Skikkelig bra måte å tilbringe siste permisjonsuka synes jeg
angelou Skrevet 13. september 2008 Forfatter #3407 Skrevet 13. september 2008 På mandag er det jobb igjen, vææææ :dåne:
Flying Skrevet 15. september 2008 #3408 Skrevet 15. september 2008 Huff, har liksom ikke fått skrevet her i det siste jeg! Er mest opptatt av hvor tullete det er at jr begynner i bhagen i morgen og at jeg kun har en uke igjen før jeg er tilbake på jobb. Hvor ble desse mnd av??? I sjokk jeg... Hvordan er det med dere nå? Er prinsen frisk igjen? Du var tilbake på jobb i dag du da?.. Håper det gikk bra!
angelou Skrevet 16. september 2008 Forfatter #3409 Skrevet 16. september 2008 Gikk veldig fint å begynne på jobb igjen, faktisk så koser jeg meg Men, jeg savner jo K da, så var veldig godt å komme hjem i går. Til ferdig middag Han skal jo være hjemme med pappa`n sin i 8 uker. At det har gått fort ja, det er helt vilt, synes det bare er noen måneder siden magen var stor og jeg venta på at han skulle komme, og nå er han snart 10 måneder
angelou Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3410 Skrevet 21. september 2008 Og endelig kom første tanna På ti-måneders dagen Nå har jeg alt jobba ei uke, og det har gått kjempefint, både hjemme med far og sønn og med meg på jobb Godt med helg likevel da, kost meg masse i det fine høstværet. Nå skal vi straks ut på tur, må bare vente litt til K skal sove
Simpleminded Skrevet 21. september 2008 #3411 Skrevet 21. september 2008 Håper dere koser dere på tur! Så gøy at første tanna til K har kommet!! Har han reagert noe på det?.. Ha en fortsatt flott høst-søndag!
angelou Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3412 Skrevet 21. september 2008 Han har sikkert reagert på det, har iallefall vært veldig survete på dagen i en lang periode, om natta har han jo alltid vært mye våken uansett, så har ikke merket noe videre med det Han har vært forkjøla da, de blir vel gjerne lettere det når de får tenner.
Umuriel Skrevet 21. september 2008 #3413 Skrevet 21. september 2008 Gratulerer med den første tanna! Gutta våre begynner virkelig å vokse til nå! Rører han mye? Her er alt av duker, pynt etc fjernet fra bordene
angelou Skrevet 22. september 2008 Forfatter #3414 Skrevet 22. september 2008 Ja, det er helt vilt han går jo rundt bordet, og strekker seg etter alt han ser. Så vi løper mye om dagen
Flying Skrevet 22. september 2008 #3415 Skrevet 22. september 2008 De er jo så søte med de små tennene sine. Lille *S* har 6 stk nå! To nede og fire oppe. Skikkelig komisk.. Hehe.. Full aktivitet her om dagen også. Begynner på jobb igjen i morgen og gruver meg.. Håper K er bedre av forkjølelsen nå.
angelou Skrevet 22. september 2008 Forfatter #3416 Skrevet 22. september 2008 Han er nesten bra, men hoster veldig mye om natta enda - går seg vel til etterhvert Det går sikkert kjempefint å begynne på jobb igjen, jeg koser meg iallefall, og så setter jeg så utrolig pris på ettermiddagene sammen med K Har S 6 tenner altså? Er litt seinere ute her da
angelou Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3417 Skrevet 30. september 2008 Nå har jeg fått mensen for første gang siden februar i fjor Greit å være i gang igjen da, siden vi planlegger en oppfølger om ikke alt for lenge. K er fortsatt sjuk, sambo er hos legen med han i skrivende stund *spent* Det går veldig fint å jobbe igjen, jeg koser meg, savner lillegutt. I helgen kommer svigers på besøk, gleder meg, lenge siden jeg har sett dem nå
Umuriel Skrevet 30. september 2008 #3418 Skrevet 30. september 2008 Åh, heldiggris som har fått mensen nå først! Jeg fikk den tilbake i januar... Her har vi også syk liten gutt, andre forkjølelse på en måned. Men han er heldigvis ikke sykere enn at han er i barnehagen God bedring til lille K!
angelou Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3419 Skrevet 30. september 2008 (endret) Er ganske fornøyd med at den har holdt seg borte så lenge ja K har ikke bare en forkjølelse Er no astmagreier, har fått masse info vi skal lese. Situasjonsbetinget astma eller noe sånt. Ikke sånn kronisk med anfall og sånn, heldigvis. Endret 30. september 2008 av angelou
Flying Skrevet 30. september 2008 #3420 Skrevet 30. september 2008 Hei du! Her går alt bare bra. Storkoser meg faktisk på jobb. Veldig greit å være tilbake. Skikkelig sosial jeg. Klarer nesten ikke å gå igjen om ettermiddagen.. Hehe.. S har det som plommen i egget i barnehagen. Han nyter hvert minutt der. Utrolig godt! Jeg fikk mensen først nå jeg også. Hadde så vondt i magen forrige helg. Skjønte ingenting.. Hadde helt fortrengt at det eksisterte jeg! Men som du sier så er det greit at det er i gang igjen også.. Håper K har det bra nå! Kjedelig med slik hosting altså. Sover han ok om natta nå? Våknser han tidlig. Her er det full morgen kl halv seks, seks. Sover han til halv sju så er det leeenge.. Håper det astmagreiene forsvinner fort!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå