angelou Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3181 Skrevet 8. februar 2008 Da tar jeg KG-ferie i en ukes tid, i morgen kjører vi hjem :juhu: God helg alle sammen! Og ha ei fin neste uke Oi - glemte å si at jeg har kjøpt meg to par nye briller Er dessverre ikke så mye på nett om dagen, sambo er sykmeldt så da vil jeg passe på at vi koser oss sammen mens han enda er hjemme.
jente 79 Skrevet 8. februar 2008 #3182 Skrevet 8. februar 2008 God tur hjem. Kan tenke meg det blir stas :-D Er vel noen ivrige besteforeldre som gleder seg :-D Familietid er viktig, sånn sett passet det jo bra med sykemeldinga hans. kose dere på tur
angelou Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3184 Skrevet 18. februar 2008 Turen hjem gikk kjempefint, og turen tilbake igjen også. Nurkeliten sov hele veien han :rødme: Hatt det fint hjemme med familien, og litt trist siden jeg måtte i begravelse til en av mine beste venner mens jeg var hjemme Livet er urettferdig innimellom, det er sikkert! Nurkeliten er blid og fornøyd om dagen, har begynt å skravle noe helt vanvittig og smiler fra øre til øre titt og stadig.
jente 79 Skrevet 18. februar 2008 #3185 Skrevet 18. februar 2008 Så bra at turen gikk fint og at Nurkeliten oppførte seg eksemplarisk... Utrolig trist med vennen din. Utolig hvor urettferdig sånt kan være. Men godt du fikk vært der. Koselig med Nurkeliten da. Gleder meg til det er min tur :rødme:
Simpleminded Skrevet 18. februar 2008 #3186 Skrevet 18. februar 2008 Uff ja, livet kan være urettferdig Må være herlig og høre babling fra den lille Er mannen fortsatt hjemme forresten? Håper han ikke er altfor syk.. Men godt dere får litt kvalitetstid sammen som familie
angelou Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3187 Skrevet 25. februar 2008 Mannen er fortsatt hejmme ja, skal opereres denne uka, så krysser fingrene for at operasjonen blir vellykket, og at han blir fort frisk I dag har nurkeliten vært på tre måneders kontroll og fått sprøyter- stakkars - han skreik og skreik og jeg og sambo prøvde så hardt vi kunne å trøste og bysse. Fikk så vondt av den lille kroppen, det er jo første gang han opplever at noen kan være "slemme" med han Vi lever i en skikkelig permisjonsboble om dagen, selv om vi ikke gjør noe spesielt så går tiden kjempefort likevel. Og nå har det jo vært så fint vær også, deilig!
Umuriel Skrevet 25. februar 2008 #3188 Skrevet 25. februar 2008 Hvor stor er han nå? Vondt med de sprøytene ja... Gutten vår gråt nesten ikke, men så ble han jo underholdt av selveste idol-jenny Litt verre for mor gitt, jeg var skikkelig nervøs!
jente 79 Skrevet 26. februar 2008 #3189 Skrevet 26. februar 2008 Uff, kan tenke meg at sprøyter ikke var populært... Ikke så lett for han å skjønne at han egentlig har godt av det... Får håpe operasjonen hjelper for samboeren din... Kan tenke meg at han begynner å bli lei. Men er jo veldig flaks i uflaks at han har fått så mye tid med deg og nurkeliten da... Ha en fin dag
angelou Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3190 Skrevet 26. februar 2008 Nurkeliten (navnet er ikke helt dekkende lenger ) er 65 cm og 6470 gram. Lang og slank er han :rødme:
Umuriel Skrevet 26. februar 2008 #3191 Skrevet 26. februar 2008 Da er han jo stor gutt jo! Gutten her er nok kortere enn din, men han er rundt 7 kg nå. Skal veie ham i morgen
Simpleminded Skrevet 26. februar 2008 #3192 Skrevet 26. februar 2008 Herlig med permisjon kan jeg tenke meg Og dere er jo 'heldige' som får mye av tiden sammen, dumt at mannen er hjemme pga. en kommende operasjon. Men det blir likevel kvalitetstid på dere Håper operasjonen på mannen blir vellykket! Stakkars lille gutten deres da.. Men det er jo sånn han må gjennom, og til trøst så er det jo til hans beste Ha en fortsatt fin tirsdag!
angelou Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3193 Skrevet 26. februar 2008 Vi er kjempeheldige som har fått så mye tid sammen ja. Jeg var litt skeptisk jeg, fordi vi tåler litt dårlig å gå oppå hverandre dag ut og dag inn, men vi har kosa oss som bare det vi :rødme: Nurkeliten ble skikkelig slapp og sliten igår, orka ikke lee på øyelokket når vi skifta bleie på han en gang, stakkar. Men, idag er han frisk og fin igjen
Flying Skrevet 26. februar 2008 #3194 Skrevet 26. februar 2008 Hei vennen! Så godt å se at dere også har det så bra! Det er er noen store og sterke gutter vi har! Hehe, bra det. Han ble litt slapp i går ja. Er spent på hvordan min reagerer i morgen..
Pasha Skrevet 27. februar 2008 #3195 Skrevet 27. februar 2008 kanskje på tide med et navnbytte ja... burde vel gjøre det selv snart også.. en baby på 5md knirker jo ikke akkrautt så mye. Blitt en stor og fin gutt han nå da
angelou Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3197 Skrevet 28. februar 2008 Da er mannen ferdig operert Og igår sov( - ehm - noen som har forslag til navn på nurkeliten eller?) han hele natta, eller, i 7 timer da, fra halv ti til halv fem :dåne: han sov ikke noe særlig på dagen igår, og vi var borte på kvelden i kaffeselskap hos en annen baby (med foreldre såklart ) og da hadde han IKKE tid til å sove. Til slutt var han så grinete, så vi måtte bare reise hjem, og da fikk han mat og sovna, og sov vel godt kan man si Er så moro nå, han er blitt opptatt av andre babyer, igår var det nesten så han kom seg helt over på siden fordi det lå ei ved siden av han Utvikler seg nesten dag for dag, har begynt å gripe etter ting, blitt interessert i leker og driver stadig og øver seg på å snu seg. Kjenner jeg gleder meg skikkelig til våren nå, slippe å pakke på masse klær og sånn. Fortsetter det slik blir det ikke lenge til vi kan kutte voksiposen, nesten så det er hakket for varmt allerede, selv om han bare har på seg vanlige klær, ullsokker og lue nedi der. Han har begynt å sove ut i vogna si på dagen etter at vi har gått tur nå, og da sover han gjerne i tre timer i slengen, så tydelig at han liker det
jente 79 Skrevet 29. februar 2008 #3198 Skrevet 29. februar 2008 Så koselig :rødme: Morsomt å høre om utviklingen hans :-D God helg, angelou
Simpleminded Skrevet 29. februar 2008 #3199 Skrevet 29. februar 2008 Hva med lillegutt? eller lillemann? Hehe Kanskje han blir den Don Juan-en når han vokser opp! Han snur seg allerede etter damene.. Håper operasjonen til mannen gikk bra! Blir han hjemme noen dager for "recovery" nå da eller? Ja, tenk så deilig når sommeren kommer og du ikke trenger å stappe på lillegutt masse klær! Og hvis han er heldig får han kanskje smake på sin første is!? Ha en flott helg!
Catus Skrevet 29. februar 2008 #3200 Skrevet 29. februar 2008 Åja, jeg gleder meg også skikkelig til våren! Det skal bli så deilig! Jeg går alltid og gleder meg til den aller første dagen man kan gå ut uten ytterjakke, synes det er så fantastisk. :-D God helg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå