Kylling Skrevet 3. januar 2008 #3101 Skrevet 3. januar 2008 Ikke rart du er stolt nei! Høres ut som dere har det veldig bra, og det liker vi.
angelou Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3102 Skrevet 3. januar 2008 Å, for en deilig natt vi har hatt. Nurkeliten skriker alltid en times tid før han får pupp og sovner, men til gjengjeld så har han i natt sovet fra elleve til fire, fra halv fem til halv sju, og fra sju til halv ti. Hvor mange timer søvn er det da? Ti timer Juhu! Nå sover han igjen, så da har jeg litt tid for meg selv, men har allerede fått dusja og sminka meg, for han er så våken og blid om morran, så da ligger han og ser i taket på badet mens jeg ordner meg Eksemplarisk liten kar altså, han er litt mer survete på kvelden, men da er jo pappan hans hjemme og kan avlaste meg litt. Merker det at man går hjemme med dem hele dagen altså, for tålmodigheten er ikke den største når kvelden kommer. Men, da er jeg glad for kjæresten min som er tålmodigheten selv nå når han har begynt på jobb igjen :rødme: I dag har jeg planer om å trille meg en tur til byen. Mamma er 50 år i morgen, så tenkte jeg skulle kjøpe et gavekort på et parfymeri til henne. Hun skal feire til sommeren, så får den ordentlige gaven sin da, men en liten oppmerksomhet må hun jo få på dagen sin. Og så har bestefaren min bursdag i morgen også, så får sende et kort til han til alle sammen!
Eve Luna Skrevet 3. januar 2008 #3103 Skrevet 3. januar 2008 Så flott at babyen er så flink om natta. Så får dere hvile ut også. Det er lettere å være tålmodig når man er uthvilt.
jente 79 Skrevet 3. januar 2008 #3104 Skrevet 3. januar 2008 Så bra at nurkeliten venter med å være lite samarbeidsvillig til samboeren din kommer hjem. Litt greiere å dele på det da... Kose deg med bytur :-D
Flying Skrevet 3. januar 2008 #3106 Skrevet 3. januar 2008 Er det muuulig! Har hatt akkurat samme natten som deg! Til og med de samme tidspunktene!! Hehe!!! Jeg har dusjet, sminket meg, spist osv.. Og nå sover han igjen! Måtte pumpe meg og er super happy! Nå venter jeg besøk av søster, svoger og den lille jenta deres. Vi skal på en shopping runde. Så heldige vi er!!! Ha en super dag vennen!
Frida Frosk Skrevet 3. januar 2008 #3107 Skrevet 3. januar 2008 Innom og oppdaterer meg litt. Høres ut som du koser deg veldig med nurkeliten. Og han høres jo veldig skjønn ut også da. :rødme: Ha en fin dag.
Eeyore Skrevet 3. januar 2008 #3108 Skrevet 3. januar 2008 Synes ikke du skal klage over kveldene, når du har sånne netter og dager. Håper også jeg får en som kan være i ro på badet mens jeg ordner meg om morgenen. Det er liksom alfa og omega med en bra start på dagen
Catus Skrevet 5. januar 2008 #3109 Skrevet 5. januar 2008 Ja, sånn vil jeg også ha det! Helst hver dag da..
Liljen Skrevet 5. januar 2008 #3110 Skrevet 5. januar 2008 Du er virkeli heldig. Må være deilig å få så mye søvn selv da Snille nurkeliten. Håper dere får en strålende helg store
Vannmelon Skrevet 5. januar 2008 #3112 Skrevet 5. januar 2008 Heisann og hoppsann. Høres ut som om du koser deg. Tror de ofte er urolige på kvelden. Sliten etter dagen, sikkert. Godt at mannen er flink til å avlaste, da. Det må jo være fint å komme hjem fra jobb og møte en liten en som syns at du er den beste i hele verden akkurat da (mamma har da tross alt vært hjemme hele dagen...)
Gjest Madden Skrevet 7. januar 2008 #3113 Skrevet 7. januar 2008 Så herlig med så gode netter! Vi har det også sånn her i øyeblikket, og det må man virkelig sette pris på! Jeg lengter fortsatt etter å få sove en hel natt..men tar gjerne til takke med 3 og 4 timers intervaller også!! Man blir mindre og mindre storforlangende som nybakt småbarnsmor! Håper du hadde en fin dag i byen!
angelou Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3114 Skrevet 8. januar 2008 Han har blitt litt roligere på kvelden nå, det er ikke den intense skrikinga lenger, bare litt surving. Med unntak av i går, men da hadde han litt vondt i magen. Tåler nemlig dårlig hvitløk og løk, og det er ikke alltid jeg tenker over hva som er i det jeg spiser Men, han sovna da klokka elleve og våkna klokka fire, enda da hadde han ikke spist siden klokka åtte :dåne: Idag "bor" han på meg igjen, så alle planer jeg hadde om å få gjort noe hjemme er avlyst. Var på 6 ukers kontroll igår da, og den gikk fint, nå er han 5220 gram I morgen skal vi på UL av hoftene hans, så da får vi vel lov å måle han på fredag tenker jeg. Skal til fysio med han på grunn av en stram sene i nakken, men ellers så er han en frisk, fin, våken og opplagt gutt som til og med smilte til legen På torsdag skal vi i babybarnehage, så denne uka er rett og slett travel
jente 79 Skrevet 8. januar 2008 #3115 Skrevet 8. januar 2008 :rødme: høres ut som dere har det fint. Så bra
Grace Skrevet 8. januar 2008 #3117 Skrevet 8. januar 2008 Nå ble jeg litt nysgjerrig på hva babybarnehage er...
Tinúviel Skrevet 8. januar 2008 #3118 Skrevet 8. januar 2008 Setter spor, har oppdatert meg litt Har også en sånn deilig nattesover, aner ikke hva vi har gjort for å fortjene sånne skjønninger
angelou Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3119 Skrevet 8. januar 2008 Åpen barnehage for babyer annenhver torsdag fra halv ellev til ett Dvs at man kan ta med seg babyen å komme og bli kjent med andre som også er hjemme i permisjon, genialt tilbud Tilbudet gis i en vanlig barnehage.
Simpleminded Skrevet 8. januar 2008 #3120 Skrevet 8. januar 2008 Så koselig med babybarnehage! Kjempebra tilbud! Så rart å telle andre veien her.. Mens din nurkeliten er 6 uker gammel så teller jeg uker jeg er på vei.. Sprøtt! Høres ut som om alt står bra til i angelou-verden hvertfall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå