Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje ikke så lett å spise nok når han vokser såpass ja :-D

Men godt han er glad i mat da... Min store skrekk er om lillegutten her skal ligne faren. Han var visst helt håpløs som liten, ville ikke spise... Må være utrolig frustrerende.

spennende med jobbsøking da :-D

Lykke til!!!

God helg

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende å søke ny jobb da.

Ha en fin helg!

Skrevet

Litt spennende med jobbsøking ja :) Har vel egentlig ikke så veldig lyst på ny jobb, men samtidig så er det ideelt for både meg og nåværende arbeidsgiver og begynne i ny jobb etter permisjonsslutt i og med at det allerede er vikar inne i min stilling. Men, men - kommer ikke til å bytte jobb før jeg er sikker på at jeg vil, og er nok litt kresen på hvilken stilling jeg skal ha også ;)

Skrevet
Litt spennende med jobbsøking ja :) Har vel egentlig ikke så veldig lyst på ny jobb, men samtidig så er det ideelt for både meg og nåværende arbeidsgiver og begynne i ny jobb etter permisjonsslutt i og med at det allerede er vikar inne i min stilling. Men, men - kommer ikke til å bytte jobb før jeg er sikker på at jeg vil, og er nok litt kresen på hvilken stilling jeg skal ha også ;)

Jobbsøking er kjempespennede. Søkte på jobb i dag jeg også. Men ettersom jeg har fast jobb, så skal jeg nok være kresen på hva jeg takker ja til :ler:

Lykke til!

:klemmer:

Skrevet
Jobbsøking er kjempespennede. Søkte på jobb i dag jeg også. Men ettersom jeg har fast jobb, så skal jeg nok være kresen på hva jeg takker ja til :ler:

Lykke til!

:klemmer:

Akkurat slik med meg også, har en jobb jeg trives godt i, men er litt dårlig med utviklingsmuligheter der, er derfor jeg eventuelt kunne tenke meg å bytte. Har litt ambisjoner utover det jeg driver med nå.

Skrevet

Så spennende med ny jobb! Det er veldig viktig å være kresen altså, man skal sannelig ikke bare ta det som dukker opp først.

Jeg har også lekt med tanken på å finne en ny jobb i et par år, men jeg kommer meg liksom aldri lenger enn å bare tenke på det. Jeg har fast stilling i en veldig trygg og stabil jobb, så det er vel kanskje det som stopper meg litt? Dessuten synes jeg det høres så skummelt ut å finne noe nytt. Jobbintervjuer skremmer meg litt.. :sjenert:

Skrevet

Det var jo en lang gutt ja. Sikkert lurt å følge opp med litt mer mat da ja..så han ikke blir for tynn i forhold til hvordan han skal være i forhold til høyden sin.

Spennende med ny jobb (vel søkand) :)

Skrevet

Oi, så lang han er! Min er bare 64,5 og vel 7,3 kg. Trillrund med andre ord :ler:

Har hørt fra mange nå at maisgrøten er mye bedre enn risgrøt, selv har vi ikke prøvd noen av delene. Her går hirsegrøt med sviskemos ned på høykant. Nesten oppe i full porsjon nå :Nikke:

Spennende med jobbsøking ja, jeg er litt fristet til å gjøre det samme. Vi får se.

Skrevet (endret)

Umuriel - man bytter jo ikke ut det som funker ;)

Kunne godt bytta jobb jeg, men vil gjerne ha med meg kollegaene mine, tror dere det går an kanskje? Neida, vi får se - blir det så jeg blir kalt inn til intervju (og etter min mening bør jeg det...) så kan jeg iallefall høre hva de har å tilby, hvilke arbeidsoppgaver det er osv, og så bestemmer jeg meg utfra det. Kommer til å prøve å søke et års permisjon fra gamlejobben i såfall, men tviler på at jeg får, har ikke jobbet der lenge nok til å ha rett på det. Vi får se :) Har vært på intervju og fått jobber jeg har takket nei til før fordi det ikke hørtes noe forlokkende ut jeg ;)

Nurkeliten er rar - annenhver natt sover han i 7-8 timer, annenhver natt er han våken hver tredje time for å få mat. I tillegg bestemte han seg etter en slik natt i natt å stå opp 6.30. Så idag har jeg svelgt en kamel og sovet med han oppå meg i sofaen i en time, alt for litt søvn :fnise:

Endret av angelou
Skrevet

Ikke lett det der med jobb. Jeg kommer også til åprøve å finne en ny jobb etterhvert. Hva er det du jobber med?

Skrevet

Jepp, og i offentlig sektor til og med :fnise: Er ikke keen på å legge ut så mye mer enn det her egentlig :)

Nurkeliten sov i stor seng for første gang i natt, lille baby er ikke så liten lenger :)

Skrevet

Hei snuppa! Store gutter vi har du:) Men han sover fortsatt inne hos dere eller?

Skrevet

Ja, blir ikke eget rom for han før han sover igjennom hele natta. Og så skal det pusses opp først ;)

Skrevet (endret)

Greit å være kresen når man søker ny jobb. I hvert fall når du trives så godt i den gamle.

Lykke til :klem:

Endret av jente 79
Skrevet (endret)

Idag fikk jeg sove til ti, sambo sto opp med nurkeliten , og nå fyker jeg snart avgårde på shopping. Er innvilget en egendag, sambo skal begynne på jobb igjen i morgen, så da må jeg gripe muligheten med begge hender :fnise:

Endret av angelou
Skrevet

greit å passe på mens man kan ja

Skrevet

Nå tror jeg det blir vår her snart :hoppe: Nesten for varmt for nurkeliten å ligge i voksiposen, men nå har han jo fått stor seng, så kan bruke vogndyna og lammeskinn i steden tror jeg. Sola varmer jo noe helt vanvittig nå. Idag hadde han bare på seg det han pleier å ha inne, og lue og votter, og var helt svett når jeg tok han opp. Liker ikke når han blir for varm altså.

Er egentlig greit, for han begynner å bli så stor nå at det er i grunnen litt for fullt med både han og pose oppi vognbagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...