angelou Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3362 Skrevet 30. mai 2008 Jeg fikk jobben jeg har søkt på Men, tror ikke jeg bytter jobb, for jeg er nemlig tilbudt nye og fristende muligheter i min nåværende jobb God helg alle sammen litt til for jente79 som skal bli mamma i løpet av kvelden, natta, morgenen
Eve Luna Skrevet 30. mai 2008 #3363 Skrevet 30. mai 2008 Gratulerer med tilbudet. Visste din nåværende jobb at du kikket på andre jobber før de kom med sin tilbud?
angelou Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #3364 Skrevet 31. mai 2008 De visste det ja, sjefen min var referanse for meg, var vel derfor de kom med tilbudet
angelou Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3365 Skrevet 10. juni 2008 Hoi, her var det lenge siden jeg har vært. Har jo bare nytt solen og det nyyydelige været sammen med lillemann, har vært ute i timesvis hver dag og blitt brun (iallefall etter min standard ), så nett-tid har ikke vært så høyt prioritert egentlig Vi har det bare bra, mistenker at det er noe tenner på gang for han er svært urolig på natta, men liksom ikke se noe heller? vet ikke jeg, kan hende han bare er urolig fordi han vil komme opp i mammas seng Jeg eeelsker sommeren, jeg burde bodd i syden, rett og slett. Men bare når jeg har fri da, ikke når jeg jobber. Har allerede gitt sambo streng beskjed om at vi må legge en evt oppfølger slik at jeg får sommeren hjemme med den også, han er ikke helt enig, for det kunne han jo tenkt seg han også. Hehe Ikke noen oppfølger under arbeid enda altså, vi håper det blir en i løpet av 2010, så blir vel prøving igjen om et års tid kanskje Ellers er det ikke så mye som skjer, jeg nikoser meg hjemme og synes det går altfor fort til jeg skal begynne å jobbe igjen, samtidig kjenner jeg at jeg gleder meg litt også. Så hjelper det jo litt å vite at jeg skal være hjemme igjen med han fra 21.november og ut året
Gjest Madden Skrevet 11. juni 2008 #3366 Skrevet 11. juni 2008 Har dere fortsatt sol og sommer dere da?? *misunnelig* Jeg elsker også sommeren..men jeg har en fysisk aktiv jobb som sykepleier...og det er ingen spøk å jobbe inne i en vaaaarm avdeling når sola står på og det er ørten grader i skyggen! Så hadde jeg bodd i syden skulle jeg jaggu hatt en kontorjobb med aircondition tilgjengelig ja! I fjor på denne tiden gikk jeg rundt i en glohet avdeling som hadde byggtørke på et par tusen watt stående på kontinuerlig, det var strålende solskinn og rekordvarme ute, og der skulle jeg gå med en varmovn på magen og dusje pasienter på ekstraoppvarmede bad! :dåne: Ingen heldig situasjon når man ser tilbake på det nei! Så spennende med planer for en liten til...vi tenker også å begynne prøvingen neste år... blir artig å følge deg neste gang også!
angelou Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3367 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har jo kontorjobb, men det er varmt nok det i et murbygg fra 1905 uten aircondition Er egentlig veldig glad for sommeren i fjor var ikke særlig varm her, så det var helt greit egentlig. Slapp jo å være altfor stor i den verste varmen også iom jeg ikke skulle ha før i november Er ikke så mye nytt å fortelle fra angelou-fronten egentlig. Jeg skal reise til hjemstedet mitt i helga å være borte i 10 dager, en liten ferietur kan man si Sambo blir med oppover til helga, og så tar jeg toget ned igjen. Er så pes å kjøre med K aleine, så glad jeg slipper det. Han begynner å bli en bestemt liten mann som ikke alltid synes bilkjøring er veldig gøy 3 måneder til jeg skal begynne å jobbe, det kommer til å gå rasende fort, rett og slett, så jeg har store planer om å KOOOOOOSE meg en hel del sammen med vidunderet i sommer ja
jente 79 Skrevet 16. juni 2008 #3368 Skrevet 16. juni 2008 Lenge siden jeg har fått vært innom gitt, men du har tydeligvis ikke rukket stort selv heller Kose deg masse på tur hjem. Deilig å tenke på å ha hele sommeren hjemme
Gjest Madden Skrevet 25. juni 2008 #3369 Skrevet 25. juni 2008 Permisjonen går ALTFOR fort...skjønner ikke hvor disse månedene ble av jeg!! Håper du koser deg på "ferie"!!!
angelou Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #3370 Skrevet 2. juli 2008 Dette må være tidenes døveste dagbok, er jo aldri inne her omtrent. Blir nok bedre når jeg skal begynne på jobb igjen Skjer MASSE spennende på jobb nå, så jeg er utrolig glad for at jeg takket nei til den jobben jeg søkte på Begynner så smått og glede meg til å begynne igjen, er ikke klar for det nå, men tror det skal bli godt når den tid kommer. Og så har jeg jo fem uker med ferie å se frem til fra 21.november og ut året Endelig kom sommeren tilbake. Det er kjempefint vær ute, K ligger bare og spreller i kortermet body og shorts. Eller, sprelle var litt feil ord, han står på alle fire og prøver å komme seg framover, men skjønner ikke helt hvordan han skal få det til Vært våken i hele natt, den gutten sover bare dårligere og dårligere, men, tror kanskje muligens det er tenner på gang. På den annen side så har jeg vel egentlig trodd det i et par måneder nå Hatt ei kjempefin uke på hjemstedet mitt, tok tog tilbake, og det var en behagelig måte å reise med en liten en på . Bortsett fra at handikaptoalettet/stellerommet var i ustand, så vi måtte bytte bleie på et gørrtrangt vanlig toalett, og han tissa over hele meg Da var vi heldigvis snart framme da, men følte meg temmelig ufresh ei stund der Masse hjelpsomme mennesker som tilbydte seg å hjelpe, det var godt, for jeg var temmelig overlesset med bagasje, og vogna var også stappende mett med ting og tang. Puh Var godt å komme hjem til sambo da, og gjensynsgleden var stor mellom far og sønn :rødme:
Umuriel Skrevet 2. juli 2008 #3371 Skrevet 2. juli 2008 Oi, så flink han er som står på alle fire! Her øves det febrilsk på mage og han løfter mer og mer på rompa for hver dag som går Ser vi har samme planene til neste år mht prøving, tenk om vi kom i samme terminklubb også neste gang! De er jo i en sånn herlig alder nå, å være mamma er virkelig stas! Vi var forresten på ferie i byen litt lenger sør for din by
angelou Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3372 Skrevet 3. juli 2008 Han har stått på alle fire og vugget i par/tre uker, men det skjer liksom ikke noe mer. Har såvidt begynt å åle seg litt framover da, bakover har det gått så det suser en god stund Sør for meg ja Umuriel, da er det jo en av to da Har dere planer om en 2010- baby også? Så moro Skal vel litt til at vi havner i samme terminklubb, men er jo likevel gøy med en på samme år. Er ikke helt sikkert på om vi skal satse på et vårbarn eller et høstbarn her enda, men tar det som det kommer. Er litt avhengig av jobben min, det åpner seg kanskje opp noen muligheter der, og da er jeg nødt å jobbe litt til før prøving, siden jeg ikke er mye tess som gravid Vi får se, akkurat nå gleder jeg meg til neste gang, men synes det er helt greit å vente litt også, og det går FORT til mai neste år, er jo under et år til! :dåne:
angelou Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #3373 Skrevet 7. juli 2008 Lille K har feber Han spiser godt, er i fint humør og ikke veldig prega, men i nat hadde han 39,5. Mistenker at det kan ha noe med tannebisser å gjøre, enten det eller tredagers-feber. Ikke noe gøy iallefall, dakkar liten.
angelou Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3374 Skrevet 9. juli 2008 Var bare en dag med feber og så var han ferdig med det for denne gangen, fremdeles ingen tenner, men han var våken i hele går natt. I natt sov han nesten hele natta da, så det går litt opp og ned det her Invitert svigers på middag i dag, og fredag begynner gubben ferie, så da skal vi farte rundt til familie i et par uker før vi skal ha halvannen uke hjemme Solen kom igjen idag da, me like
angelou Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #3375 Skrevet 26. juli 2008 Det er vaaaaarmt, puh Hjemme igjen etter en del farting, lille K er veldig fornøyd fordi han har fått sove mellom mamma og pappa i lengre tid, men det gikk heldigvis greit å legge han i egen seng når vi kom hjem. I natt sov han fra 00- 07 uten pupp, var bare våken i fem tiden og fikk litt kos, i går skreik han litegrann fra 04-05, men sov til 06 Tror dette går veien nå Fremdeles ingen tenner Vi har det bare bra, ferietid for gubben og nydelig vær betyr desto mindre nett-tid
angelou Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #3376 Skrevet 26. juli 2008 Glemte å si at vi har vært på helsestasjonen siden sist, og nå er han 76 cm og 8,6 kilo. Lang og tynn som vanlig
Simpleminded Skrevet 7. august 2008 #3377 Skrevet 7. august 2008 Hei på deg ! Takk for omtanken her på KG Så koselig å lese om gutten deres Gleder meg sååå til våres lille kommer... Ser ut til at dere nyter tiden sammen
angelou Skrevet 8. august 2008 Forfatter #3378 Skrevet 8. august 2008 Så godt å se deg Simpleminded *hysterisk hønemor* Vi har det bare bra, har så smått begynt å avvenne puppen om natta, og det har gått smertefritt, så lenge han får komme oppi senga og sove der resten av natta sånn i fire-tiden. Det er helt greit for meg Bare fem uker til jeg skal begynne å jobbe igjen, fy, så fort det har gått altså. Lillegutt trives, vokser, er blid som ei sol, og selvfølgelig; verdens skjønneste gutt Han krever mer og mer av oss, men vi får desto mer tilbake - skjønningen vår :rødme: Har allerede begynt å diskutere en oppfølger, men det blir nok en stund til enda. Men blir nok ikke så mange månedene før vi hopper uti det og tar det som det kommer. Etter at jeg fikk K så kjenner jeg at jeg sikkert kunne hatt fire barn, og så vi som har blitt enige om to :dåne: Hehe, kommer nok til å ha problemer med å stoppe, selv om jeg må
angelou Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3379 Skrevet 10. august 2008 Er misunnelig på de som har barn som sover lenge om morran Men er jo like greit at jeg venner meg til å stå opp tidlig igjen, er jo bare litt over en måned til jeg skal begynne på jobb igjen Nei, her er det graut-tid, og om en time skal jeg legge K og krype inn i armkroken til min kjære og sove litt til :rødme: Veldig glad i kjæresten min om dagen jeg :rødme:
Simpleminded Skrevet 10. august 2008 #3380 Skrevet 10. august 2008 Her har jeg allerede vendt meg til våkenetter... Får ikke sove om nettene! Hvis jeg er heldig kan det hende jeg sovner i 4-5-tida, men det er av de sjeldne gangene. Jeg er klar for å få baby ja! Skal gutten deres i fulltids-barnehage når du skal tilbake i jobb forresten? Så herlig at dere allerede har begynt å tenke på barn nummer to! Godt å høre at du trives i foreldrerollen. Det gir håp til oss andre førstegangs som ikke har nedkommet ennå Håper du har en fin-fin helg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå