Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så deilig at våren er i anmarsj...

har ikke hatt så mye fint vær her i det siste. Men snøen forsvinner i hvert fall.

Gleder meg til å se det blir grønt igjen :-D

Videoannonse
Annonse
Gjest Madden
Skrevet

Her er det også fryktelig trangt oppi vognbagen med voksiposen..faktisk så er det helt umulig å få babyen oppi! :ler: Det går til nød med dyne og dress, men må nok innse at bagen må pakkes bort!!

Håper dere får en fin helg angelou! :klem:

Skrevet

Vi måtte kutte voksiposen i dag. :fnise: Det ble alt for trangt og varmt..

Godt å se at dere også nyter sola og dagene. Så forresten etter deg her om dagen. Møtte super mange med barnevogn og måtte kaste noen blikk ekstra på ett par av dem. Var på shopping skjønner du:)

Ha en super helg!

:klemmer:

Skrevet

Nei, det var vel på torsdag det. Så du meg? Hehe..

Skrevet

Nei, bare at vi var på byvandring med barnas turlag på onsdag, og da var vi 17 stykker som trilla gjennom byen samtidig. På torsdag var vi bare hjemme :)

Skrevet

Det så jeg om i avisen her om dagen. Så gøy da:) Vi er også med på barnas turlag-turer hver torsdag her hvor vi bor.

Skrevet

Det er veldig fine turer :) Bare si fra hvis du skal hit en gang og har lyst til å møtes da vettu, bare å sende ei meld på facebook det, jeg er klar for shopping og et lite kafèbesøk anytime jeg ;)

Skrevet

Nurkeliten snudde seg fra rygg til mage igår han :juhu: Flinke gutten min :rødme: Han er så skjønn om dagen, blid som ei sol nesten hele dagen, spiser grøt som han aldri har gjort noe annet, og funnet ut at fruktmos med eple og blåbær er det beste han vet. Skjønner ikke at det går an å bli så glad i et levende vesen som det jeg er i han, rett og slett!

Håper det begynner å gå seg til med natta igjen snart nå, legger han klokka åtte, og i natt var han våken halv to og fem til mat, så det var ei bra natt. Klokka seks var han så urolig i senga si (hadde faktisk greid å snu seg feil vei i senga!), så da tok jeg han opp i senga vår, og da sov han så rolig og godt til klokka var kvart over åtte :)

I går sov han faktisk til 09.30 :fnise: Og da sto sambo opp med han, så jeg fikk sove til 10.30. Det var deilig :) Jeg er jo egentlig et skikkelig sovedyr jeg :)

Skrevet

:rødme: Høres ut som du koser deg sånn hjemme med nurkeliten :rødme:

Gleder meg så utrolig til det blir min tur når jeg leser her inne :-D

Skrevet

Det skal du gjøre, for det er så utrolig koselig :)

Skrevet

Er nok en ting man ikke helt skjønner hvordan skal bli før en er i situasjonen. Selv om jeg gleder meg veldig til å treffe lillegutt er det ganske sprøtt å tenke på at jeg snart skal få møte han... :sjenert:

Litt spent og litt usikker. Men det går seg nok til :-D

Skrevet

Deilig å lese om hvordan du har det med babyen din. Alle skriver jo bare om hvor slitsomt og fælt alt er... :sjenert: Er sikkert for å ha et sted å øse ut litt frustrasjon, men det får ikke meg til å glede meg akkurat... Så nå tråler jeg over dagbøker her for å finne noe positivt å lese...

Skrevet

De første ukene var nok litt slitsomme, men ikke fæle i det hele tatt. Jeg har storkosa meg som mamma siden den dagen jeg fikk han opp på brystet for første gang jeg :rødme: Og det er helt sant!

Skrevet

Så koselig :rødme:

Er vel greit å være forberedt på begge deler... En må regne med at det er slitsomt og ikke alle dagene er like fantastiske.

Men virker som du er flink til å ta vare på det fine i hverdagen, angelou. Er så utrolig koselig å lese om det :-D

Skrevet

Stikker en liten tur innom her jeg. Måtte bare kommentere litt om dette jeg også....

Sikkert mange som skriver om at det er slitsomt og fælt men jeg er også veldig enig med angelou at det hele er så stort og du blir så ubeskrivelig glad i den lille at du vil gjøre alt for den. Så kommer det selvfølgelig an på hvordan ungen er også men det er aller, aller mest kos og fine øyeblikk!!!

Skrevet

Innom med en mandags- :klem: Herlig å høre at du trives i mamma-tilværelsen :)

Skrevet

:Gjesp:

I natt har jeg vært våken til mating klokka 11, 01, 03, 05 og 07. Så er veldig trøtt idag ;) Tenkte vi skulle prøve å gi han grøt tidligere på dagen, for synes han faktisk er blitt mer urolig på kvelden etter at han begynte med det. Men igår så blanda jeg med sviskemos og det endte opp med oppkast over hele meg, han, vippestol og kjøkkenbord. Så det skal vi ikke gjøre flere ganger.... Håper det retter seg med den sovinga snart, for jeg begynner å bli ganske sliten nå kjenner jeg. Men, men ;)

I morgen skal jeg kjøpe klær til han, han vokser jo ut av alt han har den gutten, er på str 74 nå i bukser og bodyer og det har vi nesten ikke noe av. Får lønn i morgen, i tillegg til at vi har tilgodelapper på HM. Blir moro, har ikke kjøpt så mye klær til han selv enda, gøy å plukke ut noe jeg liker også :) Han har fått veldig mye klær jeg liker altså, men gøy å plukke ut etter sin egen smak uansett.

Skrevet

:vinke:

Skjønner godt du er trøtt etter en sånn natt...

Får håpe han roer seg igjen nå til natta da... Kan bli slitsomt å holde på sånn i lange tider.

Størrelse 74 allerede :hakeslepp: Jeg som ryddet i alle klærne vi hadde fått til lillegutt og pakket bort alt som var fra størrelse 70 og oppover. Tenkte at det trang vi ikke på minst et halvt år... :sjenert:

Har bare lagt det i pappesker inne i garderoben da, så lett å få tak i hvis han skulle vokse like fort som deres lille gutt. Men det tror jeg vel egentlig ikke han vil. Vi er ikke ekstremt høye hverken mannen min eller jeg. Ligger på 1.70 tallet begge to.

Koselig å handle litt klær selv da :rødme: blir noe eget med det selv om amn får aldri så mye fine gaver.

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...