jente 79 Skrevet 28. mars 2008 #3241 Skrevet 28. mars 2008 Kanskje ikke så lett å spise nok når han vokser såpass ja :-D Men godt han er glad i mat da... Min store skrekk er om lillegutten her skal ligne faren. Han var visst helt håpløs som liten, ville ikke spise... Må være utrolig frustrerende. spennende med jobbsøking da :-D Lykke til!!! God helg
Gjest imli Skrevet 28. mars 2008 #3242 Skrevet 28. mars 2008 Så spennende å søke ny jobb da. Ha en fin helg!
angelou Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3243 Skrevet 28. mars 2008 Litt spennende med jobbsøking ja Har vel egentlig ikke så veldig lyst på ny jobb, men samtidig så er det ideelt for både meg og nåværende arbeidsgiver og begynne i ny jobb etter permisjonsslutt i og med at det allerede er vikar inne i min stilling. Men, men - kommer ikke til å bytte jobb før jeg er sikker på at jeg vil, og er nok litt kresen på hvilken stilling jeg skal ha også
Frigg Skrevet 28. mars 2008 #3244 Skrevet 28. mars 2008 Litt spennende med jobbsøking ja Har vel egentlig ikke så veldig lyst på ny jobb, men samtidig så er det ideelt for både meg og nåværende arbeidsgiver og begynne i ny jobb etter permisjonsslutt i og med at det allerede er vikar inne i min stilling. Men, men - kommer ikke til å bytte jobb før jeg er sikker på at jeg vil, og er nok litt kresen på hvilken stilling jeg skal ha også Jobbsøking er kjempespennede. Søkte på jobb i dag jeg også. Men ettersom jeg har fast jobb, så skal jeg nok være kresen på hva jeg takker ja til Lykke til!
angelou Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3245 Skrevet 28. mars 2008 Jobbsøking er kjempespennede. Søkte på jobb i dag jeg også. Men ettersom jeg har fast jobb, så skal jeg nok være kresen på hva jeg takker ja til Lykke til! Akkurat slik med meg også, har en jobb jeg trives godt i, men er litt dårlig med utviklingsmuligheter der, er derfor jeg eventuelt kunne tenke meg å bytte. Har litt ambisjoner utover det jeg driver med nå.
Catus Skrevet 29. mars 2008 #3246 Skrevet 29. mars 2008 Så spennende med ny jobb! Det er veldig viktig å være kresen altså, man skal sannelig ikke bare ta det som dukker opp først. Jeg har også lekt med tanken på å finne en ny jobb i et par år, men jeg kommer meg liksom aldri lenger enn å bare tenke på det. Jeg har fast stilling i en veldig trygg og stabil jobb, så det er vel kanskje det som stopper meg litt? Dessuten synes jeg det høres så skummelt ut å finne noe nytt. Jobbintervjuer skremmer meg litt..
Pasha Skrevet 29. mars 2008 #3247 Skrevet 29. mars 2008 Det var jo en lang gutt ja. Sikkert lurt å følge opp med litt mer mat da ja..så han ikke blir for tynn i forhold til hvordan han skal være i forhold til høyden sin. Spennende med ny jobb (vel søkand)
Umuriel Skrevet 29. mars 2008 #3248 Skrevet 29. mars 2008 Oi, så lang han er! Min er bare 64,5 og vel 7,3 kg. Trillrund med andre ord Har hørt fra mange nå at maisgrøten er mye bedre enn risgrøt, selv har vi ikke prøvd noen av delene. Her går hirsegrøt med sviskemos ned på høykant. Nesten oppe i full porsjon nå Spennende med jobbsøking ja, jeg er litt fristet til å gjøre det samme. Vi får se.
angelou Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #3249 Skrevet 29. mars 2008 (endret) Umuriel - man bytter jo ikke ut det som funker Kunne godt bytta jobb jeg, men vil gjerne ha med meg kollegaene mine, tror dere det går an kanskje? Neida, vi får se - blir det så jeg blir kalt inn til intervju (og etter min mening bør jeg det...) så kan jeg iallefall høre hva de har å tilby, hvilke arbeidsoppgaver det er osv, og så bestemmer jeg meg utfra det. Kommer til å prøve å søke et års permisjon fra gamlejobben i såfall, men tviler på at jeg får, har ikke jobbet der lenge nok til å ha rett på det. Vi får se Har vært på intervju og fått jobber jeg har takket nei til før fordi det ikke hørtes noe forlokkende ut jeg Nurkeliten er rar - annenhver natt sover han i 7-8 timer, annenhver natt er han våken hver tredje time for å få mat. I tillegg bestemte han seg etter en slik natt i natt å stå opp 6.30. Så idag har jeg svelgt en kamel og sovet med han oppå meg i sofaen i en time, alt for litt søvn Endret 29. mars 2008 av angelou
Gjest imli Skrevet 29. mars 2008 #3250 Skrevet 29. mars 2008 Ikke lett det der med jobb. Jeg kommer også til åprøve å finne en ny jobb etterhvert. Hva er det du jobber med?
angelou Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3253 Skrevet 30. mars 2008 Jepp, og i offentlig sektor til og med Er ikke keen på å legge ut så mye mer enn det her egentlig Nurkeliten sov i stor seng for første gang i natt, lille baby er ikke så liten lenger
Flying Skrevet 30. mars 2008 #3254 Skrevet 30. mars 2008 Hei snuppa! Store gutter vi har du:) Men han sover fortsatt inne hos dere eller?
angelou Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3255 Skrevet 30. mars 2008 Ja, blir ikke eget rom for han før han sover igjennom hele natta. Og så skal det pusses opp først
jente 79 Skrevet 30. mars 2008 #3256 Skrevet 30. mars 2008 (endret) Greit å være kresen når man søker ny jobb. I hvert fall når du trives så godt i den gamle. Lykke til Endret 30. mars 2008 av jente 79
angelou Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3257 Skrevet 31. mars 2008 (endret) Idag fikk jeg sove til ti, sambo sto opp med nurkeliten , og nå fyker jeg snart avgårde på shopping. Er innvilget en egendag, sambo skal begynne på jobb igjen i morgen, så da må jeg gripe muligheten med begge hender Endret 31. mars 2008 av angelou
angelou Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3260 Skrevet 3. april 2008 Nå tror jeg det blir vår her snart Nesten for varmt for nurkeliten å ligge i voksiposen, men nå har han jo fått stor seng, så kan bruke vogndyna og lammeskinn i steden tror jeg. Sola varmer jo noe helt vanvittig nå. Idag hadde han bare på seg det han pleier å ha inne, og lue og votter, og var helt svett når jeg tok han opp. Liker ikke når han blir for varm altså. Er egentlig greit, for han begynner å bli så stor nå at det er i grunnen litt for fullt med både han og pose oppi vognbagen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå