Gjest Madden Skrevet 29. februar 2008 #3201 Skrevet 29. februar 2008 Ikke lett det der med hva man skal kalle disse små her inne..jeg synes lillemann og lillegull har blitt så kjedelig etterhvert...han er jo heller ikke spesielt liten...
Eve Luna Skrevet 29. februar 2008 #3202 Skrevet 29. februar 2008 Jeg er bare innom og oppdaterer meg hvordan det går hos deg. Virker som om du virkelig nyter dagene med gutten din. Det er herlig å høre hvor herlig dere har det. Ha en fin helg.
angelou Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #3203 Skrevet 1. mars 2008 Operasjonen til mannen gikk bra, regner med at han er sykmeldt til over påske. I helgen har jeg tenkt bare å slappe av og kanskje gå meg noen turer, men idag er det skikkelig dårlig vær, så det frister ikke veldig akkurat..... Tror han bare må hete nrukeliten jeg, er jo liksom navnet hans det nå
Gjest Kardemomme Skrevet 2. mars 2008 #3204 Skrevet 2. mars 2008 Lenge siden jeg har vært innom her nå *oppdatere seg*. Ønsker deg en strålende søndag!
jente 79 Skrevet 2. mars 2008 #3205 Skrevet 2. mars 2008 Godt operasjonen gikk bra :-D Blir sikkert godt for han å komme tilbake i jobb. Ha en fin søndag
angelou Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3207 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Tror det er en liten tass her i huset som begynner å bli forkjøla jeg, nå snorker han som bare det ute i vogna si Tenkte jeg skulle få vaska badet nå, før jeg skal se to episoder av Home and Away idag (er jo hekta ) I går snudde nurkeliten seg over på siden orntli for første gang, og etter det gjorde han det HELE tiden, og idag rulla han videre over på magen også, tror ikke helt han skjønte hva som skjedde men Endret 3. mars 2008 av angelou
jente 79 Skrevet 3. mars 2008 #3208 Skrevet 3. mars 2008 Så morsomt å høre om fremskrittene... Glemmer aldri sønnen til venninna mi. Han krabbet ikke, han rullet i stedet. Og for en fart han fikk etterhvert :rødme:
Simpleminded Skrevet 3. mars 2008 #3209 Skrevet 3. mars 2008 Høres ut som en herlig gutt! Så spennendes å følge med på fremskrittene han gjør også da.. Snart er han nok på alle fire og krabber rundt skal du se!
angelou Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #3210 Skrevet 8. mars 2008 Trøtt idag jeg, nurkeliten har begynt å legge seg litt tidligere på kvelden nå og står opp tidligere også Men, i natt sov han fra 9 - 4 i strekk Han er så blid og snill om dagen, hele dagen lang, gråter litt når han er trøtt og sulten, men ellers er han sola vår. Åååååå, at det går an :rødme:
Flying Skrevet 9. mars 2008 #3211 Skrevet 9. mars 2008 Ikke sant det er deilig å få kvelden for seg selv? Jeg skulle ønske at snuppen ikke hadde trengt mat før ved 4 tiden.. Men som oftest våkner han ved 1 tiden. Da har jeg vanligvis sovet bare en time jeg og er helt i koma.. Hatt noen netter der han har sovet til 4, men da har han lagt seg litt senere. Nå klarer vi ikke å holde han våken så lenge. Godt å lese at dere har det bra.
Gjest Madden Skrevet 9. mars 2008 #3212 Skrevet 9. mars 2008 En til som er helt forelska i lillegullet sitt ser jeg!! Sånn føler jeg det også..han er en eneste stor solstråle hele ungen!! :rødme:
angelou Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3213 Skrevet 9. mars 2008 Jeg og sambo satt og prata om det igår, hvor stort det er, og hvor svulstig vi er blitt i språket etter at vi ble foreldre Jeg hadde jo trodd at det skulle være stort å bli mamma, men at det skulle være så stort som dette hadde jeg faktisk ikke forventet. Livet vårt har jo fått en helt ny dimensjon :rødme: I dag snudde nurkeliten seg fra mage til rygg Synes han lærer noe nytt hver dag jeg nå I dag har jeg pumpa meg, sambo skal stå opp med han i morgen og jeg skal sove lenge - gleeeder meg. Må jo benytte muligheten nå før han begynner på jobb igjen
Gjest Madden Skrevet 9. mars 2008 #3214 Skrevet 9. mars 2008 Jeg benytter helgene til sånt...da står mannen opp og tar seg av gullklumpen to-tre timer (alt etter hvor lenge han holder ut før han blir sulten igjen) og det er KJEMPEdeilig!! Svulstig er ordet ja...alle de klisjeene jeg har hatt utav meg altså.. Men jeg står for hvert eneste ord..dette ER det største som noensinne har hendt meg..det er jo intet mindre enn et mirakel!! Synes vi har lov til å være både svulstige og pompøse jeg!!
Eve Luna Skrevet 9. mars 2008 #3215 Skrevet 9. mars 2008 Vi gjorde det samme i går. Jeg pumpet meg på fredag og samboeren ga henne flaske på lørdag morgen så jeg fikk sove lenger. Veldig greit, men ble plaget av melkespreng hele resten av lørdagen for det. Jeg skjønner at du virkelig nyter å være mamma. Så bra å høre at dere har det så bra.
jente 79 Skrevet 9. mars 2008 #3216 Skrevet 9. mars 2008 :rødme: Gleder meg bare mer og mer til juni for hver gang jeg leser her inne :rødme: Kose deg med å sove lenge i morra
angelou Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3217 Skrevet 9. mars 2008 Oi - i dag var nurkeliten i seng klokka åtte :dåne: Har allerede hatt halvannen time aleine, og klokka er bare halv ti Tror sambo er litt bekymra for at han må opp klokka fem eller noe sånn nå Han er mer og mer våken på dagtid nå, sikkert derfor han sovner tidligere også. Har gått fra legging når han fremdeles er litt våken klokka halv ti, til at han sovner i fanget etter pupping klokka åtte på fem dager Forandrer seg fort ja Spent på hvor lenge han sover i natt før han skal ha mat nå, og når han våkner i morgen tidlig.
Eve Luna Skrevet 9. mars 2008 #3218 Skrevet 9. mars 2008 (endret) Hvordan er rutienen deres med nurkeliten? Har dere faste tider for spising og soving? Og når fikk dere til disse rutiner? Og pumper du deg hver dag? og hvorfor? Endret 9. mars 2008 av May Helen
angelou Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3219 Skrevet 10. mars 2008 Vi fikk rutiner på natta før vi fikk rutiner på dagen. Han snudde døgnet i begynnelsen, så begynte å vekke han på ettermiddagen/kvelden slik at han skulle legge seg i vettug tid. Bada han, stelte han, la han på magen, ja, prøvde det meste, og da tok det et par dager før han begynte å legge seg sånn i elleve-tiden. Da fikk han mat hver tredje time natta igjennom, før vi sto opp sånn mellom åtte og ti en gang. Slik var det vel første halvannen måneden, og så har han bare bgynt å legge seg tidligere og tidligere av seg selv egentlig, og det går lengre og lengre tid mellom måltidene på natta, det har han også styrt selv. Tror han var et par måneder før vi fikk noe særlig rutine på dagen, men han spiser ikke til faste tider, det avhenger litt av når vi står opp, men stort sett med tre timers mellomrom på dagen da Han sover en dubb på en halvtime/time omtrent halvannen time etter at vi har stått opp, da sover han i vognbaggen sin. Så får han mat, er våken i et par timer før vi legger han ut i vogna og triller han en liten tur, da sover han i to/tre timer. Så er han våken lenge, av og til helt til han skal legge seg, men av og til dubber han en liten halvtime på kvelden også. Tidspunktene varierer litt fra dag til dag. Pumper meg ikke hver dag, bare når det er noe spesielt, og hvis han har tullet litt med matinga så jeg har brystspreng. Husker jeg syntes mye var på plass med rutiner og sånn etter et par måneder.
Simpleminded Skrevet 10. mars 2008 #3220 Skrevet 10. mars 2008 Sånn en herlig gutt dere har da ! Gleder meg så til tilværelsen som småbarnsmor!! :rødme: Virker hvertfall som du storkoser deg Hvordan gikk det med far i natt? Kom han seg opp med nurkeliten sånn at du fikk sovet ut? Ha en fortsatt fin mandags-kveld
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå