Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du har en fin tur! :klemmer:

Forresten, siden du var med i tilbake-til-formen-dagboka, hvordan går det med formen?

Skrevet

Sniker meg til litt nett-tid. Huset her var i 50-årslag i går, og poden sover ;)

Turen hjem gikk kjempefint, hadde en liten krise rundt halvveis, men det gikk greit, litt pupp, barnesanger og et par smokkestopp gjorde susen :fnise:

Første natta vi var hjemme fikk han mat klokka 01 og 06 :hoppe: Beste natta på lenge, igår var det på`an igjen med annenhver time, og i natt fikk han mat 23, 03 og 06, så synes ikke det var så ille :)

Koser meg hjemme, er så gøy med besteforeldre og oldeforeldre som koser seg sånn med lille gutten vår :rødme:

Tinuviel - formen er bra den :) Jeg har fryst medlemskapet mitt på Elixia foreløpig, men er ute og går i minst en time hver dag, og gjør styrkeøvelser hver dag. Gikk opp 10 kilo under svangerskapet, nå har jeg gått ned 16. Eneste som står igjen er magen, som er blitt veldig dvask, jeg tar situps og cruncher til den store gullmedalje, så håper det har litt effekt om ikke annet, slik som før blir den sikkert ikke likevel. Utfordringen min er å slutte å spise sjokolade, men nå er jeg inne i min fjerde uke hvor jeg har greid å bare spise godis på lørdag og søndag *stolt*

Gjest Madden
Skrevet

:dåne: Så flink du er Angelou!! Jeg skal jammen meg hive meg med på den utfordringen jeg også! Var jo så innmari heldig de første ukene etter fødselen (gikk opp 4 kg i sv.skapet og ned 14 de første ukene!!), men så klarte jeg å spise det på meg igjen da.. :sjenert: ... Så nå er det full skjerpings her!

Går du 1 time tur hver eneste dag??? Det er søren meg imponerende altså!

Du får ha en flott søndag sammen med familien :klem:

Skrevet

Du er jo kjempeflink! :tommelopp: Håper godis-avholdenhet er noe som kicker inn hos meg også når :babysmokk: er født.. Vil jo være et godt forbilde ;)

:klem:

Skrevet

Du er kjempeflink ja :) Og så 1 time hver dag! Send meg litt av den staheten takk ;)

Skrevet

Kjempe bra at du klarer å finne tid og energi til å trene.

Jeg merker at jeg må begynne å trene snart jeg også.

Jeg har allerede begynt med daglige trilleturer, men det er verre med styrke.

Hvordan trener du styrke? Hjemme eller i treningstudio?

Og hvilke styrkeøvelser gjør du?

Skrevet

Trener styrke hjemme jeg, bare enkle basisøvelser som situps, rygghev, pushups, utfall og knebøy. Hatt det kjempefint hjemme, moro å se alle som koser seg med han:rødme: Veldig godt å komme hjem igjen til pappa`n også :rødme:

Er litt sliten om dagen har vært, for her har det vært på`n igjen med mating annenhver time om natta. I natt var han våken bare tredje hver, så idag kjennes jeg ganske uthvilt ut :fnise: Har begynt med ny offensiv med grøt nå, det er tydelig at han trenger det, for han spiser mye oftere på dagen enn før også.

Skrevet

Himmel og hav. Nurkeliten har blitt over 5 måneder alt!!!!!!!!!!!!

Synes han akkurat ble født jeg... :sjenert:

Skrevet
:fnise: Jeg også :dåne: Vært på 5 - måneders kontroll nå, 7330 gram og 70,5 cm. Gikk veldig bra med vaksinene også, han skreik nesten ikke i det hele tatt, helsesøstra vår er så søt, hun fikk tårer i øynene når hun måtte stikke han :) Men han smilte så søtt til henne etterpå, så da var det greit. Spent på om han får samme reaksjon i kveld som sist, med feber og sånn...
Skrevet

Smilte søtt når han ble stukket i ja. Det var samarbeidsvillig gutt :-D

Får håpe dere slipper unna de verste reaksjonene.

Skrevet

Ja, det hørtes ut som en herlig og samarbeidsvillig gutt! Hun ble nok sjarmert i senk hun helsesøstra ;)

Hvordan går det med gutten deres i dag? Er han fortsatt like blid?

:klem:

Skrevet

Det er han :) Og fikk nesten ikke noe feber i går heller, og sov seks timer i strekk i natt :hoppe:

Men nå er det en som skriker fra kjeller`n her, så får vel gå ned og hente han, skal til byen og drikke kaffe :hoppe:

Skrevet

Så flink gutt som sover så godt om natta! Spiser han mye grøt om kveldene nå eller?

Skrevet

Han har ikke sovet mer enn to timer sammenhengende på natta på flere uker ;) Så det var veldig godt i natt å få sovet litt. Han spiser ikke grøt på kvelden, ble så urolig av det, så spiser til frokost, skal begynne innføringen av et kveldsmåltid når han er 6 måneder :)

Skrevet

Er det bare meg, eller dreier hele livet seg av og til om å få babyen til å sove :sjenert: Skjønner ikke at jeg ikke lærer, nurkeliten sovner på dagtid bare enten i vogna si, eller hvis det klaffer sånn at han skal ha pupp samtidig med at han er trøtt, ved puppen. Dumme meg må jo skjønne det, og slutte å prøve på andre ting ;) Skal på middag til svigermor, og tenkte at han kunne sove litt inne fordi det regner ute, og for at han ikke skal sove så lenge. Veeeeel, han ligger nå ute i vogna si etter at jeg etter en time med hyling, skriking, banning og sverting ga opp, og sambo tok han med på trilletur, da sovna han etter 5 minutter..... Blir sikkert kjempeblid når jeg må vekke han nå snart etter bare tre kvarter.... jaja, dissa unga veit hvordan dem vil ha det, så er jo ikke hans feil at mora er litt treg i oppfattelsen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...