Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tok mitt første glass vin forrige helg jeg... smakte godt det etter over 11mnds tørke :ler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innom med en mandags- :klem: til angelou-mammaen :)

:kgbaby:

Skrevet

Rødvin høres herlig. Må nok vente par måneder til til jeg kan drikke det igjen.

Du får sikkert litt avlastning når du kommer til familien også. Men hvordan gjør du når du pumper slik at andre kan gi mat til babyen? Får du ikke melkespreng i brystene? hva gjør du med melka i brystene til neste amming?

Jeg er bare litt grønt på sånt. :sjenert:

Skrevet

:vinke:

Bare innom for å ønske deg en strålende tirsdag

:klem:

Skrevet

Jeg skal kjøre hjem alene ja, mannen skal forhåpentligvis jobbe, selv om han er sykmeldt nå. Tviler vel på at han gidder å være med uansett, og jeg synes egentlig det er greit :fnise:

Det er ikke så ofte at andre enn meg mater han, har faktisk bare skjedd to ganger, passer alltid på å pumpe ut en skvett til å ha i kjøleskapet hvis noen skal passe ham en time eller to i tilfelle. Men, når jeg var ute den kvelden så hadde jeg melk i fryseren som jeg tok opp, amma han rett før jeg gikk ut, og så pumpa jeg meg når jeg kom hjem om kvelden, for da sov nurkeliten og jeg hadde melkespreng ( dessuten litt greit å pumpe ut litt rødvin også - selv om det bare var et glass).

.............................................................................

Ellers er livet som vanlig i angelou-heimen, dåp til helga så siste innspurt før det,, men det går på skinner det siden vi skal ha det ute. Nurkeliten vokser og trives, men er litt forkjøla, og så har han fått skikkelig utslett i ansiktet og på halsen. Tipper det enten er varmeutslett eller slik hormonutslett, men skal få de på helsestasjonen til å ta en titt på det for sikkerhets skyld. Han er en blid og fornøyd liten kar med unntak av en times tid på kvelden da han skriker av hjertets lyst :) Men, koser meg masse med han. Nå er sambo sykmeldt et par uker, så nå er han hjemme også - koselig det, men tror nok han synes dagene blir litt lange, så håper for hans skyld at han blir friskmeldt igjen snart.

Skrevet

Lykke til med dåp. Greit å ha det ute, blir gjerne nok annet å styre med.

Synd at samboeren din er sykemeldt. Får håpe han er i jobb igjen snart. Men greit at dere kan kose dere sammen noen ekstra dager alle tre da.

Ha en fin dag

Skrevet

Her har vi også en sykmeldt mann gående hjemme! :ler: Jeg regner med at han er på jobb igjen neste uke allerede...selv om han egentlig burde vært hjemme til han er ferdigbehandlet! Ikke lett å holde sånne arbeidsmaur hjemme! :ler:

Skrevet

Da var dåpen overstått, og nurkeliten har vært som en drøm hele dagen, sov seg igjennom hele gudstjenesten og slo ikke opp øya når presten tok vann på hodet hans engang :rødme: Og i selskapet etterpå gikk han fra fang til fang med et litt sjokkert "hvorfor er alle disse folka så opptatt av lille meg" - ansikt og dubba litt innimellom. Nå er sambo nede for å legge han, helt utslått han stakkar, siden vi kom hjem har han stort sett bare spist og sovet :fnise:

Vi var 28 stykker med smått og stort, og han fikk så mye fint :dåne: Blirnesten rørt jeg

Skrevet

Koselig at det gikk så bra og at han oppførte seg så bra. Kan skjønne det var utmattende med så mye oppmerksomhet.

Skrevet

Hei vennen! :klemmer: Gratulerer med vel overstått dåp! Så deilig at det er over.. Vi skal ha det om tre uker. Vi har også bestemt oss for å ha det ute. Veldig greit. Har du tips om hva jeg kan ønske meg? Både tante, onkler og besteforeldre lurer veldig.. Og jeg har egentlig ikke peiling. Det er jo super vanskelig til gutter.. Fikk gullet deres noe som var veldig "lurt" eller fint?...

Godt å se at dere også koser dere om dagen. Merkelig hvor stort dette her er du! :rødme:

Skrevet

Så bra at dåpen gikk så greit.

Ha en fin tirsdag.

Skrevet

Så flott med vel overstått dåp! Det er en utrolig fin, og stemningsfull dag..med masse inntrykk for både store og små!

Håper du får en fin uke!! :klem:

Skrevet

Gratulerer med vel overstått :) Tenk, endelig er gutten deres døpt og fått tildelt navnet sitt. Tenker mor og far er stolt nå ja! ;)

Ha en fortsatt flott tirsdag angelou! :klemmer:

Skrevet

Flying: Vi ønska oss bøker i serien "den store........". De hvite vet du? Tenkte at det er bøker både vi og han kan ha glede av. Ellers så fikk vi mye penger, de skal vi sette på kontoen hans til han blir stor. Når folk spurte hva vi ønska oss så sa vi bare at vi ønska oss noe som varer og som han kan ha glede og nytte av - og vi fikk nesten ikke noe nips faktisk, heldigvis, ikke så veldig glad i det jeg da.... Vi fikk en stor lekebil (uten motor da :fnise:) ), CD-plater med barnesanger og flere bøker, både eventyr og sangbøker.

At dette er stor ja :rødme: Aldri hatt det så bra før jeg :)

Skrevet

Det har også vi ønsket oss. På lista står både sangbøker og eventyrbøker. Håper han får det! Jeg er heller ikke glad i dill dall.. Håper det ikke blir så mye av det.. Hehe.. Men heldigvis så kjenner alle meg så godt at jeg "slipper" vel det..

Skrevet

Gode ideèr til gaver det der.

Vi har gitt penger i dåpsgaver de siste gangene. Jeg skjønner ikke vitsen med å få tre beholdere for hårlokker og tenner :roll:

Men er ganske sikker på at vi kommer til å få det likevel... :sjenert: Har en del familiemedlemmer som alltid kjøper sånt...

Skrevet

Innom med en fredags-klem :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...